آغاز طرح هوشمندسازی بندر چابهار از مردادماه/ یکپارچه سازی سامانه های عملیاتی بندری و دریایی سازمان بنادر الگوی تجارت در بندر چابهار به کاهش ریسک سرمایه گذاری نیاز دارد/ هیچ عاملی نباید مانع توسعه بندر اقیانوسی چابهار شود/ انتخاب بندر چابهار به عنوان پایلوت هوشمند سازی بنادر کشور/ توسعه فناوری اطلاعات در بنادر اجتناب ناپذیر است حمایت ویژه سازمان بنادر از سرمایه گذاران بخش خصوصی بندر چابهار/ ارائه تسهیلات خاص به سرمایه گذاران در حوزه گردشگری دریایی چابهار اعطای تخفیف ۴۰ درصدی هند به خدمات بندری کالاهایی که مقصد آنها از بندر چابهار باشد/ ارائه مجموعه اقدامات حمایتی برای توسعه و تسهیل ترانزیت از چابهار به مقصد کشورهای آسیای میانه و افغانستان/ اعلام آمادگی سازمان بنادر برای ایجاد دسترسی چابهار از پسکرانه ها به‌جاده ساخت انبار های جدید توسط بخش خصوصی در بندر چابهار/ احداث سیلو برای بندر چابهار از اولویت های خدمات تجاری است/ سازمان بنادر در بندر چابهار از درآمد های متعارف بندری، صرف نظر کرده است/ برقرار کردن تناسب بین ظرفیت های زیربنایی و رو بنایی بندر چابهار/ سیاست های تشویقی ویژه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار اعلام رضایت از اقدامات انجام شده در بندر امیرآباد/ آمادگی همکاری همه جانبه سازمان بنادرجهت تسهیل روند سرمایه گذاری در بنادر موانع تأمین لجستیک در بندر چابهار را برطرف خواهیم کرد/ رقابت پذیری و کاهش هزینه ها؛ پیش نیاز تأمین بار و افزایش ترافیک بندری است بزرگترین لنج فایبرگلاس صادراتی در قشم به آب اندازی شد تجهیز و بهره برداری از انبارهای طریق القدس بندر چابهار تا پایان امسال/ ضرورت تقویت زیرساخت ها و توسعه انبار های پسکرانه در بندر چابهار/ ایجاد مخازن روغن در بندر شهید بهشتی؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر برای شرق کشور/ تکمیل سریع انبارهای حومه و داخل شهر چابهار با ترک تشریفات بهره برداری از اولین رصدخانه تخصصی-آموزشی سیستان و بلوچستان با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی
صابری خبر داد: میزبانی بندر شهید رجایی از اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام/ حمایت از ورزش های آبی و دریایی در راستای مسئولیت های اجتماعی
نایب رییس کمیته آب های آرام فدراسیون قایقرانی کشور از برگزاری اردوی تیم ملی آب های آرام در رشته های کایاک و کانو (بانوان زیر 23 سال) برای آمادگی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و2018 آسیا در حوضچه بندر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، "محمود صابری" معاون توسعه مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان که مسئولیت نایب رییسی کمیته آب های آرام فدراسیون قایقرانی کشور را نیز بر عهده دارد، در این رابطه اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی علاوه بر پرداختن به وظایف حاکمیتی تعریف شده به عنوان مرجع دریایی کشور، در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود نیز توجه ویژه ای داشته است که از جمله آن حمایت از ورزش های آبی و گردشگری دریایی است.

وی افزود: در راستای تعاملات صورت گرفته بین سازمان بنادر و فدراسیون قایقرانی کشور، بندر شهید رجایی هم اکنون میزبان اردوی تدارکاتی تیم ملی آب های آرام در رشته های کایاک و کانو (بانوان زیر 23 سال) است که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و2018آسیا به انجام تمرینات می پردازند.

به گفته صابری، 10 ورزشکار از استان های هرمزگان، تهران، گیلان و کرمانشاه در این اردوی تدارکاتی حضور دارند که سرپرستی تیم را فهیمه قرائی عهده دار است و آرزو پاسلارزاده به عنوان مربی قایقرانی و سحر رضایی به عنوان مربی بدنسازی حضور دارند.

وی تصریح کرد: این اردوی 18 روزه از هفته گذشته در حوضچه بندر شهید رجایی آغاز شده و تا روز 11 اسفندماه سال جاری، ادامه خواهد داشت.

نایب رییس کمیته آب های آرام فدراسیون قایقرانی کشور ابراز امیدواری کرد، در راستای سیاست های تبیین شده توسط وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه حمایت از ورزش های آبی و دریایی، شاهد درخشش این بانوان قایقران در مسابقات جهانی و آسیایی باشیم.

صابری از حمایت های مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای پذیرش و فراهم کردن شرایط و امکانات میزبانی بندر شهید رجایی در این رویداد مهم ورزشی تشکر کرد و همکاری ها و تلاش های کمیته ورزش این اداره کل به ویژه هیات قایقرانی آن و هیات قایقرانی استان را در این رابطه قابل تقدیر دانست.

وی  آب های آرام را به عنوان یکی از دو رشته المپیکی خانواده بزرگ قایقرانی برشمرد و گفت: این رشته به دو بخش کانو کانادایی و کایاک تقسیم می شود که این دو از نظر قوانین در مسابقات مشترکند؛ با این توضیح که قایقرانان در مسیری مشخص و با علائم ویژه در مسافت های مختلف 1000، 500 و 200 متری مسابقه می دهند.

نایب رییس کمیته آب های آرام فدراسیون قایقرانی کشور هدف از این ورزش را پارو زدن در مسافت های تعیین شده با بالاترین سرعت ممکن دانست و افزود: قایق کانوکانادایی، شناوری بسیار باریک و بدون سکانی است که ورزشکار در آن زانو زده و تنها به یک سمت پارو می زند. پاروی این رشته یک کفه داشته و در سمت دیگر آن دسته T دارد که قایقران آن را به دست می گیرد.

صابری در پایان گفت: کایاک نیز قایقی باریک است که هدایت آن به وسیله ی سکان انجام می گیرد و قایقران در آن نشسته و با حرکات دست و کمر پارو می زند. پاروی کایاک از هر دو طرف کفه دارد.

واحد اطلاعات و اخبار

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۱۳
کد خبر : ۴۱,۴۵۲

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید