توسعه‌ بندر چابهار با رونق اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی همراه خواهد بود / چابهار برای پذیرش از شناورهای بزرگ کانتینری ۲۲ هزار TEU آماده می‌شود پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی و صنایع فراساحل بستری برای رفع موانع بین دولت و بخش خصوصی تخریب یک سازه غیر مجاز دریایی در سواحل مازندران اصلاح ساختار ونظام اداری سازمان بنادر در دستور کار قرار دارد/ تهیه بانک اطلاعاتی نسل آینده مدیران بر اساس طرح شناسایی و ارتقاء شایستگی نیروی انسانی/ توجه به سلامت اداری؛ اولویت مهم سازمان بنادر / تشکیل کارگروه های تخصصی برای رفع چالش ها و تحقق اهداف برنامه ضرورت تعامل بیشتر هند برای عبور از چالش های همکاری در بندر چابهار/ افزایش ترافیک کالا در بندر چابهار/ پیگیری تامین خط اعتباری به منظور عملیاتی شدن قرارداد اصلی چابهار سازمان بنادر؛ با حداکثر توان تخلیه و بارگیری کالاها را انجام می دهد/ کاهش سن مدیریتی در سازمان بنادر؛ مستلزم ارزیابی نظام مند نیروی انسانی است/ رعایت انضباط مالی با کنترل دقیق بودجه و جلوگیری از انحرافات بودجه ای/ نسل مدیریتی سازمان بنادر به جوانگرایی و به کارگیری مدیران خلاق نیاز دارد/ رقابت پذیری محصولات صادراتی با حداقل شدن هزینه ها در بنادر تسری قوانین منطقه آزاد به ۴۰ هکتار دیگر از پسکرانه مجتمع بندری انزلی 4 راهبرد سازمان بنادر برای حمایت از صادرات غیر نفتی و صادرکنندگان/ اعطای 25 درصد تخفیف برای رقابت پذیرکردن محصولات صادراتی کشور/ ارتقاء ظرفیت بنادر شمال و جنوب / تأمین تجهیزات مورد نیاز برای صادرات غیر نفتی دردستور کار سازمان بنادر/ افزایش بهره وری در عملیات کالاهای صادراتی/ بخش عمده ای از ظرفیت بنادر تجاری کشور به صادرات غیر نفتی اختصاص داده شده است کنفرانس تورمولینوس؛ ایمنی کشتی های ماهیگیری آغاز به کار کرد ارائه آخرین تغییرات و اصول کلیدی استانداردهای بین المللی/ ارزیابی عملکرد ممیزان سازمان بنادر در محیط های عملیاتی
خروج "مرسک" اثری در کاهش فعالیت بنادر ندارد/ شرکت‌های کشتیرانی نگران بازگشت تحریم‌ها نیستند
مشاور ارشد اتحادیه مالکان کشتی گفت: بسیاری از شرکت‌های کشتیرانی در دوران تحریم تمرین‌های بسیار قوی برای ورود و خروج کالا انجام داده‌اند، بنابراین نگران بازگشت تحریم‌ها نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، یحیی ضیایی با تأکید بر اینکه کشتی‌های شرکت حمل‌ونقلی مرسک حتی پیش از تحریم‌ها هم وارد بنادر ایران نمی‌شدند، اظهار کرد: این شرکت‌ تنها کانتینرهای خود را از کشور دبی وارد بنادر ایران می‌کرد، بنابراین عدم همکاری مرسک اثری در کاهش فعالیت‌های بنادر جنوبی ایران ندارد.

 

 

وی با اشاره به اینکه بخش دریایی  ایران در چند سال گذشته تحریم‌های متعددی را تجربه کرده است، گفت: بسیاری از شرکت‌های کشتیرانی در دوران تحریم تمرین‌های بسیار قوی برای ورود و خروج کالا انجام داده‌اند، بنابراین نگران بازگشت تحریم‌ها نیستند.

 

 

مشاور ارشد اتحادیه مالکان کشتی تأکید کرد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران یک ناوگان ملی در کشور است که به تنهایی می‌تواند در دوران تحریم بدون هیچ مشکلی فعالیت‌های خود را انجام دهد.

 

 

وی اظهارکرد: در تحولات اخیر تنها آمریکا از برجام خارج شده و کشورهای دیگر همچنان حضور دارند، بنابراین شرکت‌های خصوصی کشتیرانی در این باره نگرانی ندارند.

 

 

مشاور ارشد اتحادیه مالکان کشتی تأکید کرد: هم اکنون 110 شرکت کشتیرانی در ایران فعال هستند  که بزرگترین آنها شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است و برخی از اعضای اتحادیه‌ها صاحب یک تا 10 کشتی هستند.

 

/باشگاه خبرنگاران

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۲۱
کد خبر : ۴۲,۴۷۱

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید