جلسه اختتامیه دومین ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001 -2015) سازمان بنادر و دریانوردی با حضور نماینده مدیریت کیفیت ، مدیران کل و مالکین فرآیندها در سازمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در
این جلسه محمد تاجگردون مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان با تقدیر و تشکر
از مالکین فرآیندها و کلیه همکارانی که در انجام فرآیند ممیزی تیم ممیز را همراهی نمودند، اظهار داشت: یکی از الزامات اولیه سازمان ها تضمین
کیفیت و بهبود مستمر آن در راستای پاسخ به خواسته های ذینفعان و تلاش برای افزایش میزان
رضایتمندی آنان است و می بایست نسبت به
شناسایی دقیق تر ذینفعان و مشتریان و نیازهای آنها اقدام نمایند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان همچنین با
عنایت به اینکه سیستم مدیریت کیفیت رویکرد فرآیند محوری دارد، گفت: بازنگری شاخص
های پایش و اندازه گیری فرآیندها از اهمیت بالایی
برخوردار است .
تاج گردون با تاکید بر اینکه اقبال سازمان نسبت به سال گذشته
در حوزه مدیریت کیفیت بهتر از گذشته شده است، خواستار نقد سیستم مدیریت کیفیت و ممیزی
سازمان از سوی مدیران و همکاران برای بهبود موفقیت های سازمان شد.
بنا بر این گزارش، در ادامه این جلسه، ضمن ارائه گزارش
ممیزی توسط چهار سر ممیز در سه محور نقاط قوت، توصیه های بهبود و زمینه های عدم
انطباق، چند تن از مدیران کل و مالکین فرآیندها از رویکرد جدید
فاوا در خصوص استفاده از تیم های ممیزی داخلی سازمان ابراز خشنودی کردند و ارتقاء
این رویکرد را خواستار شدند.