توسعه‌ بندر چابهار با رونق اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی همراه خواهد بود / چابهار برای پذیرش از شناورهای بزرگ کانتینری ۲۲ هزار TEU آماده می‌شود پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی و صنایع فراساحل بستری برای رفع موانع بین دولت و بخش خصوصی تخریب یک سازه غیر مجاز دریایی در سواحل مازندران اصلاح ساختار ونظام اداری سازمان بنادر در دستور کار قرار دارد/ تهیه بانک اطلاعاتی نسل آینده مدیران بر اساس طرح شناسایی و ارتقاء شایستگی نیروی انسانی/ توجه به سلامت اداری؛ اولویت مهم سازمان بنادر / تشکیل کارگروه های تخصصی برای رفع چالش ها و تحقق اهداف برنامه ضرورت تعامل بیشتر هند برای عبور از چالش های همکاری در بندر چابهار/ افزایش ترافیک کالا در بندر چابهار/ پیگیری تامین خط اعتباری به منظور عملیاتی شدن قرارداد اصلی چابهار سازمان بنادر؛ با حداکثر توان تخلیه و بارگیری کالاها را انجام می دهد/ کاهش سن مدیریتی در سازمان بنادر؛ مستلزم ارزیابی نظام مند نیروی انسانی است/ رعایت انضباط مالی با کنترل دقیق بودجه و جلوگیری از انحرافات بودجه ای/ نسل مدیریتی سازمان بنادر به جوانگرایی و به کارگیری مدیران خلاق نیاز دارد/ رقابت پذیری محصولات صادراتی با حداقل شدن هزینه ها در بنادر تسری قوانین منطقه آزاد به ۴۰ هکتار دیگر از پسکرانه مجتمع بندری انزلی 4 راهبرد سازمان بنادر برای حمایت از صادرات غیر نفتی و صادرکنندگان/ اعطای 25 درصد تخفیف برای رقابت پذیرکردن محصولات صادراتی کشور/ ارتقاء ظرفیت بنادر شمال و جنوب / تأمین تجهیزات مورد نیاز برای صادرات غیر نفتی دردستور کار سازمان بنادر/ افزایش بهره وری در عملیات کالاهای صادراتی/ بخش عمده ای از ظرفیت بنادر تجاری کشور به صادرات غیر نفتی اختصاص داده شده است کنفرانس تورمولینوس؛ ایمنی کشتی های ماهیگیری آغاز به کار کرد ارائه آخرین تغییرات و اصول کلیدی استانداردهای بین المللی/ ارزیابی عملکرد ممیزان سازمان بنادر در محیط های عملیاتی
ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مشتریان بندرامام (ره)/ تسهیل خدمات رسانی به فعالان اقتصادی خوزستان
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان تر با مشتریان، تسهیل خدمات رسانی و کسب و کار راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس با بیان این مطلب افزود: به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان که بخش عمده ای از آنان را مشتریان خدمات  بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل می دهند، پست صوتی  و سامانه مشاوره تلفنی غیرحضوری راه اندازی شد تا روند پاسخگویی  و ارائه توضیحات شفاف و جامع  به پرسش مشتریان تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه  اداره کل بنادر خوزستان بر اساس شاخص های ارزیابی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان  تاکنون اقدامات متعددی را به مرحله  اجرا گذاشته است، تصریح کرد: این اقدام در راستای شاخص های مذکور و  با رعایت امانتداری، راز داری  و حفظ حریم خصوصی  اشخاص  و در چارچوب  وظایف سازمانی  و ملاحظات  مقررات جاری صورت می گیرد.

یادآور می شود به دنبال ایجاد این قابلیت جدید برای پاسخگویی به مشتریان، مشترکین خطوط  تلفن ثابت در استان  با شماره گیری  5202 و مشترکین  خطوط تلفن ثابت در خارج از استان و مشترکین شبکه های تلفن همراه  با شماره گیری 0615202 می توانند از خدمات سامانه پاسخگویی و مشاوره غیرحضوری  بهره مند شوند.

۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶
کد خبر : ۴۷,۱۹۸

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید