تشریح ظرفیت‌های حمل و نقل دریایی ایران / هر گونه تبعیض در حمل و نقل دریایی با قوانین بین المللی مغایرت دارد/ امیدواریم شاهد حمایت سازمان بین‌المللی دریانوردی در برابر محدودیت های ایران باشیم حضور متخصصان و دانش پژوهان مهندسی سواحل از ۳۶ کشور جهان در سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی/ « کاربردی بودن مقالات » از شاخص های همایش ICOPMAS 2018 پهلوگیرى بزرگترین کشتى در بندر شهیدبهشتى چابهار/ عملیات تخلیه کشتى ٧٥ هزارتنى حامل ذرت در بندر چابهار با موفقیت انجام شد/ با فعال کردن بندر چابهار؛ هیچ محدودیتی برای انتقال و تخلیه کالاهای اساسی کشور و کشورهای منطقه وجود ندارد ایجاد سه شهر لجستیکی در بنادر چابهار، شهید رجایی و امام خمینی (ره)/ ایجاد پایانه های LNG در بنادر برای سوخت رسانی به کشتی ها/ احداث بزرگترین پایانه مواد معدنی کشور در بندر شهید رجایی/ جایگاه ممتاز ایران در اجرای کنوانسیون های بین المللی دریایی و بندری احداث بلندترین برج کنترل دریایی و ساختمان مرجع دریایی کشور در بندر چابهار دخل و تصرف در قیمت های ارایه شده در مناقصه ها امکانپذیر نیست/ برگزاری دوره آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت/ اعلام الزامات و شرایط ثبت مناقصه در بستر سامانه ستاد آغاز عملیات تخلیه بزرگترین کشتی در بندر چابهار/ اولین محموله ذرت وارد بندر شهید بهشتی شد کشتی های غیر ایمن؛ امکان تردد در آب های ایران را ندارند/42 کشتی در لیست سیاه کشتی های غیر مجاز قرار گرفته اند امضای تفاهم نامه با پاکستان و عمان برای امنیت دریایی/ انجام سالانه ۵ میلیون متر مکعب عملیات لایروبی در آبراه های کشور/ استفاده از بویه های مجازی در بندر امام خمینی(ره)/ ایران؛ در مسیر ایجاد بنادر سبز است بانک سرمایه گذاری اروپا ۷۵۰ میلیون یورو برای بهینه سازی کشتی ها پرداخت می کند
در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای منشور حقوق شهروندی صورت گرفت؛
آغاز به کار "میز خدمت" در سازمان بنادر و دریانوردی
در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی "میز خدمت" در این سازمان آغاز به کار کرد.

 

به گزارش پایگاهاطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسم آغاز به کار "میز خدمت" در سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع، محمدرضا اله یار معاون فنی مهندسی و توسعه امور زیربنایی و جمعی از مدیران و مسئولان این سازمان حضور داشتند .

 

علی جان علی اکبری؛  بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی درحاشیه این مراسم با بیان اینکه این اقدام در راستای ارائه خدمت مطلوب تر به مراجعه کنندگان و ذینفعان سازمان بنادر و دریانوردی و در اجرای بخشنامه اخیر رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی مبنی بر اجرایی نمودن "میز خدمت" صورت گرفته است، گفت: در "میز خدمت سازمان" از حوزه هر معاونت یک نماینده تام الاختیار حضور دارد و نماینده دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز به نمایندگی از حوزه مدیرعامل و به عنوان هماهنگ کننده "میز خدمت" در آنجا مستقر خواهند شد.

 

به گفته علی اکبری، "میز خدمت" در بنادر کشور نیز شکل گرفته و هم اکنون آماده ارائه خدمات بهتر به ذینفعان و شرکاء تجاری سازمان بنادر و دریانوردی هستند .

 

وی افزود: وظیفه کنترل "میز خدمت" بر عهده حوزه بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی است که زیر نظر مقام عالی سازمان به وظایف خود عمل می کند

 

بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: سازمان بنادر از جمله سازمان های حاکمیتی پیشرو در کشور است که اکثر خدمات خود را به صورت الکترونیکی از طریق پورتال سازمان به آدرس www.pmo.ir ارائه می نماید و آندسته از مخاطبانی که ضرورت دارد مکاتبات خود را به صورت حضوری پیگیری نماید می توانند از طریق "میز خدمت" اقدام کنند. 

 

وی افزود: به استناد ماده 17 مصوبه شورای عالی اداری کشور دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان موظف است هر 3 ماه یک بار گزارش عملکرد "میز خدمت" در ستاد مرکزی و بنادر را به سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام نماید.

 

بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: مخاطبان سازمان بنادر می توانند علاوه بر پیگیری مکاتبات و درخواست های اداری؛ پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود از طریق سامانه shahrah.mrud.ir ، با شماره تلفن 84933020 نیز درخواست های خود را به صورت صوتی، تصویری و مکتوب ثبت و پیگیری نمایند. 

۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۲
کد خبر : ۴۲,۸۱۱

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید