موافقتنامه اوراسیا؛ بنادر شمالی کشور را توسعه می دهد/ سرمایه گذاران به بنادر شمالی کشور توجه بیشتری داشته باشند/ تقویت پسکرانه بنادر شمالی ضرورت دارد تمدید مجوز تطویل موج شکن غربی بندر صیادی رمین نشست کمیته مشترک همکاری های بندری و دریایی ایران و سوریه برگزار شد/ عزم تهران و دمشق برای گسترش همکاری های فنی و آموزش های دریایی نایب قهرمانی تیم بندرامیرآباد در مسابقات سراسری یگان حفاظت بنادر کشور رشد ۵۴ درصدی جذب سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در بنادر کشور/ اعطای تسهیلات در نظام بانکی بر مبنای مشارکت و بهره برداری در پروژه‌های دریایی/ به روزرسانی بسته‌های جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخش زیرساخت ها و حوزه‌ دریایی پایان عملیات مهار آتش سوزی لنج های صیادی در بندر جاسک/ آغاز بررسی علت آتش سوزی لنج صیادی 16 پروژه در راستای تعامل بنادر و شهرهای خوزستان تعریف شده است آتش سوزی 4 فروند لنج صیادی در بندر جاسک/ هیچ گونه تلفات انسانی گزارش نشده است/ اعلام علت دقیق حادثه پس از اطفای کامل حریق ضرورت استقرار شبانه روزی قرنطینه در بنادر برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا/ چالش های عملیاتی بنادر، با امکانات و ابزارهای موجود برطرف شود/ ساخت 43 فروند انواع تجهیزات دریایی در دستور کار سازمان بنادر/ تخلیه 4 میلیون و 297هزار تن کالای اساسی در بنادر تا پایان دی بیست وهفتمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور 28بهمن ماه در تهران برگزار می شود/ دعوت از اعضای خانواده دریایی و بندری و علاقمندان برای ثبت نام در سایت همایش
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛
ورود دومین کشتی لاینر کانتینری به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین کشتی لاینر کانتینری از ابتدای سال جاری از مبدا بنادر هندوستان وارد چابهار شد و عملیات تخلیه و بارگیری آن در حال انجام می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راه اندازی این خط لاینر تأثیر بسزایی در کاهش زمان و هزینه های وارده برقیمت نهایی کالا دارد که زمینه حمل کالاهای تجار کشورهای هندوستان، افغانستان، آسیای میانه و کشورهای CIS را فراهم نموده و لذا تجار و صاحبان کالا می توانند از این شرایط استفاده کنند.

آقایی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز، تخفیفات و مشوق های تعرفه ای و غیر تعرفه ای تخصیص یافته به بندر چابهار، امروز شاهد حضور چندین کشتی بصورت همزمان در این بندر استراتژیک هستیم.

وی یادآور شد: کاهش زمان انتظار کشتی ها برای پهلودهی و همچنین زمان سرویس دهی عملیاتی با استفاده از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری، ارائه خدمات بموقع و ایمن، ارتقاء قابل ملاحظه نرم های عملیاتی تخلیه کالا از جمله دلایل کسب عنوان چهارمین بندر کانتینری کشور در سال 97 بوده است.

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ۰۷:۳۷
کد خبر : ۴۶,۲۸۵

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید