انجام عملیات مشترک جست و جوی دریایی ایران و عراق/ اثری از مفقودین سانحه کشتی بهبهان در آب های عراق به دست نیامد افزایش ترافیک دریایی؛ هدف اصلی سرمایه گذاری در بنادر/ ایجاد مشوق‌های سرمایه گذاری در قراردادهای سرمایه گذاری بخش خصوصی / ایجاد ۳۵ هزار شغل در شهرهای واقع در نوار ساحلی توسط بنادر تجاری/ تکمیل جاده راهبردی دامغان – گلوگاه – بهشهر جهت افزایش رقابت پذیری بندرامیرآباد/ بهره برداری از اسکله رو رو ریلی بندرامیرآباد تا پایان مهرماه سال جاری تعمیر پروانه سیستم رانش یدک کش، بدون خارج سازی آن در بندر شهید رجایی پیشرفت ۴۴ درصدی برج کنترل ترافیک دریایی چابهار آخرین اقدمات سازمان بنادر برای کاهش زمان ماندگاری کالاهای اساسی/ کاهش یک ماهه مهلت مجاز توقف کالا در بنادر/ ارسال منظم لیست کالاهای مهلت منقضی و متروکه به گمرکات مستقر در بنادر/ حمل یکسره کالاهای اساسی از بنادر و انتقال کالا از کشتی به انبارهای خارج از محدوده بندری عملیات موفق تیم امداد و‌نجات برای پیشگیری از برخورد یدک کش با شناورهای پهلو گرفته در اسکله بندر آبادان بندر چابهار می‌تواند پاسخگوی ترخیص و‌ تامین تمام نیازهای کشور باشد/ کاهش زمان جابجایی کالاهای اساسی از هند به افغانستان به یک هفته خط کانتینری یخچالی گناوه _ کویت راه اندازی شد موج شکن های جدید و اسکله برگشتی مجتمع بندری انزلی هیچ تأثیری بر رسوب تالاب انزلی ندارد آمریکا با تحریم و شلیک موشک به هواپیمای ایرانی، انسانیت را هدف قرار داده است
کاهش ۲۵ درصدی پورت تایم کشتی ها در بندر انزلی/ استفاده حداکثری از ظرفیت بندر انزلی
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: سرویس تایم و پورت تایم کشتی های ورودی به مجتمع بندری انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲۵ درصد کاهش یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد محسن سلیمی پور با اشاره به کاهش چشمگیر پورت تایم کشتی ها در دو ماهه اول سال ۹۸ اظهار داشت: سرویس تایم و پورت تایم کشتی های ورودی به مجتمع بندری انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲۵ درصد کاهش یافت.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان افزود: با توجه به افزایش ترافیک بندر و روند رو به رشد و ورود و تخلیه غلات و کانتینر، بهره وری موثر از اسکله ها، ظرفیت انبارها و ارتقا نرم تخلیه کشتی و سایر عوامل موثر در کاهش مدت سرویس تایم و پورت تایم در دستور کار قرارگرفت.
سلیمی پور در مورد عوامل موثر بر کاهش سرویس تایم و پورت تایم کشتی ها خاطرنشان کرد: این موضوع با انجام  مدیریت صحیح، برنامه ریزی دقیق و نظارت مستمر بر عملیات و تجهیزات بندری و فعالیت های اپراتور ترمینال ها و همچنین ساماندهی نیروهای کارگری، چیدمان و انبارش صحیح غلات در انبارها محقق شد.
وی تصریح کرد: هدف اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان استفاده حداکثری از ظرفیت ها و ارتقای بهره وری از اسکله ها و انبارهای موجود، ارائه خدمات مطلوب، رعایت اصول مشتری مداری و همچنین ارتقای شاخص های تجارت فرامرزی است.
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان توسعه زیر ساخت ها و تامین تجهیزات مورد نیاز، شناسایی بازارهای جدید و ظرفیت سازی را از دیگر اهداف این اداره کل دانست و گفت: اهداف ترسیم شده در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان موجب گسترش اقتصاد در منطقه، کشور و همچنین ترغیب تجار و ذینفعان در جهت ورود محموله از بندرانزلی می شود.
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۸
کد خبر : ۴۶,۸۶۴

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید