آغاز طرح هوشمندسازی بندر چابهار از مردادماه/ یکپارچه سازی سامانه های عملیاتی بندری و دریایی سازمان بنادر الگوی تجارت در بندر چابهار به کاهش ریسک سرمایه گذاری نیاز دارد/ هیچ عاملی نباید مانع توسعه بندر اقیانوسی چابهار شود/ انتخاب بندر چابهار به عنوان پایلوت هوشمند سازی بنادر کشور/ توسعه فناوری اطلاعات در بنادر اجتناب ناپذیر است حمایت ویژه سازمان بنادر از سرمایه گذاران بخش خصوصی بندر چابهار/ ارائه تسهیلات خاص به سرمایه گذاران در حوزه گردشگری دریایی چابهار اعطای تخفیف ۴۰ درصدی هند به خدمات بندری کالاهایی که مقصد آنها از بندر چابهار باشد/ ارائه مجموعه اقدامات حمایتی برای توسعه و تسهیل ترانزیت از چابهار به مقصد کشورهای آسیای میانه و افغانستان/ اعلام آمادگی سازمان بنادر برای ایجاد دسترسی چابهار از پسکرانه ها به‌جاده ساخت انبار های جدید توسط بخش خصوصی در بندر چابهار/ احداث سیلو برای بندر چابهار از اولویت های خدمات تجاری است/ سازمان بنادر در بندر چابهار از درآمد های متعارف بندری، صرف نظر کرده است/ برقرار کردن تناسب بین ظرفیت های زیربنایی و رو بنایی بندر چابهار/ سیاست های تشویقی ویژه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار اعلام رضایت از اقدامات انجام شده در بندر امیرآباد/ آمادگی همکاری همه جانبه سازمان بنادرجهت تسهیل روند سرمایه گذاری در بنادر موانع تأمین لجستیک در بندر چابهار را برطرف خواهیم کرد/ رقابت پذیری و کاهش هزینه ها؛ پیش نیاز تأمین بار و افزایش ترافیک بندری است بزرگترین لنج فایبرگلاس صادراتی در قشم به آب اندازی شد تجهیز و بهره برداری از انبارهای طریق القدس بندر چابهار تا پایان امسال/ ضرورت تقویت زیرساخت ها و توسعه انبار های پسکرانه در بندر چابهار/ ایجاد مخازن روغن در بندر شهید بهشتی؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر برای شرق کشور/ تکمیل سریع انبارهای حومه و داخل شهر چابهار با ترک تشریفات بهره برداری از اولین رصدخانه تخصصی-آموزشی سیستان و بلوچستان با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی
انتصاب" بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات" سازمان بنادر و دریانوردی قاسمی
محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، در حکمی علیرضا قاسمی را به سمت "بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات" این سازمان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در بخشی از حکم انتصاب علیرضا قاسمی بازرس مدیرعامل و مسئول پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی؛ نظارت بر اجرای صحیح مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری، نظارت بر فعالیت و عملکرد بازرسان بنادر، دریافت و بررسی شکایات مراجعین و پاسخگویی به آنان و استفاده بهینه از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت تسهیل امور و تسریع در پاسخگویی به مراجعین، را از مهمترین انتظارات خود از وی به عنوان بازوی نظارتی مدیرعامل  برشمرده است.

 

گفتنی است ، علیرضا قاسمی ، بازرس مدیرعامل و مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی دارای کارشناسی ارشد حقوق بین الملل و سابقه 15 سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی را دارد .

 

علیرضا قاسمی پیش از این معاون اداره کل حراست سازمان بنادر بوده است . فعالیت در وزارت برنامه و بودجه سابق و زیر مجموعه های وزارت جهاد سازندگی  از دیگر سوابق قبلی وی است .

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱
کد خبر : ۴۶,۴۲۳

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید