ایران؛ نایب رئیس کمیسیون مهندسی دریایی انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی " پیانک " شد توسعه حمل و نقل کانتینر بین بنادر شمالی ایران و بنادر روسیه در دریای خزر/ تلاش برای سفرهای نزدیک به ساحل به منظور افزایش تعاملات حمل و نقلی و تجاری ایران و روسیه/ آمادگی ایران جهت تسهیل سرمایه گذاری مشترک بخش‌ خصوصی دو کشور به منظور احداث مراکز لجستیکی تقویت و توسعه ترانزیت از کشورهای CIS به افغانستان از بندرامیرآباد احداث مجموعه تفریحی مارینا پارک خزر در استان مازندران ۶ خدمه موتور لنج باری از خطر مرگ نجات یافتند بومی سازی ساخت و تعمیرات اسکله های شناور در هرمزگان روند ترخیص کالاهای اساسی از بنادر سریع و مناسب است/ فعالان اقتصادی از عملکرد سازمان بنادر در تخلیه و بارگیری کالاها رضایت دارند نفتکش های حادثه دیده از آب های تحت نظارت ایران خارج شدند/ هیچگونه آلودگی دریایی مشاهده نشده است/ انجام تشریفات بازگشت به وطن 23 خدمه نفتکش"فرانت التیر" برگزاری همایش قایقرانی خانوادگی عملکرد سازمان بنادر بر اساس استانداردهای بین المللی است/ بنادر کشور؛ در سخت ترین تحریم ها، روند توسعه ای خود را حفظ کردند/ رونق بنادر کوچک با همت بخش خصوصی/ ضرورت ارائه تسهیلات تشویقی برای توسعه بنادر کوچک
کاهش ۲۵ درصدی پورت تایم کشتی ها در بندر انزلی/ استفاده حداکثری از ظرفیت بندر انزلی
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: سرویس تایم و پورت تایم کشتی های ورودی به مجتمع بندری انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲۵ درصد کاهش یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد محسن سلیمی پور با اشاره به کاهش چشمگیر پورت تایم کشتی ها در دو ماهه اول سال ۹۸ اظهار داشت: سرویس تایم و پورت تایم کشتی های ورودی به مجتمع بندری انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲۵ درصد کاهش یافت.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان افزود: با توجه به افزایش ترافیک بندر و روند رو به رشد و ورود و تخلیه غلات و کانتینر، بهره وری موثر از اسکله ها، ظرفیت انبارها و ارتقا نرم تخلیه کشتی و سایر عوامل موثر در کاهش مدت سرویس تایم و پورت تایم در دستور کار قرارگرفت.
سلیمی پور در مورد عوامل موثر بر کاهش سرویس تایم و پورت تایم کشتی ها خاطرنشان کرد: این موضوع با انجام  مدیریت صحیح، برنامه ریزی دقیق و نظارت مستمر بر عملیات و تجهیزات بندری و فعالیت های اپراتور ترمینال ها و همچنین ساماندهی نیروهای کارگری، چیدمان و انبارش صحیح غلات در انبارها محقق شد.
وی تصریح کرد: هدف اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان استفاده حداکثری از ظرفیت ها و ارتقای بهره وری از اسکله ها و انبارهای موجود، ارائه خدمات مطلوب، رعایت اصول مشتری مداری و همچنین ارتقای شاخص های تجارت فرامرزی است.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان توسعه زیر ساخت ها و تامین تجهیزات مورد نیاز، شناسایی بازارهای جدید و ظرفیت سازی را از دیگر اهداف این اداره کل دانست و گفت: اهداف ترسیم شده در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان موجب گسترش اقتصاد در منطقه، کشور و همچنین ترغیب تجار و ذینفعان در جهت ورود محموله از بندرانزلی می شود.
۱۸ خرداد ۱۳۹۸
کد خبر : ۴۶,۸۶۴

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید