افزایش سهم ریلی بار کانتینری؛ یک مساله فرابخشی است / ضرورت تعیین و تبیین تکالیف سایر حوزه ها برای افزایش سهم بار ریلی در بنادر نخستین بویه اقیانوسی ساخت داخل در بندر شهید رجایی نصب شد/ خودکفایی در تولید علایم شناور دریایی/ تولید انبوه بویه از اوایل سال آینده بنادر گوادر و چابهار مکمل یکدیگر هستند/ جایگاه ویژه بندر چابهار در اقتصاد بین الملل و سیاست خارجی هند / ضرورت افزایش اشتیاق به توسعه بندر چابهار بین مردم بومی و محلی/ لزوم ایجاد زیرساخت های فرودگاهی، ریلی و شهری در چابهار بندر چابهار؛ قابلیت پذیرش کشتی های سایز بزرگ را دارد/ بندر چابهار؛ اولین بندری است ‌که در قالب قرارداد BOT؛ اپراتور بین المللی برای آن جذب شد/ اپراتور بین المللی فعال در بندر چابهار؛ متعهد به سرمایه گذاری در روبناها و خرید تجهیزات است/ بندر چابهار با برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته، پاسخگوی خطوط لاینری است‌ توسعه همه جانبه بندر چابهار نیازمند همگرایی مقامات بومی و ملی است/ نیاز جدی بندر چابهار اتصال به شبکه سراسری راه آهن/ ساخت سیلوی ۱۰۰ هزار تنی تمام مکانیزه در بندر چابهار در دستور کار برگزاری دوره آموزشی اصول حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک در بنادر/ ارتقاء دانش تخصصی کارشناسان HSE و آتش نشانی بنادر کشور ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر نوشهر/ لزوم اجرایی شدن پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی/ تسریع در عملیاتی شدن لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر فریدونکنار نفتکش سابیتی تا ۹ روز آینده وارد بندرعباس می شود/ سابیتی؛ اکنون وارد تنگه باب المندب شده است/ نشت نفت از نفتکش سابیتی مهار شد هیچ مرجع دریایی منطقه ای به درخواست کمک نفتکش Sabiti در زمان حادثه پاسخ نداد ‌اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در صنایع فراساحل‌، مهمترین محورهای پنجمین نمایشگاه دریایی‌
انتصاب بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی
طی مراسمی با حضور محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سید محمد جعفری به عنوان بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات این سازمان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در مراسم تکریم و معارفه بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی بر حساسیت و اهمیت سازمان بنادر در زنجیره تأمین کالا و گستردگی حوزه فعالیت های آن در مجموعه بنادر ،  بازرگانی و کشتیرانی تجاری کشور تأکید کرد و خواستار کنترل دقیق و مستمر فرآیندهای سازمان در ایفای بهینه وظایف در این زمینه شد.

وی برقراری تعامل موثر و ارتباط سازنده با دستگاه های نظارتی، نظارت بر فعالیت ها و عملکرد بازرسان مدیرعامل در بنادر تابعه، دریافت و بررسی شکایات مراجعین و مشتریان و پاسخگویی به آنان، استفاده بهینه از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تسهیل امور و تسریع در پاسخگویی، رسیدگی به شکایات پرسنل در سازمان مرکزی و بنادر و آموزش بازرسان و کارشناسان این حوزه و تهیه گزارش های نوبه ای در فاصله های زمانی مناسب را از مهمترین مأموریت های بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد.

در این مراسم همچنین، علی اکبری گزارشی از فعالیت های خود در طول تصدی مسئولیت بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی ارائه کرد و خواستار تصویب ساختار مناسب برای این مجموعه در سازمان بنادر شد .

گفتنی است، سید محمد جعفری، بازرس جدید مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی نیز  در این مراسم، گفت: تمام توان و تجربه خود را برای اجرای تکالیف و ماموریت های محوله به کار خواهد گرفت.

سید محمد جعفری دارای لیسانس اقتصاد بازرگانی و اخیرا بازرس ویژه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بوده است. رئیس حراست در گمرکات استان های هرمزگان، مازندران و آذربایجان غربی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، رئیس هیأت رسیدگی به تخلفات اداری شرکت ملی نفتکش، رئیس کمیسیون معاملات شرکت ملی نفتکش، از دیگر مسئولیت های قبلی وی است.


۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۵
کد خبر : ۴۳,۱۶۹

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید