جزئیات آزادسازی نفتکش ایرانی از بندر جده با پیگیری سازمان بنادر/ کار انگلیسی‌ها دزدی دریایی‌ است بنادر کوچک می توانند به یکی از مهم ترین منابع درآمدی کشور تبدیل شوند/ ریل و جاده را به بنادر کوچک برسانیم آغاز طرح مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی بوشهر/ دسترسی و بهره گیری همگانی از سواحل بوشهر اولین دفتر بخش خصوصی افغانستان در بندر چابهار افتتاح شد/ حضور تجار افغان در بندر چابهار جزییاتی از آخرین وضعیت نفتکش انگلیسی در لنگرگاه بندرعباس/ آغاز بررسی علل حادثه دریایی تانکر "استینا ایمپرو"/ملیت 23 نفر خدمه کشتی اعلام شد افزایش متقاضیان سرمایه گذاری در بندر چابهار/ انعقاد 11 قرارداد جدید سرمایه گذاری در بندر چابهار تسریع در ساخت و سازهای توسعه ای بندر چابهار/ بندر چابهار؛ نقش کلیدی در توسعه کشور دارد ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران گردشگری دریایی چابهار/ سرمایه گذاران بخش خصوصی شریک تجاری سازمان بنادر هستند اصلاح ساختار اداری بنادر و ستاد، مطابق با مأموریت ها و وظایف جدید سازمان بنادر/ تشکیل کارگروهی برای استقرار نظام شایسته سالاری‌ در سازمان بنادر/ پیگیری مسائل رفاهی کارکنان در استان ها جذب ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی در بنادر کشور/ سازمان بنادر از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه بنادر و سواحل استفاده می کند/ مهم ترین برنامه سازمان بنادر؛ توسعه پسکرانه‌ها برای فعالیت‌های تولیدی و لجستیکی است/ بسته گردشگری دریایی برای بندر فریدون کنار از سوی سرمایه گذاران آماده شده است
ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مشتریان بندرامام (ره)/ تسهیل خدمات رسانی به فعالان اقتصادی خوزستان
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان تر با مشتریان، تسهیل خدمات رسانی و کسب و کار راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس با بیان این مطلب افزود: به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان که بخش عمده ای از آنان را مشتریان خدمات  بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل می دهند، پست صوتی  و سامانه مشاوره تلفنی غیرحضوری راه اندازی شد تا روند پاسخگویی  و ارائه توضیحات شفاف و جامع  به پرسش مشتریان تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه  اداره کل بنادر خوزستان بر اساس شاخص های ارزیابی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان  تاکنون اقدامات متعددی را به مرحله  اجرا گذاشته است، تصریح کرد: این اقدام در راستای شاخص های مذکور و  با رعایت امانتداری، راز داری  و حفظ حریم خصوصی  اشخاص  و در چارچوب  وظایف سازمانی  و ملاحظات  مقررات جاری صورت می گیرد.

یادآور می شود به دنبال ایجاد این قابلیت جدید برای پاسخگویی به مشتریان، مشترکین خطوط  تلفن ثابت در استان  با شماره گیری  5202 و مشترکین  خطوط تلفن ثابت در خارج از استان و مشترکین شبکه های تلفن همراه  با شماره گیری 0615202 می توانند از خدمات سامانه پاسخگویی و مشاوره غیرحضوری  بهره مند شوند.

۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۶
کد خبر : ۴۷,۱۹۸

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید