فرآیند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بنادر شرایط مطلوبی دارد/ شیوع ویروس کرونا تجارت جهانی را تحت تاثیر قرار داده است/ تشریح مشکلات اصلی واردکنندگان کالا به کشور نجات ۵ ماهیگیر توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر مکاتبات اعتراض آمیز با IMO و ITF در پی تهدید پنج نفتکش ایرانی از سوی آمریکا/ درخواست اجماع عمومی و برخورد پیشگیرانه در قبال مواضع خصمانه آمریکایی ها/ نباید ایمنی دریانوردان از سوی هیچ کشوری تهدید شود/ اقدام آمریکایی ها از نظر تجاری، حقوق بین الملل و حقوق صنفی قانونی نیست عملکرد بسیار خوب بنادر در واردات کالاهای اساسی/ اعلام کالاهایی که نباید رسوب شده اتلاق شوند/ تشریح چالش های ترخیص کالا/ فعالیت ۲۴ ساعته دستگاه‌های متولی در حوزه واردات کالاهای اساسی در بنادر ثبت ساختمان قدیم اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در فهرست آثار ملی/ موزه دریا و تاریخ دریانوردی ایجاد می شود رشد ۵۴ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر چابهار/ خروج روزانه ۸۰۰ کامیون به صورت حمل یکسره از بندر چابهار/ واردات کالای اساسی از طریق بندر چابهار ۹ برابر شد نامه ایران به سازمان بین‌المللی دریانوردی درباره تهدید اخیر آمریکا راه‌اندازی سامانه شبیه ساز دینامیکی ترانزیت در بندر امیرآباد عملکرد مطلوب بنادر در گرو زنجیره لجستیکی متناسب با ظرفیت تخلیه و بارگیری است آغاز تعمیرات اساسی شبکه برق رسانی به مکنده های غلات بندر شهید رجایی/ افزایش راندمان بهره وری تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید رجایی
انتصاب بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی
طی مراسمی با حضور محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سید محمد جعفری به عنوان بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات این سازمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در مراسم تکریم و معارفه بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی بر حساسیت و اهمیت سازمان بنادر در زنجیره تأمین کالا و گستردگی حوزه فعالیت های آن در مجموعه بنادر ،  بازرگانی و کشتیرانی تجاری کشور تأکید کرد و خواستار کنترل دقیق و مستمر فرآیندهای سازمان در ایفای بهینه وظایف در این زمینه شد.

وی برقراری تعامل موثر و ارتباط سازنده با دستگاه های نظارتی، نظارت بر فعالیت ها و عملکرد بازرسان مدیرعامل در بنادر تابعه، دریافت و بررسی شکایات مراجعین و مشتریان و پاسخگویی به آنان، استفاده بهینه از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تسهیل امور و تسریع در پاسخگویی، رسیدگی به شکایات پرسنل در سازمان مرکزی و بنادر و آموزش بازرسان و کارشناسان این حوزه و تهیه گزارش های نوبه ای در فاصله های زمانی مناسب را از مهمترین مأموریت های بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد.

در این مراسم همچنین، علی اکبری گزارشی از فعالیت های خود در طول تصدی مسئولیت بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی ارائه کرد و خواستار تصویب ساختار مناسب برای این مجموعه در سازمان بنادر شد .

گفتنی است، سید محمد جعفری، بازرس جدید مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی نیز  در این مراسم، گفت: تمام توان و تجربه خود را برای اجرای تکالیف و ماموریت های محوله به کار خواهد گرفت.

سید محمد جعفری دارای لیسانس اقتصاد بازرگانی و اخیرا بازرس ویژه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بوده است. رئیس حراست در گمرکات استان های هرمزگان، مازندران و آذربایجان غربی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، رئیس هیأت رسیدگی به تخلفات اداری شرکت ملی نفتکش، رئیس کمیسیون معاملات شرکت ملی نفتکش، از دیگر مسئولیت های قبلی وی است.


۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۵
کد خبر : ۴۳,۱۶۹

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید