افزایش جریان کالایی و‌ کاهش رسوب کالا با حمل کالاهای اساسی از طریق بندر چابهار/ مشوق های جذب سرمایه گذار و احداث انبار و سیلو آخرین وضعیت تخلیه و بارگیری در بندر شهیدرجایی/ اولویت پهلودهی با کالاهای اساسی است/ درخواست از صاحبان کالا برای تسریع در ترخیص کالاها از بندر شهید رجایی/ فعالیت ۲۴ ساعته سازمان بنادر و گمرک برای خروج کالا از بندر تأکید بر نقش مکمل بنادر چابهار و گوادر/ همسایه ها در اولویت همکاری با بندر چابهار مسیر دریایی هندوستان- قشم افتتاح شد/ آغاز فصلی نوین در تجارت دریایی ضرورت ایجاد بانک های افغان، هندی و پاکستانی در بندر چابهار/ دریافت 403 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای توسعه بندر چابهار/ امن‌ترین و ارزان‌ترین مسیر تجارت هند؛ بندر چابهار است/ 30 دستگاه استراتژیک در بندر چابهار نصب شد تبدیل چابهار به شهر صلح منطقه/ چابهار؛ تنها مسیر توسعه افغانستان است/ علاقه‌مندی ایران به نقش آفرینی چین و پاکستان در چابهار/ بنادر چابهار و گوادر مکمل هم هستند/ ایجاد منطقه مشترک صنعتی در مرز مشترک ایران و پاکستان آغاز ممیزی تمدید گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت در سازمان بنادر/ شناسایی عدم انطباق های احتمالی و بهبود خدمات رسانی ؛ هدف محوری ممیزی کیفیت انتقال گندم مازاد مصرف غرب کشور به استان‌های شرقی از طریق مسیر دریایی به چابهار/ تجهیز بندر چابهار با استفاده از تولیدات داخلی/ توسعه بندر شهید بهشتی با همکاری سرمایه گذاران هندی ادامه دارد شروع فعالیت شناور ایرانی در مسیر چابهار-مسقط/ آغاز مذاکراه برای راه اندازی خط دریایی مسافری چابهار-کراچی بندر چابهار از مهمترین امکانات کشور برای ترانزیت است/ ایجاد شبکه حمل و نقل بین المللی از چابهار/ تلاش وزارت امور خارجه برای بهره گیری از فرصت های بندر چابهار
ضرورت مدیریت دارایی های فیزیکی در سازمان های دارایی محور/ یکپارچه سازی در مدیریت دارایی های فیزیکی سازمان بنادر/ سامانه مدیریت جامع پروژه ها در  سازمان بنادر فعال
معاون مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: صیانت از سرمایه های فیزیکی در سازمان بنادر با وسعت بنادر شمال و جنوب به خصوص در بنادر ملکی و با مالکیت انواع و اقسام ابنیه ها، تاسیسات و تجهیزات، ارزش آفرین و در کاهش هزینه ها و ریسک ها بسیار موثر است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد رضا الهیار در اولین نشست تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی در سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: طی سال های پیش در بعضی از بنادر جنوبی کشور مثل بندر امام خمینی ( ره) ، اقدامات رسیدگی و مدیریتی در قالب تعمیر و نگهداری تجهیزات انجام می گرفته که یکپارچه در همه بنادر نبوده است. 
عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به « کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری تجهیزات و تاسیسات ناشی از انجام مدیریت دارایی » ، رویکرد و هدف اصلی سازمان بنادر را انجام یکپارچه و همگون حراست و حفاظت دارایی ها در کلیه بنادر کشور عنوان کرد.
الهیار با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی لازم است فرایند مناسبی را تعریف و اجرا کنیم، گفت: این موضوع و برخورداری از سیستم و نظام حفاظتی در حوزه تجهیزات و تاسیسات، به ویژه با مفهوم اقتصاد مقاومتی و شرایط اقتصادی و تجاری امروز کشور، اهمیت بیش از پیش پیدا کرده است.
 معاون مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر با بیان اینکه « دامنه شمول رسیدگی و مدیریت دارایی ها در این سازمان متوجه سایر معاونت های دریایی، بندری و توسعه منابع انسانی هم می شود» ، افزود: معاونت مهندسی و امور زیربنایی در سال 95 " رویکرد مدیریت پروژه ها " را کلید زد و در حال حاضر سامانه مدیریت جامع پروژه ها در  سازمان بنادر فعال است.
وی رویکرد مدیریت دارایی های فیزیکی را به مصداق امانت داری و عدم خیانت در امانت برشمرد و اضافه کرد: درصدد هستیم تا با علم و متد روز دنیا و همچنین با استاندارد های پیشرفته در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی آشنا شویم و روشی یکپارچه در این حوزه از مدیریت را در بنادر کشور به اجرا درآوریم.

معاون مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اهمیت و ضرورت مدیریت دارایی های فیزیکی در سازمان های دارایی محور، گفت: صیانت از سرمایه های فیزیکی در سازمان بنادر با وسعت بنادر شمال و جنوب به خصوص در بنادر ملکی و با مالکیت انواع و اقسام ابنیه ها، تاسیسات و تجهیزات، ارزش آفرین و در کاهش هزینه ها و ریسک ها بسیار موثر است. 


۴ اسفند ۱۳۹۷
کد خبر : ۴۵,۵۹۹

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید