جذب تمام درخواست ها و قراردادهای سرمایه گذاری برای بنادر چابهار/ احداث اسکله شناورهای مسافری و تفریحی بندر شهیدکلانتری چابهار/ افزایش ۲۰ درصدی صادرات و ترانزیت کالا در دستور کار افزایش ظرفیت اسمی بندر شهیدرجایی از ۱۱۴ به ۱۲۰ میلیون تن/ افزایش جذب سرمایه گذاری بخش غیردولتی از طریق انعقاد قراردادهای کانتینری و غیر کانتینری/ مقابله با ساخت و سازهای ساحلی غیرمجاز/ ارتقاء سطح پیشگیری و مقابله با آلودگی محیط زیست دریایی ناشی از شناورها و تاسیسات بندری افزایش 32 درصدی صادرات کالا از بنادر آبادان در سال 98/ خارج سازی 15 فروند موتور لنج متروکه و رها شده از بندر آبادان/ ارائه خدمات یدک کشی به شناورهای مستقر و متردد در بندر آبادان طی سال 99 کاهش فرآیندها و تسهیل در صادرات بندر شهید رجایی در سال جاری خارج سازی شناورهای مغروقه در محدوده تردد شناورهای مسافری و خدماتی/ نصب و بهره برداری از اسکله پانتونی شناور در محل اسکله تفریحی بندرترکمن/ رفع نقص اسکله های چوبی سنتی و تأمین ایمنی اسکله های تفریحی بنادر گلستان در دستورکار۹۹ رشد ۹۶ درصد صادرات غیرنفتی بندر جاسک/ رشد ۱۱ درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی بنادر گیلان طی سال ۹۸/ لایروبی و ساخت تله های رسوبگیر تالاب انزلی در سال ۹۹ / افزایش و تسریع فرآیند تخلیه و بارگیری کالاها/ جذب سرمایه گذار در صنایع دارای ارزش افزوده در مجتمع بندری انزلی ثبت رکورد تخلیه وخروج همزمان ۱۳۵۰۰ تن گندم در بندر چابهار رشد ۵ درصدی صادرات از بنادر گیلان/ توانایی پهلودهی تمام کشتی‌ها در بنادر گیلان وجود دارد رشد ۲۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در سال ۹۸/ افزایش ظرفیت کانتینری از ۱۰۰ هزار به ۴۰۰ هزار TEU/ خارج سازی مغروقه های باقیمانده در آبراه اروند طی سال ۹۹/ افزایش سهم ریلی بندر خرمشهر از فعالیت های بندری در زنجیره تأمین کالا
توسعه حمل و نقل چندوجهی و افزایش ترافیک ریلی در بنادر
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی رویکرد مانور ریلی - کانتینری بندر شهید رجایی در شناسایی موارد منجر به افزایش سهم ریل از ورودی و خروجی بار از این بندر را موفق ارزیابی کرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد علی حسن زاده؛ معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از زیر ساخت های حمل و نقل ریلی بندر شهید رجایی و مانیتورینگ عملیات مانور ریل بندر، گفت: با اعزام رام قطار بارگیری شده به سمت سایت شرکت های کانشیپ و پدیدآوران امیدپارس به عنوان ترمینال کانتینری تخصصی و کاملا مکانیزه، موارد بسیار مفیدی در جهت افزایش سهم حمل و نقل ریلی در بندر شناسایی شد که از این پس در دستور کار مجموعه فعال در این زمینه در راه آهن جمهوری اسلامی و سازمان بنادر قرار خواهد گرفت.
افزایش قطار برنامه ای در بنادر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی 
مرتضی باقری؛ دستیار ویژه و مشاور وزیر راه و شهرسازی در بازدید از عملیات مونیتورینگ مانور ریلی کانتینری در بندر شهید رجایی خاطر نشان کرد: افزایش سهم ریلی در بنادر در جهت رونق تولید و کاهش تلفات جاده ای ، نقش بسزایی دارد و در این راستا اقدمات بسیار خوبی طی ۵ سال گذشته در بندر شهید رجایی صورت گرفته است.
دستیار ویژه و مشاور وزیر راه و شهرسازی افزود: رشد قطار برنامه ای در بنادر می تواند  کاهش حجم ترافیک در جاده و در نتیجه کاهش تلفات جاده ای را به دنبال داشته باشد که از اولویت های وزارت راه و شهرسازی قلمداد می شود.
دستاورد های مانور ریلی کانتینری مستمر ادامه پیدا کند
خسرو سرایی؛ مدیرکل امور لجستیکی سازمان بنادر نیز از استمرار دستاوردهای مانور ریلی کانتینری در بندر شهید رجایی خبر داد و آن را در افزایش سهم ترافیک ریلی از کل ترافیک بندر موثر دانست.
سرایی افزود: در روز دوم مانور ریلی - کانتینری و مطابق با برنامه عملیات ، یک رام قطار کانتینری با ظرفیت ۱۰۰ کانتینر در ۳۰ واگن ، از داخل بندر شهید رجایی به طور مستقیم به ایستگاه های انشعاب عازم شد و از آنجا به سمت آپرین حرکت خواهد کرد.
به گفته مدیرکل امور لجستیکی سازملن بنادر با اعزام این قطار ، چالش ها و ناکارآمدی های در مسیر حمل ریلی استخراج و شناسایی شد.
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹
کد خبر : ۴۶,۴۴۷
کلیدواژه ها: مانور ریلی کانتینری،بندر شهید رجایی،
Loading

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید