بنادر گوادر و چابهار مکمل یکدیگر هستند/ جایگاه ویژه بندر چابهار در اقتصاد بین الملل و سیاست خارجی هند / ضرورت افزایش اشتیاق به توسعه بندر چابهار بین مردم بومی و محلی/ لزوم ایجاد زیرساخت های فرودگاهی، ریلی و شهری در چابهار بندر چابهار؛ قابلیت پذیرش کشتی های سایز بزرگ را دارد/ بندر چابهار؛ اولین بندری است ‌که در قالب قرارداد BOT؛ اپراتور بین المللی برای آن جذب شد/ اپراتور بین المللی فعال در بندر چابهار؛ متعهد به سرمایه گذاری در روبناها و خرید تجهیزات است/ بندر چابهار با برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته، پاسخگوی خطوط لاینری است‌ توسعه همه جانبه بندر چابهار نیازمند همگرایی مقامات بومی و ملی است/ نیاز جدی بندر چابهار اتصال به شبکه سراسری راه آهن/ ساخت سیلوی ۱۰۰ هزار تنی تمام مکانیزه در بندر چابهار در دستور کار برگزاری دوره آموزشی اصول حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک در بنادر/ ارتقاء دانش تخصصی کارشناسان HSE و آتش نشانی بنادر کشور ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر نوشهر/ لزوم اجرایی شدن پروژه راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی/ تسریع در عملیاتی شدن لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر فریدونکنار نفتکش سابیتی تا ۹ روز آینده وارد بندرعباس می شود/ سابیتی؛ اکنون وارد تنگه باب المندب شده است/ نشت نفت از نفتکش سابیتی مهار شد هیچ مرجع دریایی منطقه ای به درخواست کمک نفتکش Sabiti در زمان حادثه پاسخ نداد ‌اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در صنایع فراساحل‌، مهمترین محورهای پنجمین نمایشگاه دریایی‌ تداوم توسعه بنادر در سخت‌ترین شرایط تحریم/ از بسیاری از کشورهای همسایه جلوتریم پیشنهاد سفیر بنگلادش برای احداث کارخانه تولید پارچه در بندر امیر آباد/ روابط تجاری و بندری ایران و بنگلادش توسعه پیدا می کند
سازمان بنادر ، انجمن پیانک ، محمد رضا الهیار
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر گفت: بابک بنی جمالی، به عنوان نایب رئیس کمیسیون مهندسی دریایی انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی " پیانک " انتخاب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد رضا الهیار با بیان برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی (PIANC)  2019 در شهر کوبه ژاپن، افزود: در مجمع امسال، نامزدی بابک بنی جمالی جهت تصدی کرسی نایب رئیسی کمیسیون مهندسی دریایی مورد بررسی قرار گرفت که اکثریت آرا  با این انتخاب موافقت کردند.
به گفته وی،  انجمن جهانی زیر ساخت های حمل و نقل آبی (PIANC)  یک انجمن تخصصی غیرسیاسی و غیرانتفاعی است و  به عنوان قدیمی ترین انجمن دریایی، با بیش از 2500 عضو حقیقی، حقوقی و واجد شرایط در 65 کشور فعال است.
وی افزود: مهم ترین اهداف پیانک، ارتقای دانش علمی و فنی در زمینه زیرساخت های حمل و نقل آبی است. 
بر اساس این گزارش، بابک بنی جمالی دارای دکترای مهندسی سواحل از کشور دانمارک، رییس انجمن مهندسی سواحل و سازه های دریایی ایران و  از چهره های شناخته شده این رشته است که نقش موثری در تاسیس دبیرخانه بخش ملی ایران داشته است .  
دبیرخانه بخش ملی پیانک ایران، اعتقاد دارد کسب کرسی های بین المللی از سوی نمایندگان کشور فرصت مغتنمی جهت ارایه دستاوردهای ملی و ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مجامع تخصصی بین المللی خواهد بود.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۱
کد خبر : ۴۶,۹۴۲

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید