تشریح ظرفیت‌های حمل و نقل دریایی ایران / هر گونه تبعیض در حمل و نقل دریایی با قوانین بین المللی مغایرت دارد/ امیدواریم شاهد حمایت سازمان بین‌المللی دریانوردی در برابر محدودیت های ایران باشیم حضور متخصصان و دانش پژوهان مهندسی سواحل از ۳۶ کشور جهان در سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی/ « کاربردی بودن مقالات » از شاخص های همایش ICOPMAS 2018 پهلوگیرى بزرگترین کشتى در بندر شهیدبهشتى چابهار/ عملیات تخلیه کشتى ٧٥ هزارتنى حامل ذرت در بندر چابهار با موفقیت انجام شد/ با فعال کردن بندر چابهار؛ هیچ محدودیتی برای انتقال و تخلیه کالاهای اساسی کشور و کشورهای منطقه وجود ندارد ایجاد سه شهر لجستیکی در بنادر چابهار، شهید رجایی و امام خمینی (ره)/ ایجاد پایانه های LNG در بنادر برای سوخت رسانی به کشتی ها/ احداث بزرگترین پایانه مواد معدنی کشور در بندر شهید رجایی/ جایگاه ممتاز ایران در اجرای کنوانسیون های بین المللی دریایی و بندری احداث بلندترین برج کنترل دریایی و ساختمان مرجع دریایی کشور در بندر چابهار دخل و تصرف در قیمت های ارایه شده در مناقصه ها امکانپذیر نیست/ برگزاری دوره آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت/ اعلام الزامات و شرایط ثبت مناقصه در بستر سامانه ستاد آغاز عملیات تخلیه بزرگترین کشتی در بندر چابهار/ اولین محموله ذرت وارد بندر شهید بهشتی شد کشتی های غیر ایمن؛ امکان تردد در آب های ایران را ندارند/42 کشتی در لیست سیاه کشتی های غیر مجاز قرار گرفته اند امضای تفاهم نامه با پاکستان و عمان برای امنیت دریایی/ انجام سالانه ۵ میلیون متر مکعب عملیات لایروبی در آبراه های کشور/ استفاده از بویه های مجازی در بندر امام خمینی(ره)/ ایران؛ در مسیر ایجاد بنادر سبز است بانک سرمایه گذاری اروپا ۷۵۰ میلیون یورو برای بهینه سازی کشتی ها پرداخت می کند
حاکمیت بنادر جزو وظایف ذاتی دولت است
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیت بنادر جزو وظایف ذاتی دولت است و همه به این موضوع واقف هستند.

سید کمال الدین شهریاری؛ درباره حضور هندی ها در فاز اول بندر شهید بهشتی چابهار، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: هر نوع سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی خارجی و داخلی در پروژه های مختلف به خصوص عمرانی مانند بنادر برای کشور یک مزیت محسوب می شود و تمام کشور از سرمایه گذاری به جهت اشغالزایی، درآمد ملی و توسعه، بهره مند می شود.

وی با بیان اینکه ورود شرکا و سرمایه گذار خارجی به امنیت و توسعه اقتصادی کشور کمک می کند، تصریح کرد: زمانی سرمایه گذار خارجی وارد کشوری می شود که نسبت به بازگشت سرمایه  اش و نبود ریسک سرمایه گذاری اطمینان پیدا کرده باشد و به همین دلیل هندی ها به این نتیجه رسیدند که حضورشان در بندر شهید بهشتی چابهار می تواند موقعیت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

کارنامه خوب سازمان بنادر در ایجاد اشتغال

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که کشور دارد؛ ایجاد اشتغال است و از همین رو دولت از تمام بخش ها خواسته است که برای ایجاد اشتغال برنامه ریزی کنند و سازمان بنادر و دریانوردی در این زمینه کارنامه خوبی بر جای گذاشته است و خوشبختانه با جذب سرمایه گذار خارجی به سمت افزایش اشتغال و توسعه بنادر می رود.

در پایان شهریاری تاکید کرد: حاکمیت بنادر جزو وظایف ذاتی دولت است و همه به این موضوع واقف هستند و طبق قانون اساسی نهاد غیر دولتی و خارجی نمی تواند حاکمیت سرزمین کشور دیگری را داشته باشد، از این رو تمام بخش ها بر اساس قانون اساسی سرمایه گذاری خارجی را دنبال می کنند.

 

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰
کد خبر : ۴۳,۶۴۵

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید