اعتراض انجمن حفاظت از محیط زیست کاریستوس یونان به توقیف نفتکش حامل نفت ایران/ محیط زیست کاریستوس نباید بهای سنگین گزینه های سیاسی دولت یونان را پرداخت کند/ نفتکش باید فورا بندر کاریستوس را ترک‌ کند سوخت کم‌سولفور نیم درصد برای ناوگان ملی دریایی تامین شد/ برنامه‌ریزی برای توسعه ساحل و فراساحل سوخت‌رسانی در بندر سلخ در جزیره قشم بیانیه سازمان بنادر درباره توقیف بار کشتی ایرانی در آب‌های یونان/ اقدام یونانی‌ها؛ دزدی دریایی و برخلاف موازین بین‌المللی است/ دولت یونان فورا به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند زیرساخت بانکرینگ در بندر چابهار ایجاد می‌شود/ توزیع روزانه ۱۲۰۰ تن سوخت‌ کم‌سولفور به ناوگان ملی از سایت بندر شهید رجایی آمادگی بندر تیاب برای جذب سرمایه گذار جهت احداث انبارهای نگهداشت کالا / ساخت اسکله چند منظوره بندر سیریک درحال اتمام است ضرورت تسهیل تردد کشتی‌های با پرچم ایران به تمامی بنادر روسیه/ تسریع در راه‌اندازی خط منظم کشتیرانی رو-رو بین بنادر روسیه و بنادر شمالی ایران/ اعلام آمادگی ایران برای سرمایه گذاری در خرید و ساخت کشتی برای فعالیت در خزر روسیه و‌ ایران برای توسعه همکاری دریایی مصمم هستند/ حداکثر بار از دریای خزر باید به بنادر ایران برسد/ لزوم عمیق‌سازی دریای خزر برای افزایش حمل‌ونقل دریایی اولین سالگرد تدفین شهیدان گمنام در بندر شهید رجایی برگزار شد کاهش ۲ میلیون تنی کالای اساسی انباشته در بندر امام خمینی(ره)/ خروج کالا از بندر امام با سرعت در حال انجام است برنامه سازمان بنادر برای مقابله با کرونا و بیماری‌های عفونی در بنادر و روی کشتی در سال ۱۴۰۱/ تداوم نظارت و کنترل شیوع بیماری‌های عفونی در بنادر بازرگانی و مسافری
عضوهیات عامل ومعاون اموربندری ومنطقه ویژه ؛ در یک سال به اندازه پنج سال می توانیم پیشرفت کنیم
معاون امور بندری و منطقه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در آیین معارفه مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با مهیا سازی شرایط برای سرمایه گذاران در یک سال به اندازه پنج سال پیشرفت کنیم.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر علی جهاندیده با اشاره به اینکه بندرشهید رجایی دروازه اقتصادی کشور است، افزود: بر همین اساس دولت و وزراء در کنار سازمان بنادر و دریانوردی کشور برای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای توسعه دریا محور در حال تلاش و برنامه ریزی هستند.

وی داشتن یک وجب ساحل در دنیای امروز را نعمتی با ارزش دانست و اضافه کرد: با اهتمام دولت و مجلس باید برای رشد اقتصاد دریایی، اشتغال و توسعه شهرهای لجستیکی در بنادر به اجبار هم که شده به اهداف تعیین شده دست یابیم.

جهاندیده اظهار داشت: اعتقاد داریم می شود با مهیا سازی شرایط برای سرمایه گذاران در یک سال به اندازه پنج سال پیشرفت کنیم.

معاون امور بندری و منطقه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی گفت: می شود فاز های 2 و 3 مجتمع بندری شهید رجایی را بدون بودجه دولت و از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی تکمیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه با آوردن بخش خصوصی به میدان می توانیم در کشور شهرهای لجستیکی کالا داشته باشیم، ادامه داد: تمام شهرهای آباد دنیا در سواحل بنا شده اند و دیدگاه اقتصادی کشورها هم اکنون دیدگاه دریایی است.

جهاندیده حق مردم ایران را بهره مندی از دریا و بندر بیش از موقعیت کنونی دانست و ابراز امیدواری کرد؛ با تلاش مسئولان بنادر و دریانوردی کشور بتوانیم مصمم تر عمل نموده و بهترین نیروهای ممکن را برای نقش آفرینی بنادر هرمزگان در کریدور شمال-جنوب گزینش کنیم.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در ادامه سوابق ایدنی مدیرکل جدید بنادر هرمزگان را ارزنده عنوان کرد و گفت: ایشان نیرویی قوی، متعهد و متخصص در جمع مدیران بندری کشور است که طی 6 سال خدمت در بندر امام خمینی(ره) توانسته این بندر را به یک شهر لجستیکی تبدیل کند.

وی در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: هرمزگان به عنوان مقصد اصلی حمل و نقل دریایی کشور می تواند در این مسیر نقش خود را بیش از پیش نشان دهد و در صادرات مجدد، صنایع و کارخانجات تبدیلی قدم بردارد.

۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ۱۴:۱۸
مرکز روابط عمومی |
کد خبر : ۲۸,۹۹۰

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید