آیمو؛ قطعنامه تسهیل کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از کشتی‌ها را منتشر کرد/ اعلام این قطعنامه به مراجع بندری، اپراتورهای بنادر و پایانه‌ها، مالکان کشتی‌ها، شرکت‌های کشتیرانی و سایر ذینفعان ایران تجارت آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل کرد / معنا و مفهوم پیدا کردن تجارت بین کشورهای اسلامی اعلام تمایل 9 کشور برای سرمایه گذاری در بندر چابهار/ امکان سرمایه گذاری و فعالیت کشورهای مختلف در بندر چابهار؛ بدون هیچ محدودیتی/ پیوستن دیگر کشورها، یکی از قابلیت های موافقتنامه سه جانبه چابهار افزایش صادرات محصولات کشاورزی از بندر شیوء در غرب هرمزگان به قطر ورود ۴ کشتی حامل نهاده های دامی از ابتدای مهرماه امسال در بندر چابهار/ تخلیه و بارگیری کالای اساسی؛ مهم ترین اولویت بندر چابهار استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه بندر چابهار/ هرچه سریعتر جاده و راه آهن به بندر چابهار متصل شود/ توسعه چابهار می تواند گره کور اقتصاد ایران را باز کند ۴ تیم راه یافته به مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور مشخص شدند وجود مزیت های سرمایه گذاری برای شرکت های بیمه ای در بندر چابهار لزوم تزریق نوآوری و فناوری در حوزه بندری و دریایی از طریق شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها/ از فعالیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های دریایی و‌بندری حمایت می کنیم آغاز طرح مطالعاتی اجرای سیستم سندبای پسینگ در بندرامیرآباد/ مطالعات رژیم رسوب گذاری دریای خزر تدقیق می شود
روابط عمومی ها؛ جایگاهی خاص در تصمیم سازی مسئولان دارند/ تبلیغات؛ یکی از 4 اصل بازاریابی در دنیا است/ پشتیبانی مناسب از روابط عمومی، ضامن موفقیت سازمان ها/ توسعه گردشگری دریایی، نیازمند تبلیغات وسیع و
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: روابط عمومی ها، جایگاه خاص در سازمان ها دارند چرا که می توانند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مسئولان، تاثیرگذار باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین چراغی در نشستی با حضور مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با همکاران روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، گفت: روابط عمومی دارای جایگاهی خاص در هر سازمانی است چرا که می تواند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها به مدیران کمک کند و تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه سازمان هایی همچون سازمان بنادر و دریانوردی که در فضای بین المللی فعالیت می کنند، نوع رفتار و تعامل روابط عمومی نیز باید هم سطح با معیارها و استاندارد های بین المللی باشد افزود: روابط عمومی بر اساس ماهیت کاری خویش، دارای حساسیت بالا و فعالیت تخصصی است.
چراغی با تقدیر از مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به  خاطر توجه ویژه ای که به روابط عمومی بنادر دارد، خاطرنشان کرد: با تغییرات ایجاد شده در ساختار و استقرار تیم جدید در روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی، رویکرد متفاوت و حرفه ای در روابط عمومی بنادر کشور دنبال می شود که این امر تحول بزرگی در بخش روابط عمومی ایجاد کرده است. 
وی با بیان اینکه امروزه تبلیغات یکی از 4 اصل بازاریابی در دنیا است، تصریح کرد: با استفاده از پتانسیل روابط عمومی ها می توان فعالیت بنادر را به درستی و دقیق نشر بدهیم تا مردم، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی با عملکرد بنادر آشنا شوند و زحمات صورت گرفته در این بخش ابتر نماند. در همین راستا برنامه "فانوس دریایی" ایده بسیار جالب و خوبی بود که امروز به یک برند برای سازمان بنادر تبدیل شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تقدیر از زحمات روابط عمومی این اداره کل، یادآور شد: سالانه 40 میلیون گردشگر از بندرانزلی بازدید یا عبور می کنند از این رو مجتمع بندری انزلی به دلیل حضور در شهر، می تواند باعث توسعه گردشگری دریایی شود.
وی تاکید کرد: توسعه گردشگری دریایی، نیازمند تبلیغات وسیع و هوشمندانه است که باید به آن توجه شود.
در این نشست، وحید رحمتی؛ مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه روابط عمومی و اطلاع رسانی ششمین فعالیت سخت دنیا شناخته شده است، گفت: روابط عمومی حرفه ای باید مسلط به تمامی ابزارهای اطلاع رسانی، تبلیغاتی و تشریفاتی باشد و به درستی از آنها در راستای نشان دادن و اطلاع یابی مردم از اهداف و مأموریت ها و اقدامات سازمان متبوع بهره برداری نماید. 
وی با اشاره به رویکرد جدید اداره کل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: تمام فعالیت های مربوط به انتشار، تبلیغات، برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها با هماهنگی روابط عمومی است که این مهم و یکپارچگی با حمایت مدیر عامل، اعضای هیئت عامل و مدیران کل صورت گرفت.
رحمتی با اشاره به فعالیت روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی در راستای گسترش گردشگری دریایی و فرهنگ دریا محور، گفت: برای رسیدن به اهداف توسعه ای در بنادر و پسکرانه آن با رسانه ملی و سایر رسانه های کشور ارتباط بسیار خوبی پیدا کردیم و خوشبختانه ایده ساخت برنامه "فانوس دریایی" به درستی و دقیق پیاده سازی شد و امروز شاهد آن هستیم که این برنامه به عنوان برند سازمان بنادر و دریانوردی، شناخته شده است.
وی ادامه داد: با اطلاع رسانی خوبی که در حوزه گردشگری دریایی صورت گرفت، برای اولین بار سازمان بنادر و دریانوردی عضو ستاد مرکزی سفر شد و این امر افتخار بزرگی است که با همکاری روابط عمومی بنادر کشور به دست آمد. 
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به طبیعت خدادادی و بکر بندرانزلی، اظهار داشت: بندر انزلی در حوزه گردشگری دریایی می تواند فعالیت قابل توجهی داشته باشد. بدین جهت با برنامه ریزی صحیح می توان پتانسیل های این بخش را بالفعل کرد.
وی عملکرد روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان را مثبت دانست و گفت: نگاه مناسب و دقیق مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان به جایگاه و کارکرد روابط عمومی قابل تقدیر است و این نوع نگاه، می تواند الگویی برای سایر بنادر کشور باشد. پشتیبانی مناسب از روابط عمومی،ضامن موفقیت سازمان ها است.
۲ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۳۷
کد خبر : ۴۳,۴۲۴

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید