اتمام عملیات تعمیرات و بازسازی قطعات رادارهای سامانه کنترل ترافیک دریایی بندر امام (ره)/ صرفه جویی ارزی 160هزار یورویی در پروژه تعمیرات رادار سامانه آخرین تغییرات احتمالی در اینکوترمز ۲۰۲۰ در حوزه حمل و نقل اعلام شد افزایش بارگیری کالاهای اساسی از بنادر با متوسط ۱۰۰ واگن در روز /کمیته هماهنگی و حمل کالاهای اساسی تشکیل می شود جابجایی کالا در غرب هرمزگان از ۳,۲میلیون تن فراتر رفت/ افزایش ۱۳ درصدی ترانزیت خودرو/ترابری ایمن ۲۴۳ هزار مسافر و گردشگر دریایی تخریب 3 سازه غیرمجاز دریایی در سواحل مازندران/ 6 هزار مترمربع از اراضی ساحل مازندران در اختیار مردم قرار گرفت کشف لنت ترمز خودروهای سنگین فاقد مجوز گمرکی در بندر چابهار رشد ۶۹ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار طی شش ماهه نخست سال جاری اعلام برنامه های سازمان بنادر در هفته دفاع مقدس/ حضور فعال سازمان بنادر در نمایشگاه گرامیداشت دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس در تهران رشد ۷۷درصدی صادرات کالا در بندر امیرآباد در سال جاری/ رشد ۲۵ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در سال۹۸ در بندر امیرآباد تبیین فرصت‌ها و چالش‌های موجود در بنادر هوشمند/ بنادر پیشرفته نقش مهمی در رشد اقتصادی و تجارت بین المللی دارند
ضرورت مدیریت دارایی های فیزیکی در سازمان های دارایی محور/ یکپارچه سازی در مدیریت دارایی های فیزیکی سازمان بنادر/ سامانه مدیریت جامع پروژه ها در  سازمان بنادر فعال
معاون مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: صیانت از سرمایه های فیزیکی در سازمان بنادر با وسعت بنادر شمال و جنوب به خصوص در بنادر ملکی و با مالکیت انواع و اقسام ابنیه ها، تاسیسات و تجهیزات، ارزش آفرین و در کاهش هزینه ها و ریسک ها بسیار موثر است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد رضا الهیار در اولین نشست تخصصی مدیریت دارایی های فیزیکی در سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: طی سال های پیش در بعضی از بنادر جنوبی کشور مثل بندر امام خمینی ( ره) ، اقدامات رسیدگی و مدیریتی در قالب تعمیر و نگهداری تجهیزات انجام می گرفته که یکپارچه در همه بنادر نبوده است. 
عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به « کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری تجهیزات و تاسیسات ناشی از انجام مدیریت دارایی » ، رویکرد و هدف اصلی سازمان بنادر را انجام یکپارچه و همگون حراست و حفاظت دارایی ها در کلیه بنادر کشور عنوان کرد.
الهیار با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی لازم است فرایند مناسبی را تعریف و اجرا کنیم، گفت: این موضوع و برخورداری از سیستم و نظام حفاظتی در حوزه تجهیزات و تاسیسات، به ویژه با مفهوم اقتصاد مقاومتی و شرایط اقتصادی و تجاری امروز کشور، اهمیت بیش از پیش پیدا کرده است.
 معاون مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر با بیان اینکه « دامنه شمول رسیدگی و مدیریت دارایی ها در این سازمان متوجه سایر معاونت های دریایی، بندری و توسعه منابع انسانی هم می شود» ، افزود: معاونت مهندسی و امور زیربنایی در سال 95 " رویکرد مدیریت پروژه ها " را کلید زد و در حال حاضر سامانه مدیریت جامع پروژه ها در  سازمان بنادر فعال است.
وی رویکرد مدیریت دارایی های فیزیکی را به مصداق امانت داری و عدم خیانت در امانت برشمرد و اضافه کرد: درصدد هستیم تا با علم و متد روز دنیا و همچنین با استاندارد های پیشرفته در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی آشنا شویم و روشی یکپارچه در این حوزه از مدیریت را در بنادر کشور به اجرا درآوریم.

معاون مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اهمیت و ضرورت مدیریت دارایی های فیزیکی در سازمان های دارایی محور، گفت: صیانت از سرمایه های فیزیکی در سازمان بنادر با وسعت بنادر شمال و جنوب به خصوص در بنادر ملکی و با مالکیت انواع و اقسام ابنیه ها، تاسیسات و تجهیزات، ارزش آفرین و در کاهش هزینه ها و ریسک ها بسیار موثر است. 


۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹
کد خبر : ۴۵,۵۹۹

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید