آغاز طرح هوشمندسازی بندر چابهار از مردادماه/ یکپارچه سازی سامانه های عملیاتی بندری و دریایی سازمان بنادر الگوی تجارت در بندر چابهار به کاهش ریسک سرمایه گذاری نیاز دارد/ هیچ عاملی نباید مانع توسعه بندر اقیانوسی چابهار شود/ انتخاب بندر چابهار به عنوان پایلوت هوشمند سازی بنادر کشور/ توسعه فناوری اطلاعات در بنادر اجتناب ناپذیر است حمایت ویژه سازمان بنادر از سرمایه گذاران بخش خصوصی بندر چابهار/ ارائه تسهیلات خاص به سرمایه گذاران در حوزه گردشگری دریایی چابهار اعطای تخفیف ۴۰ درصدی هند به خدمات بندری کالاهایی که مقصد آنها از بندر چابهار باشد/ ارائه مجموعه اقدامات حمایتی برای توسعه و تسهیل ترانزیت از چابهار به مقصد کشورهای آسیای میانه و افغانستان/ اعلام آمادگی سازمان بنادر برای ایجاد دسترسی چابهار از پسکرانه ها به‌جاده ساخت انبار های جدید توسط بخش خصوصی در بندر چابهار/ احداث سیلو برای بندر چابهار از اولویت های خدمات تجاری است/ سازمان بنادر در بندر چابهار از درآمد های متعارف بندری، صرف نظر کرده است/ برقرار کردن تناسب بین ظرفیت های زیربنایی و رو بنایی بندر چابهار/ سیاست های تشویقی ویژه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار اعلام رضایت از اقدامات انجام شده در بندر امیرآباد/ آمادگی همکاری همه جانبه سازمان بنادرجهت تسهیل روند سرمایه گذاری در بنادر موانع تأمین لجستیک در بندر چابهار را برطرف خواهیم کرد/ رقابت پذیری و کاهش هزینه ها؛ پیش نیاز تأمین بار و افزایش ترافیک بندری است بزرگترین لنج فایبرگلاس صادراتی در قشم به آب اندازی شد تجهیز و بهره برداری از انبارهای طریق القدس بندر چابهار تا پایان امسال/ ضرورت تقویت زیرساخت ها و توسعه انبار های پسکرانه در بندر چابهار/ ایجاد مخازن روغن در بندر شهید بهشتی؛ ضرورتی اجتناب ناپذیر برای شرق کشور/ تکمیل سریع انبارهای حومه و داخل شهر چابهار با ترک تشریفات بهره برداری از اولین رصدخانه تخصصی-آموزشی سیستان و بلوچستان با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی
سازمان بنادر ، انجمن پیانک ، محمد رضا الهیار
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر گفت: بابک بنی جمالی، به عنوان نایب رئیس کمیسیون مهندسی دریایی انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی " پیانک " انتخاب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد رضا الهیار با بیان برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی (PIANC)  2019 در شهر کوبه ژاپن، افزود: در مجمع امسال، نامزدی بابک بنی جمالی جهت تصدی کرسی نایب رئیسی کمیسیون مهندسی دریایی مورد بررسی قرار گرفت که اکثریت آرا  با این انتخاب موافقت کردند.
به گفته وی،  انجمن جهانی زیر ساخت های حمل و نقل آبی (PIANC)  یک انجمن تخصصی غیرسیاسی و غیرانتفاعی است و  به عنوان قدیمی ترین انجمن دریایی، با بیش از 2500 عضو حقیقی، حقوقی و واجد شرایط در 65 کشور فعال است.
وی افزود: مهم ترین اهداف پیانک، ارتقای دانش علمی و فنی در زمینه زیرساخت های حمل و نقل آبی است. 
بر اساس این گزارش، بابک بنی جمالی دارای دکترای مهندسی سواحل از کشور دانمارک، رییس انجمن مهندسی سواحل و سازه های دریایی ایران و  از چهره های شناخته شده این رشته است که نقش موثری در تاسیس دبیرخانه بخش ملی ایران داشته است .  
دبیرخانه بخش ملی پیانک ایران، اعتقاد دارد کسب کرسی های بین المللی از سوی نمایندگان کشور فرصت مغتنمی جهت ارایه دستاوردهای ملی و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مجامع تخصصی بین المللی خواهد بود.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۱
کد خبر : ۴۶,۹۴۲

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید