ازبکستان؛ فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری/ رویکرد سازمان بنادر در توسعه همکاری با همسایگان به سود اقتصاد ایران است/ همکاری ایران و کشورهای آسیای میانه؛ معامله برد-برد است پایان طوفان دریایی منطقه شمال مرکزى خلیج فارس و دریای عمان بدون خسارت جانى و مالى اعلام حمایت اتاق بازرگانی ایران و ازبکستان از توسعه روابط تجاری با ازبکستان/ تقدیر از نگاه سازنده سازمان بنادر به توسعه روابط اقتصادی با ازبکستان/ استفاده از ظرفیت بنادر ایران برای بازار ازبکستان؛ اتفاق بسیار مثبت برای اقتصاد کشور است راهبرد تجاری تاشکند برای توسعه روابط ترانزیتی با تهران/ ایجاد مرکز لجستیک کالای ازبکستان در بندر چابهار حمایت قاطع انجمن صنفی دریانوردان از جذب نیروی متخصص توسط سازمان بنادر/ مجلس از این اقدام مثبت سازمان بنادر پشتیبانی کند کنترل و نظارت پروژه‌های تجهیزاتی بنادر با سامانه جامع کنترل پروژه/ رصد مدیریت هزینه و زمان پروژه‌ها به صورت هفتگی/ راه‌اندازی سامانه نگهداری و تعمیر تجهیزات پروژه‌های زیربنایی بنادر هرچه سریع‌تر در مسیر بهره‌برداری قرار گیرد/ تجهیزات دریایی و بندری به بازنگری و به‌روز رسانی نیاز دارد/ ضرورت رعایت استاندارد‌های لازم در پروژه‌های سرمایه‌گذاری تخفیف سود بازرگانی برای رونق فعالیت‌های صادراتی بندر شادگان اقدامات سازمان بنادر برای ارتقاء ایمنی سفرهای دریایی و گردشگری دریایى/ سفرهای دریایى در نوروز ١٤٠١، منوط به تصویب و ابلاغ ستاد ملى مقابله با کرونا است بندر چابهار؛ مورد توجه جدی کشورهای منطقه است/ بیش از ۳۰ درصد از تجهیزاتی که در قرارداد چابهار پیش بینی شده در بندر مستقر شده است
موفقیت سازمان بنادر در ایجاد ساختارها و فرآیندهای مبتنی بر سیستم های مدیریت کیفیت/ نمره مثبت ممیزان ایتالیایی به صحت سنجی و شفافیت فرآیندها در سازمان بنادر
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر گفت: این ادره کل بر اساس گزارش ممیزی صورت گرفته توسط موسسه IMQ ایتالیا در ابتدای سال1398 ، حایز موفقیت در ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در نیل به اهداف ISO 9001.2015 شده است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی ، نادر پسنده اظهار داشت: از 7 نقطه مثبت گزارش شده در ممیزی اخیر سیستم مدیریت کیفیت توسط موسسه  IMQ ایتالیا، بیش از4 نقطه مثبت به اداره کل امور دریایی سازمان اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: در ایجاد ساختارها و فرآیندهای مبتنی بر سیستم های مدیریت کیفیت  ISO جهت بهبود  بهره وری ،  صحت سنجی و شفافیت در فرآیندهای فعالیت های سازمانی همواره در راس امور و اهداف اداره کل امور دریایی سازمان بنادر قرار داشته است.
به گفته مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر ، "ایجاد ساختار جهت بازرسان  کشتی و صدور کارت مهارت" و "ارائه  اطلاعیه نحوه  بازرسی قبل از شروع بازرسی به فرماندهان کشتی از طریق سیستم جامع دریایی" ، از مهم ترین اقدامات این اداره کل درخصوص  افزایش سرعت ، دقت و صحت فرآیند ها و ارائه خدمات به مشتریان است که در گزارش ممیزان سازمان مورد تائید قرار گرفته است. 
وی همچنین "افزایش دقت  و امنیت  گواهینامه صادره برای کشتی ها از طریق سیستم جامع دریایی و چاپ هولوگرام و QR کد " ؛ " استفاده از سیستم  جامع دریایی در تمام فرآیندهای  اداره کل از جمله بازرسی کشتی ها توسط تبلت و دوربین و مستند سازی "و "ارائه  اطلاعیه نحوه  بازرسی قبل از شروع بازرسی به فرماندهان کشتی از طریق سیستم جامع دریایی " را دیگر تمهیدات توسعه ای سازمان بنادر در حوزه سیستم های مدیریت کیفیت برشمرد.
 
۱۶ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۰۵
کد خبر : ۴۷,۱۰۴

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید