کاهش ۲ میلیون تنی کالای اساسی انباشته در بندر امام خمینی(ره)/ خروج کالا از بندر امام با سرعت در حال انجام است برنامه سازمان بنادر برای مقابله با کرونا و بیماری‌های عفونی در بنادر و روی کشتی در سال ۱۴۰۱/ تداوم نظارت و کنترل شیوع بیماری‌های عفونی در بنادر بازرگانی و مسافری امضای ۱۲ سند همکاری در حوزه های مختلف بین ایران و عمان پیام مدیرعامل سازمان بنادر به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر امداد رسانی آتش نشانان بنادر آبادان به حادثه دیدگان زیر آوار ساختمان متروپل لایروبی نگهداری کانال دسترسی بندر بوشهر با سرعت بیشتر ادامه می یابد همایش آموزشی "رانندگی تدافعی" در بندرشهید رجایی برگزار شد / افزایش دوره‌های آموزشی برای رانندگان الزامی است اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام در بندر شهید رجایی فردا برگزار می شود بازدید معاون اقتصادی رئیس جمهور از روند تخلیه کالا در بندر امام خمینی/ برنامه‌ریزی ۲ ساله دولت برای ذخیره کالاهای اساسی در کشور نشست مجازی همکاری‌های حمل‌‌ونقلی ایران و روسیه/ پلت‌فرم لجستیکی حمل‌ونقل بین تهران و مسکو ایجاد می شود/ ایجاد کشتیرانی رو-رو و خطوط منظم تجاری دریایی بین روسیه و ایران/ تامین کانتینرهای خالی و یخچال‌دار در دستور کار
روابط عمومی ها؛ جایگاهی خاص در تصمیم سازی مسئولان دارند/ تبلیغات؛ یکی از 4 اصل بازاریابی در دنیا است/ پشتیبانی مناسب از روابط عمومی، ضامن موفقیت سازمان ها/ توسعه گردشگری دریایی، نیازمند تبلیغات وسیع و
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: روابط عمومی ها، جایگاه خاص در سازمان ها دارند چرا که می توانند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مسئولان، تاثیرگذار باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین چراغی در نشستی با حضور مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با همکاران روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، گفت: روابط عمومی دارای جایگاهی خاص در هر سازمانی است چرا که می تواند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها به مدیران کمک کند و تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه سازمان هایی همچون سازمان بنادر و دریانوردی که در فضای بین المللی فعالیت می کنند، نوع رفتار و تعامل روابط عمومی نیز باید هم سطح با معیارها و استاندارد های بین المللی باشد افزود: روابط عمومی بر اساس ماهیت کاری خویش، دارای حساسیت بالا و فعالیت تخصصی است.
چراغی با تقدیر از مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به  خاطر توجه ویژه ای که به روابط عمومی بنادر دارد، خاطرنشان کرد: با تغییرات ایجاد شده در ساختار و استقرار تیم جدید در روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی، رویکرد متفاوت و حرفه ای در روابط عمومی بنادر کشور دنبال می شود که این امر تحول بزرگی در بخش روابط عمومی ایجاد کرده است. 
وی با بیان اینکه امروزه تبلیغات یکی از 4 اصل بازاریابی در دنیا است، تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل روابط عمومی ها می توان فعالیت بنادر را به درستی و دقیق نشر بدهیم تا مردم، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با عملکرد بنادر آشنا شوند و زحمات صورت گرفته در این بخش ابتر نماند. در همین راستا برنامه "فانوس دریایی" ایده بسیار جالب و خوبی بود که امروز به یک برند برای سازمان بنادر تبدیل شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تقدیر از زحمات روابط عمومی این اداره کل، یادآور شد: سالانه 40 میلیون گردشگر از بندرانزلی بازدید یا عبور می کنند از این رو مجتمع بندری انزلی به دلیل حضور در شهر، می تواند باعث توسعه گردشگری دریایی شود.
وی تاکید کرد: توسعه گردشگری دریایی، نیازمند تبلیغات وسیع و هوشمندانه است که باید به آن توجه شود.
در این نشست، وحید رحمتی؛ مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه روابط عمومی و اطلاع رسانی ششمین فعالیت سخت دنیا شناخته شده است، گفت: روابط عمومی حرفه ای باید مسلط به تمامی ابزارهای اطلاع رسانی، تبلیغاتی و تشریفاتی باشد و به درستی از آنها در راستای نشان دادن و اطلاع یابی مردم از اهداف و مأموریت ها و اقدامات سازمان متبوع بهره برداری نماید. 
وی با اشاره به رویکرد جدید اداره کل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: تمام فعالیت های مربوط به انتشار، تبلیغات، برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها با هماهنگی روابط عمومی است که این مهم و یکپارچگی با حمایت مدیر عامل، اعضای هیئت عامل و مدیران کل صورت گرفت.
رحمتی با اشاره به فعالیت روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی در راستای گسترش گردشگری دریایی و فرهنگ دریا محور، گفت: برای رسیدن به اهداف توسعه ای در بنادر و پسکرانه آن با رسانه ملی و سایر رسانه های کشور ارتباط بسیار خوبی پیدا کردیم و خوشبختانه ایده ساخت برنامه "فانوس دریایی" به درستی و دقیق پیاده سازی شد و امروز شاهد آن هستیم که این برنامه به عنوان برند سازمان بنادر و دریانوردی، شناخته شده است.
وی ادامه داد: با اطلاع رسانی خوبی که در حوزه گردشگری دریایی صورت گرفت، برای اولین بار سازمان بنادر و دریانوردی عضو ستاد مرکزی سفر شد و این امر افتخار بزرگی است که با همکاری روابط عمومی بنادر کشور به دست آمد. 
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به طبیعت خدادادی و بکر بندرانزلی، اظهار داشت: بندر انزلی در حوزه گردشگری دریایی می تواند فعالیت قابل توجهی داشته باشد. بدین جهت با برنامه ریزی صحیح می توان پتانسیل های این بخش را بالفعل کرد.
وی عملکرد روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان را مثبت دانست و گفت: نگاه مناسب و دقیق مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان به جایگاه و کارکرد روابط عمومی قابل تقدیر است و این نوع نگاه، می تواند الگویی برای سایر بنادر کشور باشد. پشتیبانی مناسب از روابط عمومی،ضامن موفقیت سازمان ها است.
۲ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۳۷
کد خبر : ۴۳,۴۲۴

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید