توسعه‌ بندر چابهار با رونق اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی همراه خواهد بود / چابهار برای پذیرش از شناورهای بزرگ کانتینری ۲۲ هزار TEU آماده می‌شود پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی و صنایع فراساحل بستری برای رفع موانع بین دولت و بخش خصوصی تخریب یک سازه غیر مجاز دریایی در سواحل مازندران اصلاح ساختار ونظام اداری سازمان بنادر در دستور کار قرار دارد/ تهیه بانک اطلاعاتی نسل آینده مدیران بر اساس طرح شناسایی و ارتقاء شایستگی نیروی انسانی/ توجه به سلامت اداری؛ اولویت مهم سازمان بنادر / تشکیل کارگروه های تخصصی برای رفع چالش ها و تحقق اهداف برنامه ضرورت تعامل بیشتر هند برای عبور از چالش های همکاری در بندر چابهار/ افزایش ترافیک کالا در بندر چابهار/ پیگیری تامین خط اعتباری به منظور عملیاتی شدن قرارداد اصلی چابهار سازمان بنادر؛ با حداکثر توان تخلیه و بارگیری کالاها را انجام می دهد/ کاهش سن مدیریتی در سازمان بنادر؛ مستلزم ارزیابی نظام مند نیروی انسانی است/ رعایت انضباط مالی با کنترل دقیق بودجه و جلوگیری از انحرافات بودجه ای/ نسل مدیریتی سازمان بنادر به جوانگرایی و به کارگیری مدیران خلاق نیاز دارد/ رقابت پذیری محصولات صادراتی با حداقل شدن هزینه ها در بنادر تسری قوانین منطقه آزاد به ۴۰ هکتار دیگر از پسکرانه مجتمع بندری انزلی 4 راهبرد سازمان بنادر برای حمایت از صادرات غیر نفتی و صادرکنندگان/ اعطای 25 درصد تخفیف برای رقابت پذیرکردن محصولات صادراتی کشور/ ارتقاء ظرفیت بنادر شمال و جنوب / تأمین تجهیزات مورد نیاز برای صادرات غیر نفتی دردستور کار سازمان بنادر/ افزایش بهره وری در عملیات کالاهای صادراتی/ بخش عمده ای از ظرفیت بنادر تجاری کشور به صادرات غیر نفتی اختصاص داده شده است کنفرانس تورمولینوس؛ ایمنی کشتی های ماهیگیری آغاز به کار کرد ارائه آخرین تغییرات و اصول کلیدی استانداردهای بین المللی/ ارزیابی عملکرد ممیزان سازمان بنادر در محیط های عملیاتی
موفقیت سازمان بنادر در ایجاد ساختارها و فرآیندهای مبتنی بر سیستم های مدیریت کیفیت/ نمره مثبت ممیزان ایتالیایی به صحت سنجی و شفافیت فرآیندها در سازمان بنادر
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر گفت: این ادره کل بر اساس گزارش ممیزی صورت گرفته توسط موسسه IMQ ایتالیا در ابتدای سال1398 ، حایز موفقیت در ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در نیل به اهداف ISO 9001.2015 شده است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، نادر پسنده اظهار داشت: از 7 نقطه مثبت گزارش شده در ممیزی اخیر سیستم مدیریت کیفیت توسط موسسه  IMQ ایتالیا، بیش از4 نقطه مثبت به اداره کل امور دریایی سازمان اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: در ایجاد ساختارها و فرآیندهای مبتنی بر سیستم های مدیریت کیفیت  ISO جهت بهبود  بهره وری ،  صحت سنجی و شفافیت در فرآیندهای فعالیت های سازمانی همواره در راس امور و اهداف اداره کل امور دریایی سازمان بنادر قرار داشته است.
به گفته مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر ، "ایجاد ساختار جهت بازرسان  کشتی و صدور کارت مهارت" و "ارائه  اطلاعیه نحوه  بازرسی قبل از شروع بازرسی به فرماندهان کشتی از طریق سیستم جامع دریایی" ، از مهم ترین اقدامات این اداره کل درخصوص  افزایش سرعت ، دقت و صحت فرآیند ها و ارائه خدمات به مشتریان است که در گزارش ممیزان سازمان مورد تائید قرار گرفته است. 
وی همچنین "افزایش دقت  و امنیت  گواهینامه صادره برای کشتی ها از طریق سیستم جامع دریایی و چاپ هولوگرام و QR کد " ؛ " استفاده از سیستم  جامع دریایی در تمام فرآیندهای  اداره کل از جمله بازرسی کشتی ها توسط تبلت و دوربین و مستند سازی "و "ارائه  اطلاعیه نحوه  بازرسی قبل از شروع بازرسی به فرماندهان کشتی از طریق سیستم جامع دریایی " را دیگر تمهیدات توسعه ای سازمان بنادر در حوزه سیستم های مدیریت کیفیت برشمرد.
 
۱۶ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۰۵
کد خبر : ۴۷,۱۰۴

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید