جزئیات پیشرفت فاز 3 بندر شهید رجایی/ امکان پهلوگیری کشتی‌های «نسل هفتم» و افزایش قدرت رقابتی بنادر ایران طراحی و ساخت دستگاه تخلیه دود در بندر چابهار تداوم محدودیت‌های تردد دریایی در جزیره قشم آغاز مطالعات فاز 2 طرح جامع مجتمع بندری شهید رجایی/ استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت‌های محیطی از بندر شهید رجایی/ سهولت تردد و تسریع در امر جابجایی کالا ریل؛ بنادر کشور را بدون ترافیک به یکدیگر متصل می کند/ اتصال ریلی؛ توسعه بنادر و پسکرانه را به دنبال دارد/ وضعیت اتصال ریل به بنادر کشور؛ مناسب است/ دسترسی جامع در حوزه ریلی منجر به توسعه اقتصادی و افزایش تجارت می شود تداوم حمایت از سازندگان داخلی در حوزه بندری و دریایی/ استفاده مطلوب از توان تولیدکنندگان داخلی در بخش تأمین قطعات و تجهیزات موفقیت تحسین برانگیز ایران در ممیزی مرکز ملی داده ایران/ سیاست گذاری مناسب سازمان بنادر در اتکا به توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش بنیان ایرانی ارتقاء ظرفیت ریلی بندر شهید رجایی با اتمام بازسازی خط 5 ریلی/ تسریع در روند جابجایی کالاهای اساسی پیام تبریک مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتش بندر دیلم بوشهر به سیستم اعلام حریق تجهیز می شود
برون سپاری فعالیت ها و توجه به بخش خصوصی از اهداف سازمان بنادر است/ تمرکز سازمان بنادر بر شفافیت مالی است/ اصلاح ساختار سازمانی ضرورت دارد/ سازمان بنادر درصدد تسهیل شرایط برای حضور بخش خصوصی/ لزوم خرو
معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای آنکه سازمان بنادر در ارایه خدمات به سرمایه گذاران و بخش خصوصی به موفقیت های بهتری دست پیدا کند، ضروری است که ساختار سازمانی، آن اصلاح شود.

منصور آرامی درباره تغییر ساختار سازمانی، سازمان بنادر و دریانوردی به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان، افزود: تغییر و اصلاح ساختار سازمانی باعث می شود سازمان بنادر  به اهداف توسعه ای بنادر و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی نزدیک شود و آن چیزی است.تسهیل شرایط برای حضور بخش خصوصی در بنادر و فعالیت های بندری کشور ضروری است و در این میان تمام سعی خود را خواهیم کرد.

آرامی با بیان اینکه اصلاح ساختار سازمانی ضرورت دارد، اذعان داشت: مقدمات این موضوع در سازمان بنادر و دریانوردی فرآهم و پیشنهاد مربوطه به سازمان امور استخدامی ارسال شده است.

وی تاکید کرد: باید رایزنی‌های مختلف در رابطه با اصلاح ساختاری انجام تا پیشنهاد ارایه شده در سازمان امور استخدامی به تصویب برسد و پس از آن ابلاغ شود تا شاهد بهبود وضعیت و رونق بنادر باشیم.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به قوانین و مقررات گذشته است، با تغییر ساختار، دستورالعمل ها و مجوزها تغییر خواهد کرد.

وی گفت:  اگر با ساختار جدید موافقت شود؛ برون سپاری فعالیت ها و توجه به بخش خصوصی بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت وسازمان بنادر ودریانوردی، سازمانی پویاتر خواهد شد.

آرامی با بیان اینکه اگر سازمان بنادر و دریانوردی به قانون رفع موانع تولید ملحق شود، اتفاق های بسیار مثبتی رخ خواهد داد، گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردی که یک سازمان توسعه ای محسوب می شود را محدود کرده است.

وی اذعان داشت: خروج سازمان بنادر و دریانوردی از شمولیت قانون مدیریت خدمات کشوری موجب تقویت بنیه نیروی انسانی، توسعه بنادر، سواحل و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بندری و دریایی کشور می شود.

 آرامی با بیان اینکه امیداریم نمایندگان مجلس با خروج سازمان بنادر از قانون مدیریت خدمات کشوری موافقت کنند، تصریح کرد: این سازمان باید به منظور فعالیت هرچه بهتر و اثرگذارتر بر اساس قوانین قانون رفع موانع تولید فعالیت کند.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: تمرکز ما بر شفافیت مالی و کم‌کردن بندهای حسابرسی سازمان بنادر است تا بتوانیم ساختار مالی موجود را اصلاح کنیم.

وی اذعان داشت: در حوزه برنامه ریزی تمرکز عمده ما بر هدف محور کردن سازمان بنادر و دریانوردی است و از همه کارشناسان، مدیران و معاونان سازمان درخواست می‌کنیم که فعالیت‌های مربوطه را در دل اهداف تدوین شده پیش ببرند.

آرامی افزود: باید تمامی ارکان سازمان در هر سطحی به این مسئله توجه ویژه داشته باشند، چرا که هرگونه کوتاهی در این راستا باعث ناهماهنگی بین بخشی می شود و روند توسعه ای را در جهت دستیابی به اهداف کند، می کند.

۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶
کد خبر : ۴۶,۷۷۹

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید