سهم 20 درصدی چابهار در واردات کالاهای اساسی/ کاهش قیمت تمام شده کالا با مسیر دریایی چابهار/ تامین تجهیزت در بندر شهید بهشتی در اولویت قرار گرفته است حمایت همه جانبه مجلس از طرح های توسعه ای صنعت گردشگری دریایی بازنگری در تعرفه های بندری کمک قابل توجهی به تجار کرد کاهش تعرفه کالا و کشتی؛ گامی مثبت در جهت افزایش ترانزیت کشور اعطا تقدیرنامه عملیات شجاعانه در دریا به دریانورد ایرانی توسعه پایدار مناطق ساحلی در گرو نگاه دریامحور است/ ۷۸درصد تصرفات سواحل متعلق به اشخاص حقیقی است/ برخورد جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق ساحلی آغاز به کار پنجمین نشست کمیته فرعی عامل انسانی، آموزش و دیده بانی در دریا تقدیر از سازمان بنادر برای حضور در دوره های آموزش مجازی آژانس ایمنی دریایی اروپا سفر آزمایشی کشتی اقیانوس پیمای "سانی" به بندر شهید باهنر/ حق شناس: "سانی" بین بنادر سرزمین اصلی با جزایر و کشورهای همسایه فعال می شود هوشمند سازی بنادر به کاهش هزینه ها و افزایش رقابت پذیری منجر می شود/ تشکیل کمیته راهبردی هوشمند سازی بنادر
در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای منشور حقوق شهروندی صورت گرفت؛
در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی "میز خدمت" در این سازمان آغاز به کار کرد.
آغاز به کار "میز خدمت" در سازمان بنادر و دریانوردی

 

به گزارش پایگاهاطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسم آغاز به کار "میز خدمت" در سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع، محمدرضا اله یار معاون فنی مهندسی و توسعه امور زیربنایی و جمعی از مدیران و مسئولان این سازمان حضور داشتند .

 

علی جان علی اکبری؛  بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی درحاشیه این مراسم با بیان اینکه این اقدام در راستای ارائه خدمت مطلوب تر به مراجعه کنندگان و ذینفعان سازمان بنادر و دریانوردی و در اجرای بخشنامه اخیر رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی مبنی بر اجرایی نمودن "میز خدمت" صورت گرفته است، گفت: در "میز خدمت سازمان" از حوزه هر معاونت یک نماینده تام الاختیار حضور دارد و نماینده دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز به نمایندگی از حوزه مدیرعامل و به عنوان هماهنگ کننده "میز خدمت" در آنجا مستقر خواهند شد.

 

به گفته علی اکبری، "میز خدمت" در بنادر کشور نیز شکل گرفته و هم اکنون آماده ارائه خدمات بهتر به ذینفعان و شرکاء تجاری سازمان بنادر و دریانوردی هستند .

 

وی افزود: وظیفه کنترل "میز خدمت" بر عهده حوزه بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی است که زیر نظر مقام عالی سازمان به وظایف خود عمل می کند

 

بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: سازمان بنادر از جمله سازمان های حاکمیتی پیشرو در کشور است که اکثر خدمات خود را به صورت الکترونیکی از طریق پورتال سازمان به آدرس www.pmo.ir ارائه می نماید و آندسته از مخاطبانی که ضرورت دارد مکاتبات خود را به صورت حضوری پیگیری نماید می توانند از طریق "میز خدمت" اقدام کنند. 

 

وی افزود: به استناد ماده 17 مصوبه شورای عالی اداری کشور دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان موظف است هر 3 ماه یک بار گزارش عملکرد "میز خدمت" در ستاد مرکزی و بنادر را به سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام نماید.

 

بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: مخاطبان سازمان بنادر می توانند علاوه بر پیگیری مکاتبات و درخواست های اداری؛ پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود از طریق سامانه shahrah.mrud.ir ، با شماره تلفن 84933020 نیز درخواست های خود را به صورت صوتی، تصویری و مکتوب ثبت و پیگیری نمایند. 

۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۲
کد خبر : ۴۲,۸۱۱

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید