سلطان عمان فرمان اجرای توافقنامه همکاری دریایی با ایران را صادر کرد بهره برداری از ۲ پست اسکله انتقال فرآورده های فله مایع در بندر انزلی در ارتباط تصویری رئیس جمهور پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز بین‌المللی بانوان در صنعت دریانوردی اتمام عملیات اجرایی طرح اطفاء حریق بنادر مسافری هرمز و شهید حقانی تا شهریور ماه تکمیل پروژه‌ رو-رو ریلی بندر امیرآباد تا پایان سال/ توسعه همکاری‌های بندری با کشورهای همسایه و افزایش ترافیک بندری در شمال ایران دستور کار مهم سازمان بنادر/ ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی در بندر امیرآباد توسعه می‌یابد تحلیل رویدادها؛‌ کارکرد اصلی روابط‌عمومی ها در عصر ارتباطات/ اشاعه فرهنگ دریایی یک موضوع جدی در سازمان بنادر/ گفتمان دولت به بهترین شکل تبیین شود برگزاری اولین نشست بررسی حوادث بندری سازمان بنادر در مدیریت HSE/ ایمنی، مولفه موثر در جذب سرمایه‌گذار برای بنادر ۱۳ نفر از خطر غرق شدن در آب‌های خلیج فارس نجات پیدا کردند پروتکل همکاری بندری ایران و کوبا امضا شد/ برنامه‌ریزی برای توسعه سرمایه‌گذاری و کشتیرانی تهران و هاوانا روابط عمومی باید مطالبه گر باشد/ عدالت محوری و مردم داری سرلوحه کار قرار گیرد/ توفیقات دولت در توسعه صادرات و تعامل تجاری با همسایگان و پروژه های سرمایه گذاری اطلاع رسانی شود
تشریح مهم ترین دستاوردهای مانور ریلی در بندر شهید رجایی
مدیرکل امور لجستیکی سازمان بنادر با بیان این که " افزایش بهره مندی از ظرفیت ایجاد شده در حمل و نقل ریلی از اولویت ها، مطالبه و سیاست کشور در همه قوا است " ، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال افزایش سهم ریل در ترافیک بندری است ؛ چراکه هزینه های ناشی از سوخت ، تلفات جانی و زیرساخت ها در حمل جاده ای ، این ضرورت را بیش از پیش کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، خسرو سرایی در نشست اختتامیه و ارزیابی مانور ریل _ بندر ، از احصای مشکلات حمل ونقل کانتینری از طریق راه آهن در سه بخش" زمان " ؛ "هزینه مضاعف " و " مشکلات عمومی " خبر داد.
مدیرکل امور لجستکی سازمان بنادر ، تاخیرات در هماهنگی های توزین کانتینرهای ریلی در بندر ؛ زمان بر بودن اسکن کانتینرهای ریلی ؛ غیرسیستمی بودن فراخوان دیزل و واگن و همچنین خواب واگن در پایانه های اختصاصی ریل بندر از مهم تربن مشکلات و چالش های زمانی این مانور قلمداد می شود.
به گفته سرایی، هزینه پارکنیگ برای باسکول؛ هزینه جابه جایی کانتینر برای انجام فرایندهای توزین ارزیابی ایکس ری و هزینه جابه جایی کانتینر از محوطه های اختصاصی به محوطه ریلی، از جمله مشکلات حمل ریلی در بندر محسوب می شود.
سرایی افزود: بخش نامه های متعدد وزارت صنعت ، معدن و تجارت و بدهکاری صاحبان کالا، مهم ترین مشکلات حوزه عمومی حمل و نقل ریلی در بنادر به شمار می آید.
مدیرکل امور لجستیکی سازمان بنادر در تشریح دستاورد های مانور ربلی کانتینری گفت: ایجاد پنجره زمانی برای اسکن کانتینرهای ریلی ؛ تخصیص خط جداگانه برای کشنده های حامل کانتینرهوی ریلی؛ ایجاد فضایی برای انجام تشریفات گمرکی درب خروج ؛ نصب نرم افزار " رایتیک " برای کارگزارهای ریلی و تشکیل مرکز هماهنگی حمل ریلی ، به عنوان دستاورد های مانور ریلی کانتینری در بندر شهید رجایی احصا شد.
سرایی " راه اندازی قطار برنامه ای " ؛ " استفاده از ماینفست ریلی " و " به کارگیری اپراتور واحد ریلی و بندری را از مهم ترین برنامه های آتی ب ای توسعه حمل و نقل ریلی در بنادر کشور عنوان کرد.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲
کد خبر : ۴۶,۴۵۵

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید