حمل ریلی بیش از ۵ هزار تن کالای اساسی از بندر امیرآباد برای نخستین بار تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی از بندر شهید رجایی از مرز ۸,۵ میلیون تن گذشت/ صادرات ۱.۷ میلیون تن انواع فرآورده نفتی از بندر شهید رجایی/ تردد ۵۸۳ فروند کشتی در بندر شهید رجایی اجرای طرح مدیریت یکپارچه سواحل سیستان و بلوچستان انتقال ۳میلیون کالای اساسی از بندرامام(ره) به نقاط مختلف کشور / افزایش بارگیری کالای کانتینری صادراتی از بندر امام(ره) یادداشت/ به ۴دلیل منع تردد کشتی های تحت پرچم ایران برخلاف قوانین بین المللی است انتشار بین‌المللی چهار چارت دریایی جدید از آب‌های خلیج فارس و دریای خزر صدور دستور رسیدگی حقوقی دبیرکل آیمو در پاسخ به اعتراض مدیرعامل سازمان بنادر در خصوص تهدیدات دریانوردی آمریکا/ راستاد: نباید ایمنی دریانوردان از سوی هیچ کشوری تهدید شود/ تهدیدات آمریکا خلاف موازین صنفی، تجاری و حقوق بین الملل است / قدردانی دبیرکل آیمو از اقدامات سازمان بنادر ایران در دوران شیوع کرونا تولید سوخت سبک و سنگین کم گوگرد برای مصرف ناوگان دریایی در پالایشگاه های کشور/ تطبیق ناوگان تجاری دریایی ایران با الزامات بین المللی مصرف سوخت کم گوگرد/ افزایش ظرفیت تولید و امکان تأمین سوخت برای متقاضیان خارجی ورود سومین محموله گندم اهدایی هند به افغانستان از بندر چابهار/ انتقال سریع محموله ترانزیتی از بندر چابهار آغاز برگزاری آزمون های سراسری شایستگی دریانوردی به صورت آنلاین
آغاز به کار ممیزی داخلی سازمان بنادر ودریانوردی
نشست افتتاحیه ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، اعضای هیات عامل، مدیران کل ، مشاورین ، روسای ادارات ستادی، نمایندگان و ممیزین سیستم مدیریت کیفیت در سالن جلسات ساختمان مرکزی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان بنادر در این نشست با تأکید بر نقش و اهمیت این سیستم به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی، طراحی، تدوین و اجرای مناسب و اثربخش فرآیندها با توجه به تخصصی بودن فعالیتهای این سازمان حائز اهمیت دانست. محمد سعیدنژاد ضمن ابلاغ ارزیابی صحیح فرآیندهای سازمان، بر بهبود مستمر آنها تاکید کرد و گفت : فرآیندهای سازمانی باید کمّی و قابل اندازه­گیری بوده و با کارایی و عملکرد پرسنل سازمانی مرتبط باشند.

وی همچنین بر لزوم تعیین شاخص­های عملکردی پرسنل (KPI) تاکید کرد و افزود : این شاخص­ها باید در سطح ادارات ­کل و حتی ادارات زیر مجموعه تعریف و اندازه­گیری شوند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین بر لزوم یکپارچگی و وحدت رویه اجرایی در کلیه فرآیندهای کاری و سطوح عملیاتی تأکید کرد و خواستار اخذ تصمیمات ستادی به صورت کاملا به روز، کارآمد شد تا در ابلاغ به بنادر جهت اجرا باعث ایجاد یکپارچگی و هماهنگی کاری شود.

به گفته سعیدنژاد باید ترتیباتی اتخاذ شود که فرآیندهای عملیاتی و اجرایی در کلیه سطوح بنادر از یکپارچگی و هماهنگی کافی بر خوردار بوده و در صورت عدم وجود هماهنگی در هنگام بهبود فرآیندها این اصول می بایست کاملا رعایت گردد.

 

 

۲۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۰۰
مرکز روابط عمومی |
کد خبر : ۳۴,۳۸۵

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید