تخفیف 20 درصدی برای صاحبان کالاهای کانتینری صادراتی در بندر خرمشهر/خارج سازی ۵ فروند مغروقه آبراه اروند در دستور کار صادرات اولین محموله سنگ از بندر شهید بهشتی چابهار/ استفاده از ظرفیت های بندر چابهار برای صادرات کالای معدنی موقعیت، تخصص و توسعه؛ سه عامل ایجاد بنادر جدید خط دائمی کشتی کانتینربر بین ایران و روسیه راه‌اندازی شد/ حرکت اولین کشتی در سپتامبر ۲۰۲۰/ امکان صادرات محصولات کشاورزی ایران به روسیه فراهم شد اشتغالزایی، رونق تجاری و کسب سود؛ سه دستاورد سرمایه گذاری در بنادر است/ حمایت ویژه دولت از سرمایه گذاران در بلندمدت، نتیجه بخش خواهد بود/ سازمان بنادر برای سرمایه گذار بخش خصوصی؛ سنگ تمام می گذارد نگاه سازمان بنادر به جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی برد-برد است/ شرایط بسیار مناسبی برای فعالیت بخش خصوصی در بنادر ایران فراهم شده است/ سرمایه گذاران بخش خصوصی به فعالیت در بنادر کشور، نگاه بلندمدت داشته باشند بندر چابهار؛ محدویتی در پذیرش کالا ندارد/ ثبت رکوردی جدید با عملیات ۳۵ هزار متر مکعبی لایروبی در بندر چابهار رشد ۵۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندرانزلی آلودگی ناشی از لکه های نفتی در 3 مایلی ساحل بندرعباس کنترل شد گزارش رسمى مبنى بر توقیف نفتکش ایرانى در بندر کراچى به سازمان بنادر ارائه نشده است/ بررسى ها ادامه دارد
پیام تبریک مدیریت منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
سیاوش رضوانی طی پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران این عرصه تبریک و از زحمات ایشان تقدیر کرد

 روابط عمومی ها در عصر حاضر بر لوح فشرده ای از علوم مختلف استوار است علم ارتباطات ، فن آوری اطلاعات ، جامعه شناسی ، ادبیات نگارشی و ... 

ارتباطات که جزء لاینفک روابط عمومی ها در گذاردن پیشوندها و پسوندها می باشند به راستی در معنای عامیانه می تواند مکمل معنای واقعی روابط عمومی باشد که بیش از هر چیز فارغ از دغدغه های مادی و کاری ، رابطه های مناسب و در خور انسانیت انسان ، سرتیتر عرصه اش به شمار می آید.

شاید از تعریف جایگاهی به مانند روابط عمومی در آرایش اداری سازمان ، کمتر کسی متصور آن بود که این نهاد این چنین ایفاگر نقش مهمی در بروکراسی اخبار و اطلاع رسانی سازمان خود بدل شود. روابط عمومی آینه تمام قد سازمان ها می باشد و همچنین می توان واژه "فداکار" را برای آن بکار برد چرا که با تلاش بی وقفه اهتمام بر انعکاس مناسب تلاش سایر واحدها دارند در حالی که خود از این مهم مستثنی می باشد.

ارتباط بهینه برون سازمانی اعم از ارتباط با رسانه ها ، سازمان ها و مهمتر از آن مردم بخشی از وظایف روابط عمومی ها می باشد که این ارتباط در مورد نخست ، به صورت رایج ، با خبر ، مصاحبه و گزارش حاصل می شود آنچه را که به عنوان ادبیات نگارشی در آغاز این یادداشت به آن اشاره شد در چالش این حوزه قرار می گیرد به طوری که اخبار باید جذاب و با درنوردیدن کلیشه های موسوم به تکرار مکررات و با برگزیدن و انتخاب تیترهای متنوع صورت گیرد.

تعامل رسانه ای کلید واژه دیگری است که رمز موفقیت یک روابط عمومی موثر می باشد رسانه های تصویری و نوشتاری در واقع عابران عرشه این پل رسانه ای هستند که روابط عمومی هاحلقه وصل آن ها با سازمانها می باشند.

در پایان یادآور می شوم در کشور عزیز مان ایران نیز ، بر نقش روابط عمومی در سازمان ها تاکید شده است تا حدی که روابط عمومی ها در ذیل حوزه بالاترین مقام یک سازمان قرار می گیرد تا در راستای اهداف عالیه سازمان جهت حصول تعامل رسانه ای گام بر دارد، لذا از زحمات همه تلاشگران این عرصه در سازمان بنادر و دریانوردی خصوصا منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد تقدیر و تشکر می نمایم و موفقیت این عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

روز روابط عمومی

 

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۹:۲۸
کد خبر : ۴۶,۶۲۲

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید