پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به فعالان عرصه گردشگری دریایی بوشهر/ اعلام شرایط دریافت تسهیلات وجوه اداره شده سازمان بنادر برقراری سفرهای بین‌المللی از مازندران به روسیه و آذربایجان از ۱۴۰۰ / پیشرفت سه فاز توسعه سفرهای دریایی و گردشگری استان برنامه افزایش آب شیرین کن بندر چابهار به 5 هزار مترمکعب در روز/افزایش ظرفیت ایمنی اسکله ها و محوطه های بندری/راه اندازی شبکه جدید اطفای حریق بندر شهید کلانتری تصمیم سازمان بنادر برای ارائه خدمات ناوگان ها و صاحبان کالا با بالاترین بهره وری و کمترین هزینه/ ایجاد مکانیزم‌های مناسب برای بهره گیری از ظرفیت‌های بندر انزلی/ پروژه‌های توسعه‌ای بندر انزلی در مراحل نهایی است/سرمایه گذاری ۲۱۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی در تأسیسات روبنایی و نگهداری کالا در بندر انزلی سازمان بنادر از سرمایه گذاران گردشگری در بندر چمخاله حمایت می کند/سازمان بنادر به متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری دریایی تسهیلات ویژه می دهد/ برنامه های توسعه ای سازمان بنادر برای ارتقای ظرفیت های گردشگری گیلان/ اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی بندر انزلی/ آغاز مطالعات برای ریشه یابی رسوب گذاری در تالاب انزلی با همکاری مرکز تحقیقات وزارت راه/ الحاق ایران به اوراسیا؛ چشم اندازی مثبت برای توسعه فعالیت های بندری گیلان است بازدید معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر از پروژه های سرمایه گذاری بندرانزلی/ تسریع در ارائه تسهیلات به فعالین اقتصادی گیلان پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر/ تردد کشتی‎ها تا ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر تمدید مجوز ساخت دستک رسوب گیر بندر صیادی بریس تخریب یک سازه غیر مجاز دریایی در سواحل مازندران توسعه همکاری آموزشی سازمان بنادر و آموزش فنی حرفه ای برای ارتقای مهارت های دریایی و بندری/ ضرورت مهارت افزایی اپراتوری و تعمیر تجهیزات بندری و آتش نشانی در بنادر
ادامه تردد خطوط کشتیرانی بین المللی به بنادر ایران/ بازنگری "مرسک لاین" و "ام اس سی" به معنای خروج آن ها از ایران نیست
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: در حال حاضر خطوط کشتیرانی با روال قبلی و به صورت عادی به بنادر ایران تردد می کنند.

هادی حق شناس در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، درباره اخباری مبنی بر بازنگری دو شرکت بزرگ حمل و نقل کانتینری "مرسک لاین" و "ام اس سی" در همکاری با ایران پس از خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: این دو خط از جمله خطوط کشتیرانی هستند که در بین 20 خط کشتیرانی جهان به بنادر ایران تردد می کنند.

وی ادامه داد: آن زمان که تحریم های ظالمانه بر اقتصاد ایران تحمیل شد، دو خط کشتیرانی "مرسک لاین" و "ام اس سی"  از ایران خارج شدند و پس از برجام این دو خط کشتیرانی مجددا به بنادر ایران بازگشتند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه اگر دو خط کشتیرانی یاد شده قصد داشته باشند به بنادر ایران تردد نکنند، تصمیمی است که بر اساس اختیارات خود اتخاذ خواهند کرد، عنوان کرد: از اختیارات خطوط کشتیرانی است که به بنادر کدام کشور تردد کنند، اما واقعیت این است که تحریم های یک جانبه آمریکا طبیعتا هر شرکتی را می تواند متاثر کند.

حق شناس افزود: کشورهای اروپایی علاقه مند به ادامه برجام  هستند، طبیعی است شرکت های آن ها نیز باید از کشورهای خود و نه کشور آمریکا تبعیت کنند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه نتیجه نهایی نهایتا به این مساله بازمی گردد که ایران با سایر کشورهای برجام منهای آمریکا به چه تفاهمی برسد، اظهار کرد: در حال حاضر خطوط کشتیرانی با روال قبلی و به صورت عادی به بنادر ایران تردد می کنند. 

حق شناس تاکید کرد: همانطور که رویترز اعلام کرده است، دو خط کشتیرانی "مرسک لاین" و "ام اس سی" پس از خروج آمریکا از برجام در حال ارزیابی و بازنگری در همکاری خود هستند و این بدان معنا نیست که آن ها در حال حاضر به زمان تحریم بازگردند.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲
کد خبر : ۴۲,۳۹۳

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید