افزایش سرعت تخلیه کالا‌های اساسی در بندر بوشهر / الزام رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در تخلیه و بارگیری کالا تردد به جزیره ابوموسی با رعایت دقیق الزامات بهداشتی / شناورها با ۵۰ درصد ظرفیت به ابوموسی سفر می کنند ارتقاء سطح ایمنی دریانوردی در آبراه های تحت حاکمیت ایران و ناوگان تحت پرچم/ ثبت الکترونیکی ورود و خروج شناورهای مسافری در سال ۹۹/ بهبود سطح پیشگیری و مقابله با آلودگی محیط زیست دریایی ناشی از شناورها و تاسیسات بندری فرآیند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بنادر شرایط مطلوبی دارد/ شیوع ویروس کرونا تجارت جهانی را تحت تاثیر قرار داده است/ تشریح مشکلات اصلی واردکنندگان کالا به کشور نجات ۵ ماهیگیر توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر مکاتبات اعتراض آمیز با IMO و ITF در پی تهدید پنج نفتکش ایرانی از سوی آمریکا/ درخواست اجماع عمومی و برخورد پیشگیرانه در قبال مواضع خصمانه آمریکایی ها/ نباید ایمنی دریانوردان از سوی هیچ کشوری تهدید شود/ اقدام آمریکایی ها از نظر تجاری، حقوق بین الملل و حقوق صنفی قانونی نیست عملکرد بسیار خوب بنادر در واردات کالاهای اساسی/ اعلام کالاهایی که نباید رسوب شده اتلاق شوند/ تشریح چالش های ترخیص کالا/ فعالیت ۲۴ ساعته دستگاه‌های متولی در حوزه واردات کالاهای اساسی در بنادر ثبت ساختمان قدیم اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در فهرست آثار ملی/ موزه دریا و تاریخ دریانوردی ایجاد می شود رشد ۵۴ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر چابهار/ خروج روزانه ۸۰۰ کامیون به صورت حمل یکسره از بندر چابهار/ واردات کالای اساسی از طریق بندر چابهار ۹ برابر شد نامه ایران به سازمان بین‌المللی دریانوردی درباره تهدید اخیر آمریکا
دومین ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت سازمان بنادر  به کار خود پایان داد
جلسه اختتامیه دومین ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001 -2015) سازمان بنادر و دریانوردی با حضور نماینده مدیریت کیفیت ، مدیران کل و مالکین فرآیندها در سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این جلسه محمد تاج‌گردون مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان با تقدیر و تشکر از مالکین فرآیندها و کلیه همکارانی که در انجام فرآیند ممیزی تیم ممیز را همراهی نمودند،  اظهار داشت: یکی از الزامات اولیه سازمان ها تضمین کیفیت و بهبود مستمر آن در راستای پاسخ به خواسته های ذینفعان و تلاش برای افزایش میزان رضایتمندی آنان است و می بایست نسبت به شناسایی دقیق تر ذینفعان و مشتریان و نیازهای آنها اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان همچنین با عنایت به اینکه سیستم مدیریت کیفیت رویکرد فرآیند محوری دارد، گفت: بازنگری شاخص های پایش و اندازه گیری فرآیندها از اهمیت بالایی  برخوردار است .

تاج گردون با تاکید بر اینکه اقبال سازمان نسبت به سال گذشته در حوزه مدیریت کیفیت بهتر از گذشته شده است، خواستار نقد سیستم مدیریت کیفیت و ممیزی سازمان از سوی مدیران و همکاران برای بهبود موفقیت های سازمان شد.

بنا بر این گزارش، در ادامه این جلسه، ضمن ارائه گزارش ممیزی توسط چهار سر ممیز در سه محور نقاط قوت، توصیه های بهبود و زمینه های عدم انطباق،  چند تن از  مدیران کل و مالکین فرآیندها از رویکرد جدید فاوا در خصوص استفاده از تیم های ممیزی داخلی سازمان ابراز خشنودی کردند و ارتقاء این رویکرد را  خواستار شدند.

۲۹ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۵۹
کد خبر : ۴۵,۰۸۳

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید