افزایش سهم ریلی بار کانتینری؛ یک مساله فرابخشی است / ضرورت تعیین و تبیین تکالیف سایر حوزه ها برای افزایش سهم بار ریلی در بنادر نخستین بویه اقیانوسی ساخت داخل در بندر شهید رجایی نصب شد/ خودکفایی در تولید علایم شناور دریایی/ تولید انبوه بویه از اوایل سال آینده بنادر گوادر و چابهار مکمل یکدیگر هستند/ جایگاه ویژه بندر چابهار در اقتصاد بین الملل و سیاست خارجی هند / ضرورت افزایش اشتیاق به توسعه بندر چابهار بین مردم بومی و محلی/ لزوم ایجاد زیرساخت های فرودگاهی، ریلی و شهری در چابهار بندر چابهار؛ قابلیت پذیرش کشتی های سایز بزرگ را دارد/ بندر چابهار؛ اولین بندری است ‌که در قالب قرارداد BOT؛ اپراتور بین المللی برای آن جذب شد/ اپراتور بین المللی فعال در بندر چابهار؛ متعهد به سرمایه گذاری در روبناها و خرید تجهیزات است/ بندر چابهار با برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته، پاسخگوی خطوط لاینری است‌ توسعه همه جانبه بندر چابهار نیازمند همگرایی مقامات بومی و ملی است/ نیاز جدی بندر چابهار اتصال به شبکه سراسری راه آهن/ ساخت سیلوی ۱۰۰ هزار تنی تمام مکانیزه در بندر چابهار در دستور کار برگزاری دوره آموزشی اصول حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک در بنادر/ ارتقاء دانش تخصصی کارشناسان HSE و آتش نشانی بنادر کشور ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر نوشهر/ لزوم اجرایی شدن پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی/ تسریع در عملیاتی شدن لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر فریدونکنار نفتکش سابیتی تا ۹ روز آینده وارد بندرعباس می شود/ سابیتی؛ اکنون وارد تنگه باب المندب شده است/ نشت نفت از نفتکش سابیتی مهار شد هیچ مرجع دریایی منطقه ای به درخواست کمک نفتکش Sabiti در زمان حادثه پاسخ نداد ‌اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در صنایع فراساحل‌، مهمترین محورهای پنجمین نمایشگاه دریایی‌
سازمان بنادر و کشتیرانی برگزار می نماید: دوره آموزشی بهره‌وری و عملکرد بندر یا پایانه

سازمان بنادر و کشتیرانی دوره آموزشی بهره‌وری و عملکرد بندر یا پایانه را به مدت پنج روز از 18لغایت 22 آذر ماه در سالن آمفی تاتر این سازمان برگزار می نماید.

دوره مذکور که توسط کاپیتان  Jan Horck از اساتیددانشگاه بین المللی دریانوردی  WMU تدریس گردیده و گواهینامه شرکت در دوره مذکور از طرف این دانشگاه صادر خواهد شد به تشریح بخشهای مختلف فعالیت بندر زمان ارائه خدمات به کشتی و کالا (time in Port)، تعیین فاکتورهای کارائی یا عدم کارائی بندر و ارتباط بین روشهای کاری شرح داده شده و کارائی بنادر و پایانه‌ها می پردازد، هدف نهائی این دوره، آشنائی کلیه اشخاص ذینفع (Stakeholders) در رابطه با نقش آنها در بهره‌وری بندر است.

جهت کسب اطلا عات بیشتر از شرایط شرکت در دوره اینجا کلیک کنید.

 

۲۸ آبان ۱۳۸۵ ۰۰:۰۰
کد خبر : ۳۵۹

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید