توسعه‌ بندر چابهار با رونق اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی همراه خواهد بود / چابهار برای پذیرش از شناورهای بزرگ کانتینری ۲۲ هزار TEU آماده می‌شود پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی و صنایع فراساحل بستری برای رفع موانع بین دولت و بخش خصوصی تخریب یک سازه غیر مجاز دریایی در سواحل مازندران اصلاح ساختار ونظام اداری سازمان بنادر در دستور کار قرار دارد/ تهیه بانک اطلاعاتی نسل آینده مدیران بر اساس طرح شناسایی و ارتقاء شایستگی نیروی انسانی/ توجه به سلامت اداری؛ اولویت مهم سازمان بنادر / تشکیل کارگروه های تخصصی برای رفع چالش ها و تحقق اهداف برنامه ضرورت تعامل بیشتر هند برای عبور از چالش های همکاری در بندر چابهار/ افزایش ترافیک کالا در بندر چابهار/ پیگیری تامین خط اعتباری به منظور عملیاتی شدن قرارداد اصلی چابهار سازمان بنادر؛ با حداکثر توان تخلیه و بارگیری کالاها را انجام می دهد/ کاهش سن مدیریتی در سازمان بنادر؛ مستلزم ارزیابی نظام مند نیروی انسانی است/ رعایت انضباط مالی با کنترل دقیق بودجه و جلوگیری از انحرافات بودجه ای/ نسل مدیریتی سازمان بنادر به جوانگرایی و به کارگیری مدیران خلاق نیاز دارد/ رقابت پذیری محصولات صادراتی با حداقل شدن هزینه ها در بنادر تسری قوانین منطقه آزاد به ۴۰ هکتار دیگر از پسکرانه مجتمع بندری انزلی 4 راهبرد سازمان بنادر برای حمایت از صادرات غیر نفتی و صادرکنندگان/ اعطای 25 درصد تخفیف برای رقابت پذیرکردن محصولات صادراتی کشور/ ارتقاء ظرفیت بنادر شمال و جنوب / تأمین تجهیزات مورد نیاز برای صادرات غیر نفتی دردستور کار سازمان بنادر/ افزایش بهره وری در عملیات کالاهای صادراتی/ بخش عمده ای از ظرفیت بنادر تجاری کشور به صادرات غیر نفتی اختصاص داده شده است کنفرانس تورمولینوس؛ ایمنی کشتی های ماهیگیری آغاز به کار کرد ارائه آخرین تغییرات و اصول کلیدی استانداردهای بین المللی/ ارزیابی عملکرد ممیزان سازمان بنادر در محیط های عملیاتی
نشست صمیمی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با اعضای روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: روابط عمومی ها، جایگاه خاص در سازمان ها دارند چرا که می توانند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مسئولان، تاثیرگذار باشند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حسین چراغی در نشستی با حضور مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با همکاران روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، گفت: روابط عمومی دارای جایگاهی خاص در هر سازمانی است چرا که می تواند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها به مدیران کمک کند و تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه سازمان هایی همچون سازمان بنادر و دریانوردی که در فضای بین المللی فعالیت می کنند، نوع رفتار و تعامل روابط عمومی نیز باید هم سطح با معیارها و استاندارد های بین المللی باشد افزود: روابط عمومی بر اساس ماهیت کاری خویش، دارای حساسیت بالا و فعالیت تخصصی است.
چراغی با تقدیر از مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به  خاطر توجه ویژه ای که به روابط عمومی بنادر دارد، خاطرنشان کرد: با تغییرات ایجاد شده در ساختار و استقرار تیم جدید در روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی، رویکرد متفاوت و حرفه ای در روابط عمومی بنادر کشور دنبال می شود که این امر تحول بزرگی در بخش روابط عمومی ایجاد کرده است. 
وی با بیان اینکه امروزه تبلیغات یکی از ۴ اصل بازاریابی در دنیا است، تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل روابط عمومی ها می توان فعالیت بنادر را به درستی و دقیق نشر بدهیم تا مردم، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با عملکرد بنادر آشنا شوند و زحمات صورت گرفته در این بخش ابتر نماند. در همین راستا برنامه "فانوس دریایی" ایده بسیار جالب و خوبی بود که امروز به یک برند برای سازمان بنادر تبدیل شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تقدیر از زحمات روابط عمومی این اداره کل، یادآور شد: سالانه ۴۰ میلیون گردشگر از بندرانزلی بازدید یا عبور می کنند از این رو مجتمع بندری انزلی به دلیل حضور در شهر، می تواند باعث توسعه گردشگری دریایی شود.
 
در این نشست، وحید رحمتی؛ مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه روابط عمومی و اطلاع رسانی ششمین فعالیت سخت دنیا شناخته شده است، گفت: روابط عمومی حرفه ای باید مسلط به تمامی ابزارهای اطلاع رسانی، تبلیغاتی و تشریفاتی باشد و به درستی از آنها در راستای نشان دادن و اطلاع یابی مردم از اهداف و مأموریت ها و اقدامات سازمان متبوع بهره برداری نماید. 
 
وی با اشاره به رویکرد جدید اداره کل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: تمام فعالیت های مربوط به انتشار، تبلیغات، برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها با هماهنگی روابط عمومی است که این مهم و یکپارچگی با حمایت مدیر عامل، اعضای هیئت عامل و مدیران کل صورت گرفت.
 
رحمتی با اشاره به فعالیت روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی در راستای گسترش گردشگری دریایی و فرهنگ دریا محور، گفت: برای رسیدن به اهداف توسعه ای در بنادر و پسکرانه آن با رسانه ملی و سایر رسانه های کشور ارتباط بسیار خوبی پیدا کردیم و خوشبختانه ایده ساخت برنامه "فانوس دریایی" به درستی و دقیق پیاده سازی شد و امروز شاهد آن هستیم که این برنامه به عنوان برند سازمان بنادر و دریانوردی، شناخته شده است.
 
وی ادامه داد: با اطلاع رسانی خوبی که در حوزه گردشگری دریایی صورت گرفت، برای اولین بار سازمان بنادر و دریانوردی عضو ستاد مرکزی سفر شد و این امر افتخار بزرگی است که با همکاری روابط عمومی بنادر کشور به دست آمد. 
 
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به طبیعت خدادادی و بکر بندرانزلی، اظهار داشت: بندر انزلی در حوزه گردشگری دریایی می تواند فعالیت قابل توجهی داشته باشد. بدین جهت با برنامه ریزی صحیح می توان پتانسیل های این بخش را بالفعل کرد.
 
وی عملکرد روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان را مثبت دانست و گفت: نگاه مناسب و دقیق مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان به جایگاه و کارکرد روابط عمومی قابل تقدیر است و این نوع نگاه، می تواند الگویی برای سایر بنادر کشور باشد.

oy7t896r 2

oy7t896r 3 

oy7t896r 1

۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
کد خبر : ۴۳,۴۱۳

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید