افزایش ظرفیت‌های بندری ایران به235 میلیون تن/ تبدیل بنادر دولتی ایران به بنادر خصوصی/ ایران از نظر بندری هیچ چیزی کمتر از کشورهای همجوار ندارد ضرورت ارایه تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران بندر چابهار/ استقبال سرمایه گذاران کشورهای هند و افغانستان از بندر شهید بهشتی/ معرفی بندر چابهار در سطح بین الملل/ بندر شهید بهشتی چابهار؛ آینده اقتصادی ایران را تغییر خواهد داد/ تلاش ارگان های دریایی برای توسعه بندر شهید بهشتی معرفی ظرفیت های منطقه با برگزاری همایش بین المللی توسعه بندرچابهار/ ضرورت رونق تولید و صادرات در چابهار/ دولت نگاه ویژه تری به توسعه راه آهن چابهار-سرخس داشته باشد رشد 600 درصدی در توسعه و افزایش 90 هزار برابری سرمایه گذاری در بنادر کشور/ ضرورت جذب سرمایه‌گذار در بندر امام خمینی، بوشهر و بندر شهید رجایی/ ارتقای سطح بنادر کشور/ ایجاد بندر دوم در کنار بندر شهیدرجایی ایرانی های مقیم آلمان خواستار سرمایه گذاری در بندرامیرآباد شدند/ توسعه گردشگری دریایی در بندرامیرآباد جابجایی 61 میلیون تن کالا در بندر شهید رجایی/صادرات 28 میلیون تن کالای غی رنفتی/ رشد 45 درصدی کابوتاژ غیرنفتی/ پهلوگیری 3000 فروند کشتی در بندر شهید رجایی ایجاد نخستین بایگانی الکترونیکی اداره بازرسی و ثبت شناورها در بندر بوشهر لزوم آشنایی کشورها با ظرفیت های سرمایه گذاری سواحل مکران و بندرچابهار/ هرچه سریعتر زیرساخت های ریلی و جاده ای محور شرق ایجاد شود/ چابهار می تواند کانون مراودات اقتصادی منطقه باشد افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر شهید رجایی/ افزایش 50درصدی ظرفیت بندر شهید رجایی با بهره برداری از تجهیزات جدید/ فعالان حوزه دریایی در شرایط تحریم قوی تر و منسجم تر عمل کنند/ بهره برداری از 12 دستگاه گنتری کرین در بندر شهید رجایی رفتار عادلانه در توزیع فرصت های دریایی و بندری/ حل خلاءهای آموزشی و اشتغال با کمک سازمان بنادر/ توسعه دریایی رویکرد غالب در توسعه اقتصادی کشور است
تقاطع غیرهمسطح سیمون بولیوار به بزرگراه یادگار امام
تقاطع غیرهمسطح سیمون بولیوار به بزرگراه یادگار امام به دست مطالعات مهندسی ارزش سپرده می‌شود.


در پی ارتقا اولویت طرح احداث ادامه خیابان سیمون بولیوار و اتصال غیرهمسطح آن به بزرگراه یادگار امام(ره)، اخیرا کار تدقیق طراحی های انجام شده در سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران آغاز شده و قرار است جزییات مربوط به مسیرهای دسترسی و تامین گردش ها در این تقاطع غیرهمسطح به دست مطالعات مهندسی ارزش سپرده شود تا ایده های خلاقانه کارشناسان مهندسی ارزش، بهترین کارکردهای ترافیکی را در محل تلاقی این دو معبر تامین کند. 

نیکزاد، مدیر گروه پل و بزرگراه های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با اشاره به کاهش چشمگیر گردش های اضافی در بسیاری از معابر پهنه شمالی پایتخت در نتیجه بهره برداری از تونل نیایش و اتصال بزرگراه های شهیدصدر و نیایش به یکدیگر، گفت: این امر حکایت از افزایش تقاضای سفر در بزرگراه نیایش و امتداد غربی آن دارد. در نتیجه هر طرحی که بتواند بخشی از ترافیک این معبر بزرگراهی را کاهش داده و به عنوان یک گزینه ترافیکی موازی مطرح شود، موثر و راهگشا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در پی ارتقا اولویت طرح احداث ادامه خیابان سیمون بولیوار و اتصال غیرهمسطح آن به بزرگراه یادگار امام (ره)، اخیرا کار تدقیق طراحی های انجام شده در سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران آغاز شده و قرار است جزییات مربوط به مسیرهای دسترسی و تامین گردش ها در این تقاطع غیرهمسطح به دست مطالعات مهندسی ارزش سپرده شود تا ایده های خلاقانه کارشناسان مهندسی ارزش، بهترین کارکردهای ترافیکی را در محل تلاقی این دو معبر تامین کند.


۹ شهریور ۱۳۹۲ ۰۹:۵۴
http://www.pamnews.ir/News/Item/13538/7/13538.html |
کد خبر : ۲۴,۸۳۴

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید