افزایش جریان کالایی و‌ کاهش رسوب کالا با حمل کالاهای اساسی از طریق بندر چابهار/ مشوق های جذب سرمایه گذار و احداث انبار و سیلو آخرین وضعیت تخلیه و بارگیری در بندر شهیدرجایی/ اولویت پهلودهی با کالاهای اساسی است/ درخواست از صاحبان کالا برای تسریع در ترخیص کالاها از بندر شهید رجایی/ فعالیت ۲۴ ساعته سازمان بنادر و گمرک برای خروج کالا از بندر تأکید بر نقش مکمل بنادر چابهار و گوادر/ همسایه ها در اولویت همکاری با بندر چابهار مسیر دریایی هندوستان- قشم افتتاح شد/ آغاز فصلی نوین در تجارت دریایی ضرورت ایجاد بانک های افغان، هندی و پاکستانی در بندر چابهار/ دریافت 403 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای توسعه بندر چابهار/ امن‌ترین و ارزان‌ترین مسیر تجارت هند؛ بندر چابهار است/ 30 دستگاه استراتژیک در بندر چابهار نصب شد تبدیل چابهار به شهر صلح منطقه/ چابهار؛ تنها مسیر توسعه افغانستان است/ علاقه‌مندی ایران به نقش آفرینی چین و پاکستان در چابهار/ بنادر چابهار و گوادر مکمل هم هستند/ ایجاد منطقه مشترک صنعتی در مرز مشترک ایران و پاکستان آغاز ممیزی تمدید گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت در سازمان بنادر/ شناسایی عدم انطباق های احتمالی و بهبود خدمات رسانی ؛ هدف محوری ممیزی کیفیت انتقال گندم مازاد مصرف غرب کشور به استان‌های شرقی از طریق مسیر دریایی به چابهار/ تجهیز بندر چابهار با استفاده از تولیدات داخلی/ توسعه بندر شهید بهشتی با همکاری سرمایه گذاران هندی ادامه دارد شروع فعالیت شناور ایرانی در مسیر چابهار-مسقط/ آغاز مذاکراه برای راه اندازی خط دریایی مسافری چابهار-کراچی بندر چابهار از مهمترین امکانات کشور برای ترانزیت است/ ایجاد شبکه حمل و نقل بین المللی از چابهار/ تلاش وزارت امور خارجه برای بهره گیری از فرصت های بندر چابهار
پیاده سازی نظام مدیریت پروژه در سازمان بنادر
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای هر بندر نسخه مربوط به آن را طراحی خواهیم کرد تا طی یک بازه زمانی مشخص به نقطه ای مطلوب برسیم.
محمدرضا اله یار درباره طرح های مهندسی و زیربنایی سازمان بنادر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت:  برای هر بندر نسخه مربوط به آن را طراحی خواهیم کرد تا طی یک بازه زمانی مشخص به نقطه ای مطلوب برسیم و دارایی های موجود در حوزه تجهیزات را با نگاهی یکپارچه به سمت استانداردهای بین‌المللی سوق دهیم.
وی ادامه داد: با وجود دارایی های فعلی در بخش زیرساخت ها و تجهیزات بنادر با برنامه ریزی مشخص و بر اساس استانداردهای بین‌المللی روز دنیا وضعیت توسعه ای خود را پیش خواهیم برد.
اله یار اذعان داشت: یکی از اولویت ها بخش مهندسی سازمان بنادر به نظام مدیریت پروژه مربوط می شود که پیاده سازی دو تا سه حوزه دانشی جدید در سال 98 در دستور کار قرار گرفته است بر این اساس طبق برنامه ریزی در طول چهار سال، تمامی حوزه های دانشی را در سازمان بنادر و دریانوردی پیاده‌سازی می کنیم.
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری و بر اساس برنامه زمان بندی شده، 2 پست اسکله اولیه  فاز 3 بندر شهید رجایی را تحویل بگیریم و علاوه بر این مطالعات فاز ۲ طرح توسعه بندر شهیدرجایی را به شرط تامین منابع مالی در دستور کار قرار خواهیم داد.
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
کد خبر : ۴۶,۵۶۹

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید