زیرساخت بانکرینگ در بندر چابهار ایجاد می‌شود/ توزیع روزانه ۱۲۰۰ تن سوخت‌ کم‌سولفور به ناوگان ملی از سایت بندر شهید رجایی آمادگی بندر تیاب برای جذب سرمایه گذار جهت احداث انبارهای نگهداشت کالا / ساخت اسکله چند منظوره بندر سیریک درحال اتمام است ضرورت تسهیل تردد کشتی‌های با پرچم ایران به تمامی بنادر روسیه/ تسریع در راه‌اندازی خط منظم کشتیرانی رو-رو بین بنادر روسیه و بنادر شمالی ایران/ اعلام آمادگی ایران برای سرمایه گذاری در خرید و ساخت کشتی برای فعالیت در خزر روسیه و‌ ایران برای توسعه همکاری دریایی مصمم هستند/ حداکثر بار از دریای خزر باید به بنادر ایران برسد/ لزوم عمیق‌سازی دریای خزر برای افزایش حمل‌ونقل دریایی اولین سالگرد تدفین شهیدان گمنام در بندر شهید رجایی برگزار شد کاهش ۲ میلیون تنی کالای اساسی انباشته در بندر امام خمینی(ره)/ خروج کالا از بندر امام با سرعت در حال انجام است برنامه سازمان بنادر برای مقابله با کرونا و بیماری‌های عفونی در بنادر و روی کشتی در سال ۱۴۰۱/ تداوم نظارت و کنترل شیوع بیماری‌های عفونی در بنادر بازرگانی و مسافری امضای ۱۲ سند همکاری در حوزه های مختلف بین ایران و عمان پیام مدیرعامل سازمان بنادر به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر امداد رسانی آتش نشانان بنادر آبادان به حادثه دیدگان زیر آوار ساختمان متروپل
دومین ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت سازمان بنادر  به کار خود پایان داد
جلسه اختتامیه دومین ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001 -2015) سازمان بنادر و دریانوردی با حضور نماینده مدیریت کیفیت ، مدیران کل و مالکین فرآیندها در سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این جلسه محمد تاج‌گردون مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان با تقدیر و تشکر از مالکین فرآیندها و کلیه همکارانی که در انجام فرآیند ممیزی تیم ممیز را همراهی نمودند،  اظهار داشت: یکی از الزامات اولیه سازمان ها تضمین کیفیت و بهبود مستمر آن در راستای پاسخ به خواسته های ذینفعان و تلاش برای افزایش میزان رضایتمندی آنان است و می بایست نسبت به شناسایی دقیق تر ذینفعان و مشتریان و نیازهای آنها اقدام نمایند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان همچنین با عنایت به اینکه سیستم مدیریت کیفیت رویکرد فرآیند محوری دارد، گفت: بازنگری شاخص های پایش و اندازه گیری فرآیندها از اهمیت بالایی  برخوردار است .

تاج گردون با تاکید بر اینکه اقبال سازمان نسبت به سال گذشته در حوزه مدیریت کیفیت بهتر از گذشته شده است، خواستار نقد سیستم مدیریت کیفیت و ممیزی سازمان از سوی مدیران و همکاران برای بهبود موفقیت های سازمان شد.

بنا بر این گزارش، در ادامه این جلسه، ضمن ارائه گزارش ممیزی توسط چهار سر ممیز در سه محور نقاط قوت، توصیه های بهبود و زمینه های عدم انطباق،  چند تن از  مدیران کل و مالکین فرآیندها از رویکرد جدید فاوا در خصوص استفاده از تیم های ممیزی داخلی سازمان ابراز خشنودی کردند و ارتقاء این رویکرد را  خواستار شدند.

۲۹ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۵۹
کد خبر : ۴۵,۰۸۳

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید