فرآیند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بنادر شرایط مطلوبی دارد/ شیوع ویروس کرونا تجارت جهانی را تحت تاثیر قرار داده است/ تشریح مشکلات اصلی واردکنندگان کالا به کشور نجات ۵ ماهیگیر توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر مکاتبات اعتراض آمیز با IMO و ITF در پی تهدید پنج نفتکش ایرانی از سوی آمریکا/ درخواست اجماع عمومی و برخورد پیشگیرانه در قبال مواضع خصمانه آمریکایی ها/ نباید ایمنی دریانوردان از سوی هیچ کشوری تهدید شود/ اقدام آمریکایی ها از نظر تجاری، حقوق بین الملل و حقوق صنفی قانونی نیست عملکرد بسیار خوب بنادر در واردات کالاهای اساسی/ اعلام کالاهایی که نباید رسوب شده اتلاق شوند/ تشریح چالش های ترخیص کالا/ فعالیت ۲۴ ساعته دستگاه‌های متولی در حوزه واردات کالاهای اساسی در بنادر ثبت ساختمان قدیم اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در فهرست آثار ملی/ موزه دریا و تاریخ دریانوردی ایجاد می شود رشد ۵۴ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر چابهار/ خروج روزانه ۸۰۰ کامیون به صورت حمل یکسره از بندر چابهار/ واردات کالای اساسی از طریق بندر چابهار ۹ برابر شد نامه ایران به سازمان بین‌المللی دریانوردی درباره تهدید اخیر آمریکا راه‌اندازی سامانه شبیه ساز دینامیکی ترانزیت در بندر امیرآباد عملکرد مطلوب بنادر در گرو زنجیره لجستیکی متناسب با ظرفیت تخلیه و بارگیری است آغاز تعمیرات اساسی شبکه برق رسانی به مکنده های غلات بندر شهید رجایی/ افزایش راندمان بهره وری تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید رجایی
آغاز ممیزی تمدید گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت در سازمان بنادر/ شناسایی عدم انطباق های احتمالی و بهبود خدمات رسانی ؛ هدف محوری ممیزی کیفیت
معاون مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات، از آغاز اولین « ممیزی مراقبتی » در سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد و گفت: این ممیزی در راستای بهبود خدمات رسانی به مشتریان و افزایش کیفیت خدمات صورت می گیرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسن حکمت شعار گفت: ممیزی تمدید گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت، با هدف ارائه خدمات با کیفیت مطلوب تر، یکی از مهم ترین عناصر تعیین کننده در همه سازمان های پیشگام در اتوماسیون سازی فعالیت ها است.
وی افزود: امروزه بیشتر سازمان ها به دنبال کسب استانداردهای بین المللی در حوزه های کاری خود هستند؛ در همین راستا، استاندارد ایزو 90001 از گواهی نامه های بین المللی در حوزه کیفیت محسوب می شود.
وی توضیح داد: سازمان بنادر و دریانوردی سال گذشته موفق شد این استاندارد را دریافت کند ؛ با وجود این ، هر استاندارد بین المللی به گونه ای است که باید هر سه سال یک بار مجددا باز بین شود.
معاون مدیرکل فاوا با بیان اینکه ممیزی مراقبتی هر ساله و  با هدف بازبینی استاندارد ایزو 90001 صورت می گیرد، گفت: در ممیزی مراقبتی بحث شناسایی عدم انطباق های احتمالی و بهبود خدمات رسانی به مشتریان مطرح است.
به گفته حکمت شعار، ممیزی کیفیت در سازمان بنادر و دریانوردی کلیه فرایندها در حوزه های بندری ، دریایی ، اداری -  مالی و فنی و مهندسی را شامل می شود.

۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۱۱
کد خبر : ۴۶,۷۰۳

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید