بیانیه سازمان بنادر و دریانوردی در محکومیت اقدام تروریستی اهواز/ بدون شک آمران و عاملان این اقدام کور، به زودی نتیجه این عمل خیانت بار خود را خواهند دید ساخت ۷۰ شناور خدماتی برای سازمان بنادر در طول سه سال/ بنادر شمالی کشور در آینده رونق بیشتری می گیرند/ جابه جایی بیش از 50 درصد بار کشور در دریای خزر توسط ناوگان ملی سازمان بنادر به دنبال ایجاد ظرفیت های جدید کانتینری در بنادر کشور است/ جانمایی یکی از بنادر بزرگ کشور در سواحل مکران/ افزایش سهم ریلی بنادر در دستور کار/انعقاد قرارداد برای تعامل حداکثری شهر و بندر ضرورت دریافت هزینه سنگین از صاحبان کالا که باعث رسوب کالا در بنادر می شوند / لزوم ارائه تخفیفات مناسب به ترخیص کنندگان کالا از بنادر/ ماندگاری کالا در بنادر آسیب اقتصادی و روانی بر مردم خواهد گذاشت برگزاری مانور مقابله با حوادث کالاهای خطرناک در بندر امام خمینی (ره) عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور کتایون، در نزدیکی بندر بوشهر دوره بلاتکلیفی راهبری پایانه های کانتینری بنادر کشور خاتمه یافته است/ دعوت از سرمایه گذاران برای ایجاد روبناها و تجهیزات بنادر/ تکمیل زیرساخت های فاز 3 بندر شهیدرجایی طی 3 سال آینده امکان تردد خطوط مسافری از بنادر جنوبی به جزایر داخلی و کشورهای همسایه خارجی فراهم است/ به دنبال افزایش تعداد کشتی های کروز برای تردد شبانه در دریا هستیم طرح دسترسی ریلی بندر انزلی در مرحله تکمیل مطالعاتی/ آغاز عملیات اجرایی اتصال بندر انزلی به راه آهن تا پایان امسال فعالیت شرکت IPGL هند در کنار شریک ایرانی برای اپراتوری بندر چابهار/ باید با مشارکت ایران و هند، چالش‌های بین المللی به وجود آمده حل شود/ بندر چابهار؛ کانال ارتباطی به آسیای مرکزی و منشا توسعه منطقه نسبتا محروم در جنوب شرقی ایران
در راستای تکریم ارباب رجوع و اجرای منشور حقوق شهروندی صورت گرفت؛
آغاز به کار "میز خدمت" در سازمان بنادر و دریانوردی
در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی "میز خدمت" در این سازمان آغاز به کار کرد.

 

به گزارش پایگاهاطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسم آغاز به کار "میز خدمت" در سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع، محمدرضا اله یار معاون فنی مهندسی و توسعه امور زیربنایی و جمعی از مدیران و مسئولان این سازمان حضور داشتند .

 

علی جان علی اکبری؛  بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی درحاشیه این مراسم با بیان اینکه این اقدام در راستای ارائه خدمت مطلوب تر به مراجعه کنندگان و ذینفعان سازمان بنادر و دریانوردی و در اجرای بخشنامه اخیر رئیس جمهور به دستگاه های اجرایی مبنی بر اجرایی نمودن "میز خدمت" صورت گرفته است، گفت: در "میز خدمت سازمان" از حوزه هر معاونت یک نماینده تام الاختیار حضور دارد و نماینده دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز به نمایندگی از حوزه مدیرعامل و به عنوان هماهنگ کننده "میز خدمت" در آنجا مستقر خواهند شد.

 

به گفته علی اکبری، "میز خدمت" در بنادر کشور نیز شکل گرفته و هم اکنون آماده ارائه خدمات بهتر به ذینفعان و شرکاء تجاری سازمان بنادر و دریانوردی هستند .

 

وی افزود: وظیفه کنترل "میز خدمت" بر عهده حوزه بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی است که زیر نظر مقام عالی سازمان به وظایف خود عمل می کند

 

بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: سازمان بنادر از جمله سازمان های حاکمیتی پیشرو در کشور است که اکثر خدمات خود را به صورت الکترونیکی از طریق پورتال سازمان به آدرس www.pmo.ir ارائه می نماید و آندسته از مخاطبانی که ضرورت دارد مکاتبات خود را به صورت حضوری پیگیری نماید می توانند از طریق "میز خدمت" اقدام کنند. 

 

وی افزود: به استناد ماده 17 مصوبه شورای عالی اداری کشور دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان موظف است هر 3 ماه یک بار گزارش عملکرد "میز خدمت" در ستاد مرکزی و بنادر را به سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام نماید.

 

بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: مخاطبان سازمان بنادر می توانند علاوه بر پیگیری مکاتبات و درخواست های اداری؛ پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات خود از طریق سامانه shahrah.mrud.ir ، با شماره تلفن 84933020 نیز درخواست های خود را به صورت صوتی، تصویری و مکتوب ثبت و پیگیری نمایند. 

۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۲
کد خبر : ۴۲,۸۱۱

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید