بنادر گوادر و چابهار مکمل یکدیگر هستند/ جایگاه ویژه بندر چابهار در اقتصاد بین الملل و سیاست خارجی هند / ضرورت افزایش اشتیاق به توسعه بندر چابهار بین مردم بومی و محلی/ لزوم ایجاد زیرساخت های فرودگاهی، ریلی و شهری در چابهار بندر چابهار؛ قابلیت پذیرش کشتی های سایز بزرگ را دارد/ بندر چابهار؛ اولین بندری است ‌که در قالب قرارداد BOT؛ اپراتور بین المللی برای آن جذب شد/ اپراتور بین المللی فعال در بندر چابهار؛ متعهد به سرمایه گذاری در روبناها و خرید تجهیزات است/ بندر چابهار با برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته، پاسخگوی خطوط لاینری است‌ توسعه همه جانبه بندر چابهار نیازمند همگرایی مقامات بومی و ملی است/ نیاز جدی بندر چابهار اتصال به شبکه سراسری راه آهن/ ساخت سیلوی ۱۰۰ هزار تنی تمام مکانیزه در بندر چابهار در دستور کار برگزاری دوره آموزشی اصول حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک در بنادر/ ارتقاء دانش تخصصی کارشناسان HSE و آتش نشانی بنادر کشور ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر نوشهر/ لزوم اجرایی شدن پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی/ تسریع در عملیاتی شدن لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر فریدونکنار نفتکش سابیتی تا ۹ روز آینده وارد بندرعباس می شود/ سابیتی؛ اکنون وارد تنگه باب المندب شده است/ نشت نفت از نفتکش سابیتی مهار شد هیچ مرجع دریایی منطقه ای به درخواست کمک نفتکش Sabiti در زمان حادثه پاسخ نداد ‌اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در صنایع فراساحل‌، مهمترین محورهای پنجمین نمایشگاه دریایی‌ تداوم توسعه بنادر در سخت‌ترین شرایط تحریم/ از بسیاری از کشورهای همسایه جلوتریم پیشنهاد سفیر بنگلادش برای احداث کارخانه تولید پارچه در بندر امیر آباد/ روابط تجاری و بندری ایران و بنگلادش توسعه پیدا می کند
تمامی ابتکارات و ابزارهای مدرن برای معرفی وظایف و اقدامات سازمان بنادر
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانورى با تاکید بر اینکه طى ایام نوروز در سال جارى این سازمان به خوبى به جامعه مخاطب و مردم معرفى شد، گفت: مسئولان روابط عمومى؛ به دستاوردهای محدود اکتفا نکنند و با پایش مستمر ذائقه مخاطبان، برنامه ریزی مدون داشته باشند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانى سازمان بنادر و دریانورى، محمد راستاد در گردهمایى مسئولان روابط عمومى سازمان بنادر و دریانوردى ضمن قدردانى مجدد از اطلاع رسانى صورت گرفته از فعالیت هاى این سازمان در ایام نوروز به ویژه در حوزه گردشگرى دریایى و سفرهاى دریایى، اظهار کرد: فعالان سازمان بنادر و دریانوردى از جمله همکاران روابط عمومی ؛ در واقع خادمان سفرهاى نوروزى در حوزه گردشگرى دریایى و سفرهاى دریایى و نوروزبانان بی نوروز بودند، بنابراین از زحمات آن ها به دلیل نقش مهمى که در ایام نوروز ایفا کردند تشکر مى کنیم و امیدوار هستیم که این روند ادامه داشته باشد.

 

وى ادامه داد: امروزه فضاى مجازى در دنیاى رسانه حرف اول را مى زند و باید حداکثر استفاده از این ظرفیت مدنظر قرار گیرد. خوشبختانه روابط عمومى سازمان بنادر و دریانوردى؛ با فعالیت مطلوب در فضاى مجازى توانسته است در جذب مخاطب عملکرد مطلوبى داشته باشد.

 

راستاد با تأکید بر اینکه باید همراه با تحولات در سبک و سیاق اطلاع رسانى پیش برویم، بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردى؛ باید به عنوان مرجع حاکمیتى چه به ذى نفعان و چه به عموم جامعه معرفى شود تا جامعه مخاطب بتوانند این سازمان را بهتر بشناسند.

در ایام نوروز سازمان بنادر و دریانورى به خوبى به جامعه معرفی شد

 

معاون وزیر راه و شهرسازى با اشاره به اینکه در ایام نوروز، سازمان بنادر و دریانورى؛ به خوبى خودش را به جامعه مخاطب معرفى کرد، گفت: توجه به مسئولیت هاى اجتماعى توسط سازمان بنادر و دریانوردى موجب شد تا این سازمان در کنار سایر فعالیت هاى خود از جمله فعالیت هاى بندرى و دریایى به خوبى شناخته شود.

 

راستاد ضمن ابراز خرسندى نسبت به اینکه روابط عمومى سازمان بنادر و دریانورى و رویکرد آن دچار تحول بسیار خوبى شده است، اظهار کرد: در ادامه مسیر نیز باید رویکرد و روش هاى جدید جدید اطلاع رسانى در دستور کار اداره کل روابط عمومى سازمان بنادر و ردیانوردى قرار گیرد و لازم است همین رویکردها و سیاستها با هماهنگی اداره کل روابط عمومی  در تمامی حوزه های سازمان واستانها جاری و ساری شود.

 

وى ادامه داد: هزینه کردن  به تنهایى موجب نتیجه گیرى نمى شود، بلکه استفاده بهینه از امکانات موجود، مهم ترین عامل تاثیرگذارى است که روابط عمومى سازمان بنادر و دریانورى با مهندسى ارزش طى مدت اخیر به خوبى دستیابى به این مهم را نشان داد.

 

در سازمان بنادر روابط عمومى ها باید در کانون توجهات باشند

 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى با بیان اینکه باید روابط عمومى ها در کانون توجهات باشند، خاطرنشان کرد: این مهم وظیفه مدیر کل روابط عمومی سازمان است وبایددر هر فرصتی به مدیران بنادر منتقل شود و همگان بدانند  اگر روابط عمومى یک دستگاه در کانون توجهات نباشد در غیر این صورت سازمان مربوطه نیز در کانون توجه جامعه مخاطب و مردم قرار نخواهد گرفت.

 

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: روابط عمومی ها باید سرلوحه و نماد اعتماد، اعتقاد، علاقه و وفاداری سازمان باشند واین روحیه را در تمامی بدنه و ساختارهای سازمان بنادر و دریانوردی گسترش دهند ونهادینه کنند.

وی خاطر نشان کرد: در ستاد سازمان؛ اطلاع رسانی، تبلیغات، سمعی وبصری ،  امور همایش و رویدادها و همچنین حوزه تشریفات بین الملل از جمله وظایف اداره کل روابط عمومی و تشریفات بین الملل است که اخیرا متمرکز شده و به زودی ابلاغ آن نیز صادر خواهد شد، لذا لازم است با هماهنگی معاونت برنامه ریزی وتوسعه منابع در استانها هم اجرایی شود.

 

راستاد همچنین با تاکید بر اینکه نباید بین حجم اطلاع رسانی بنادر شمالى و جنوبى کشور تمایزى وجود داشته باشد، عنوان کرد: در شمال کشور نیز نیازمند معرفى هرچه بهتر و بیشتر ظرفیت های بنادر هستیم و البته به صورت هوشمندانه ، باید شیوه اطلاع رسانی و تبلیغات بنادر شمالى با بنادر جنوبى برنامه ریزی و اجرا شود.

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۵۳
کد خبر : ۴۲,۲۱۷

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید