تشریح ظرفیت‌های حمل و نقل دریایی ایران / هر گونه تبعیض در حمل و نقل دریایی با قوانین بین المللی مغایرت دارد/ امیدواریم شاهد حمایت سازمان بین‌المللی دریانوردی در برابر محدودیت های ایران باشیم حضور متخصصان و دانش پژوهان مهندسی سواحل از ۳۶ کشور جهان در سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی/ « کاربردی بودن مقالات » از شاخص های همایش ICOPMAS 2018 پهلوگیرى بزرگترین کشتى در بندر شهیدبهشتى چابهار/ عملیات تخلیه کشتى ٧٥ هزارتنى حامل ذرت در بندر چابهار با موفقیت انجام شد/ با فعال کردن بندر چابهار؛ هیچ محدودیتی برای انتقال و تخلیه کالاهای اساسی کشور و کشورهای منطقه وجود ندارد ایجاد سه شهر لجستیکی در بنادر چابهار، شهید رجایی و امام خمینی (ره)/ ایجاد پایانه های LNG در بنادر برای سوخت رسانی به کشتی ها/ احداث بزرگترین پایانه مواد معدنی کشور در بندر شهید رجایی/ جایگاه ممتاز ایران در اجرای کنوانسیون های بین المللی دریایی و بندری احداث بلندترین برج کنترل دریایی و ساختمان مرجع دریایی کشور در بندر چابهار دخل و تصرف در قیمت های ارایه شده در مناقصه ها امکانپذیر نیست/ برگزاری دوره آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت/ اعلام الزامات و شرایط ثبت مناقصه در بستر سامانه ستاد آغاز عملیات تخلیه بزرگترین کشتی در بندر چابهار/ اولین محموله ذرت وارد بندر شهید بهشتی شد کشتی های غیر ایمن؛ امکان تردد در آب های ایران را ندارند/42 کشتی در لیست سیاه کشتی های غیر مجاز قرار گرفته اند امضای تفاهم نامه با پاکستان و عمان برای امنیت دریایی/ انجام سالانه ۵ میلیون متر مکعب عملیات لایروبی در آبراه های کشور/ استفاده از بویه های مجازی در بندر امام خمینی(ره)/ ایران؛ در مسیر ایجاد بنادر سبز است بانک سرمایه گذاری اروپا ۷۵۰ میلیون یورو برای بهینه سازی کشتی ها پرداخت می کند
قرارداد با شرکت هندی؛ صرفا اپراتوری فاز یک ترمینال بندر شهیدبهشتی است/ امکان مذاکره و جذب سرمایه گذار برای سایر بخش های بندر شهیدبهشتی وجود دارد/ هدف نظام؛ فعالیت بندر شهیدبهشتی در قواره بین المللی اس
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: قرارداد با شرکت هندی، صرفا در قالب اپراتوری فاز یک ترمینال بندر شهیدبهشتی است.

عبدالرحیم کردی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در مورد قرارداد اپراتوری منعقد شده با شرکت هندی به منظور بهره برداری از ترمینال فاز یک بندر شهید بهشتی، اظهار کرد: این قرارداد در قالب BOT است که به مفهوم ساخت، بهره برداری و انتقال مالکیت است و در مدت زمان مشخصی مدنظر قرار می گیرد و در نهایت نیز تجهیزات و امکانات مهیا شده در بندر باقی می ماند. صرفا قراردادی اپراتوری است که به منظور بهره برداری از ترمینال فاز یک بندر شهید بهشتی مدنظر قرار گرفته است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی آگاهانه و ناآگاهانه موضوع واگذاری بندر چابهار را مطرح می کنند، گفت: قرارداد منعقد شده با شرکت هندی به منظور بهره برداری از ترمینال فاز یک بندر شهید بهشتی صرفا اپراتوری است و امکان مذاکره و جذب سرمایه گذار برای سایر بخش های بندر شهیدبهشتی چابهار وجود دارد.

 

کردی ادامه داد: بندر شهیدبهشتی چابهار، بندری استراتژیک است و هدف کلان کشور این است که این بندر در مقیاس، جایگاه و قواره ای بین المللی فعالیت کند. تحقق هدف مذکور با انعقاد قرارداد با شرکتی هندی در دستور کار قرار گرفته و در سایر بنادر کشور نیز شاهد انعقاد قراردادهایی در قالب اپراتوری با بخش خصوصی داخلی هستیم.

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۳۲
کد خبر : ۴۳,۶۳۲

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید