اعلام تمایل 9 کشور برای سرمایه گذاری در بندر چابهار/ امکان سرمایه گذاری و فعالیت کشورهای مختلف در بندر چابهار؛ بدون هیچ محدودیتی/ پیوستن دیگر کشورها، یکی از قابلیت های موافقتنامه سه جانبه چابهار افزایش صادرات محصولات کشاورزی از بندر شیوء در غرب هرمزگان به قطر ورود ۴ کشتی حامل نهاده های دامی از ابتدای مهرماه امسال در بندر چابهار/ تخلیه و بارگیری کالای اساسی؛ مهم ترین اولویت بندر چابهار استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه بندر چابهار/ هرچه سریعتر جاده و راه آهن به بندر چابهار متصل شود/ توسعه چابهار می تواند گره کور اقتصاد ایران را باز کند ۴ تیم راه یافته به مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور مشخص شدند وجود مزیت های سرمایه گذاری برای شرکت های بیمه ای در بندر چابهار لزوم تزریق نوآوری و فناوری در حوزه بندری و دریایی از طریق شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها/ از فعالیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های دریایی و‌بندری حمایت می کنیم آغاز طرح مطالعاتی اجرای سیستم سندبای پسینگ در بندرامیرآباد/ مطالعات رژیم رسوب گذاری دریای خزر تدقیق می شود موافقت دولت با برگزاری چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS ) در سال 1399 آنسوی دریاها در این هفته/ از پیشرفت هایی در پروژه کشتی های خودران تا بررسی وضعیت سولفور سوخت کشتی ها با الگوهای ابری
ضرورت مدیریت دارایی های فیزیکی در سازمان های دارایی محور/ یکپارچه سازی در مدیریت دارایی های فیزیکی سازمان بنادر/ سامانه مدیریت جامع پروژه ها در  سازمان بنادر فعال
معاون مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: صیانت از سرمایه های فیزیکی در سازمان بنادر با وسعت بنادر شمال و جنوب به خصوص در بنادر ملکی و با مالکیت انواع و اقسام ابنیه ها، تاسیسات و تجهیزات، ارزش آفرین و در کاهش هزینه ها و ریسک ها بسیار موثر است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد رضا الهیار در اولین نشست تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی در سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: طی سال های پیش در بعضی از بنادر جنوبی کشور مثل بندر امام خمینی ( ره) ، اقدامات رسیدگی و مدیریتی در قالب تعمیر و نگهداری تجهیزات انجام می گرفته که یکپارچه در همه بنادر نبوده است. 
عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به « کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری تجهیزات و تاسیسات ناشی از انجام مدیریت دارایی » ، رویکرد و هدف اصلی سازمان بنادر را انجام یکپارچه و همگون حراست و حفاظت دارایی ها در کلیه بنادر کشور عنوان کرد.
الهیار با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی لازم است فرایند مناسبی را تعریف و اجرا کنیم، گفت: این موضوع و برخورداری از سیستم و نظام حفاظتی در حوزه تجهیزات و تاسیسات، به ویژه با مفهوم اقتصاد مقاومتی و شرایط اقتصادی و تجاری امروز کشور، اهمیت بیش از پیش پیدا کرده است.
 معاون مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر با بیان اینکه « دامنه شمول رسیدگی و مدیریت دارایی ها در این سازمان متوجه سایر معاونت های دریایی، بندری و توسعه منابع انسانی هم می شود» ، افزود: معاونت مهندسی و امور زیربنایی در سال 95 " رویکرد مدیریت پروژه ها " را کلید زد و در حال حاضر سامانه مدیریت جامع پروژه ها در  سازمان بنادر فعال است.
وی رویکرد مدیریت دارایی های فیزیکی را به مصداق امانت داری و عدم خیانت در امانت برشمرد و اضافه کرد: درصدد هستیم تا با علم و متد روز دنیا و همچنین با استاندارد های پیشرفته در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی آشنا شویم و روشی یکپارچه در این حوزه از مدیریت را در بنادر کشور به اجرا درآوریم.

معاون مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اهمیت و ضرورت مدیریت دارایی های فیزیکی در سازمان های دارایی محور، گفت: صیانت از سرمایه های فیزیکی در سازمان بنادر با وسعت بنادر شمال و جنوب به خصوص در بنادر ملکی و با مالکیت انواع و اقسام ابنیه ها، تاسیسات و تجهیزات، ارزش آفرین و در کاهش هزینه ها و ریسک ها بسیار موثر است. 


۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹
کد خبر : ۴۵,۵۹۹

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید