تشریح ظرفیت‌های حمل و نقل دریایی ایران / هر گونه تبعیض در حمل و نقل دریایی با قوانین بین المللی مغایرت دارد/ امیدواریم شاهد حمایت سازمان بین‌المللی دریانوردی در برابر محدودیت های ایران باشیم حضور متخصصان و دانش پژوهان مهندسی سواحل از ۳۶ کشور جهان در سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی/ « کاربردی بودن مقالات » از شاخص های همایش ICOPMAS 2018 پهلوگیرى بزرگترین کشتى در بندر شهیدبهشتى چابهار/ عملیات تخلیه کشتى ٧٥ هزارتنى حامل ذرت در بندر چابهار با موفقیت انجام شد/ با فعال کردن بندر چابهار؛ هیچ محدودیتی برای انتقال و تخلیه کالاهای اساسی کشور و کشورهای منطقه وجود ندارد ایجاد سه شهر لجستیکی در بنادر چابهار، شهید رجایی و امام خمینی (ره)/ ایجاد پایانه های LNG در بنادر برای سوخت رسانی به کشتی ها/ احداث بزرگترین پایانه مواد معدنی کشور در بندر شهید رجایی/ جایگاه ممتاز ایران در اجرای کنوانسیون های بین المللی دریایی و بندری احداث بلندترین برج کنترل دریایی و ساختمان مرجع دریایی کشور در بندر چابهار دخل و تصرف در قیمت های ارایه شده در مناقصه ها امکانپذیر نیست/ برگزاری دوره آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت/ اعلام الزامات و شرایط ثبت مناقصه در بستر سامانه ستاد آغاز عملیات تخلیه بزرگترین کشتی در بندر چابهار/ اولین محموله ذرت وارد بندر شهید بهشتی شد کشتی های غیر ایمن؛ امکان تردد در آب های ایران را ندارند/42 کشتی در لیست سیاه کشتی های غیر مجاز قرار گرفته اند امضای تفاهم نامه با پاکستان و عمان برای امنیت دریایی/ انجام سالانه ۵ میلیون متر مکعب عملیات لایروبی در آبراه های کشور/ استفاده از بویه های مجازی در بندر امام خمینی(ره)/ ایران؛ در مسیر ایجاد بنادر سبز است بانک سرمایه گذاری اروپا ۷۵۰ میلیون یورو برای بهینه سازی کشتی ها پرداخت می کند
ایجاد صنایع ارزش افزوده در پسکرانه ترمینال های کانتینری مجتمع بندری نگین
هیات سرمایه گذار اتریشی از بندر بوشهر، توانمندی ها،ظرفیت و فرصت های سرمایه گذاری در مجتمع بندری نگین بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمند زاده؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در دیدار با سرمایه گذاران اتریش ضمن تشریح زیر ساخت های تجاری و همچنین طرحهای توسعه ای بنادراستان به ظرفیت های موجود و فرصت های سرمایه گذاری در بندر بوشهر به عنوان اصلی ترین بندر تجاری استان اشاره کرد.
 وی افزود: طرح توسعه بندر بوشهر و تبدیل آن به یک بندر مدرن، در جزیره نگین خواهد بود که با سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه زیر ساخت ها و بخش خصوصی در زمینه روبناها و تجهیزات، فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه گذارهای داخلی و خارجی مهیا کرده است.
 وی عنوان کرد: با ایجاد زیر ساخت ها لازم اعم از آب، برق، گاز و تلفن در مجتمع بندری نگین که هم اکنون در حال انجام می باشد، ایجاد صنایع ارزش افزوده در پسکرانه ترمینال های کانتینری و چند منظوره امکان پذیر بوده  و این موضوع در حالیست که برای اولین بار درکشور زیر ساخت ها از جمله اسکله کانتینری با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی ساخته شده است.
ارجمند زاده خاطر نشان کرد: در فاز اول عمق تعیین شده برای پای اسکله مجتمع بندری نگین ۱۲ متر هدف گذاری شده و در فاز دوم به ١٤ متر می رسد تا کشتی هایی با ظرفیت ۵۰ هزار تن بتوانند در آن پهلو بگیرند.
وی اضافه کرد: عملیات لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان بزودی به پایان خواهد رسید.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرتاکید کرد: عملیات لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر نیز با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال انجام خواهد شد که با انجام این مهم عمق کل کانال دسترسی به طول تقریبی ١٤ کیلومتر به ۱۰/۸ متر خواهد رسید.
ارجمند زاده اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای سرمایه گذاری در مجتمع بندری نگین می باشد و این درحالی است که آینده بندر بوشهر بعنوان یک بندر نسل سومی در مجتمع بندری نگین دیده شده است.
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱
کد خبر : ۴۳,۶۷۵

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید