توسعه حمل نقل دریایی در شرایط موجود کشور اهمیت بسزایی دارد/ ایران؛ نیازمند اقتصاد دریا محور است/ توقیف نفتکش انگلیسی در نقض قوانین بین المللی دریانوردی شجاعانه بود هیچ تهدیدی نمی‌تواند بخش دریایی ایران را دچار مخاطره کند/ برنامه‌ریزی برای رفع مشکل اشتغال دریانوردان و کارآموزی دانشجویان دریانوردی/ ارایه تسهیلات به مالکان کشتی هایی که از دریانوردان ایرانی استفاده می کنند/ سازمان بنادر تمام سفارش خود در تولید شناور را به صنایع داخلی داده است/ رویکرد سازمان بنادر استقرار صنایع تولیدی در پسکرانه بنادر/ ایران؛ بنادر و ناوگان با ظرفیت بالای دارد/ در مسیر جهانی تجاری دریایی از غرب به شرق امنیت ایجاد کرده‌ایم اقدامات مؤثر ایران برای کاهش اثرات تحریم های دریایی/ جلوگیری از تصویب قطعنامه علیه ایران توسط هیات نمایندگی ایرانی در سازمان جهانی دریانوردی/ هیچ محدودیتی برای حضور بانوان در فعالیت های دریایی نیست/ تمهیدات دولت برای تأمین و تولید سوخت کم سولفور برای کشتی ها/ ایران در لیست سفید سازمان بین المللی دریانوردی قراردارد/ ایران ؛ پیشرو در استاندارد های آموزشی و گواهی ناهه های دریانوردان «توانمند سازی بانوان در جامعه دریایی» یک ضرورت است/ برابری جنسیتی؛ دستور کاری است که کشورهای جهان به اجرای آن متعهد شده اند آغاز مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی و دریانورد در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما واگذاری بندر چابهار به روسیه؛ کذب است/ تمایل روسیه برای استفاده از بندر شهید بهشتی چابهار و انتقال کالا به سایر کشورها بویژه شبه قاره هند کشف محموله قاچاق مشروبات الکلی توسط ماموران یگان حفاظت بندر گناوه برگزارى مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی و دریانورد در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تقدیر از آزادگان بنادر و دریانوردی گیلان با حضور مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور ایثارگران یادداشت/ ایران از کشورهای تأثیرگذار در حوزه دریایی دنیا است
کاهش ۲۵ درصدی پورت تایم کشتی ها در بندر انزلی/ استفاده حداکثری از ظرفیت بندر انزلی
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: سرویس تایم و پورت تایم کشتی های ورودی به مجتمع بندری انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲۵ درصد کاهش یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد محسن سلیمی پور با اشاره به کاهش چشمگیر پورت تایم کشتی ها در دو ماهه اول سال ۹۸ اظهار داشت: سرویس تایم و پورت تایم کشتی های ورودی به مجتمع بندری انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲۵ درصد کاهش یافت.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان افزود: با توجه به افزایش ترافیک بندر و روند رو به رشد و ورود و تخلیه غلات و کانتینر، بهره وری موثر از اسکله ها، ظرفیت انبارها و ارتقا نرم تخلیه کشتی و سایر عوامل موثر در کاهش مدت سرویس تایم و پورت تایم در دستور کار قرارگرفت.
سلیمی پور در مورد عوامل موثر بر کاهش سرویس تایم و پورت تایم کشتی ها خاطرنشان کرد: این موضوع با انجام  مدیریت صحیح، برنامه ریزی دقیق و نظارت مستمر بر عملیات و تجهیزات بندری و فعالیت های اپراتور ترمینال ها و همچنین ساماندهی نیروهای کارگری، چیدمان و انبارش صحیح غلات در انبارها محقق شد.
وی تصریح کرد: هدف اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان استفاده حداکثری از ظرفیت ها و ارتقای بهره وری از اسکله ها و انبارهای موجود، ارائه خدمات مطلوب، رعایت اصول مشتری مداری و همچنین ارتقای شاخص های تجارت فرامرزی است.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان توسعه زیر ساخت ها و تامین تجهیزات مورد نیاز، شناسایی بازارهای جدید و ظرفیت سازی را از دیگر اهداف این اداره کل دانست و گفت: اهداف ترسیم شده در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان موجب گسترش اقتصاد در منطقه، کشور و همچنین ترغیب تجار و ذینفعان در جهت ورود محموله از بندرانزلی می شود.
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۸
کد خبر : ۴۶,۸۶۴

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید