بازدید معاون اول رئیس جمهور از بندر نوشهر انتقال کالا از طریق بندر چابهار به 2 شرکت بزرگ دولتی ابلاغ شد/ پیگیری اختصاص 30 درصد تخفیف سود بازرگانی به کالاهای وارداتی به بندر چابهار/ توزیع متوازن کالاهای اساسی بین بنادر جنوبی/ جهش بندر چابهار در دستور کار دولت نجات جان شش دریانورد در آب های شمال خلیج فارس حرکت نخستین سفر کشتی بوشهر - قطر در هفته دولت انجام ۱۰۰ درصد تعمیرات شناورهای سازمان بنادر در داخل/ حمایت ویژه وزیر راه و سازمان بنادر و دریانوردی از دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی برنامه ریزی برای قطع وابستگی به دریانوردان خارجی/ اعزام مرحله اول کارورزی اصولی دانشجویان غیر بورسیه دریانوردی بر روی کشتی ها/ تعامل بی سابقه شرکت ملی نفت کش در جذب ۵۰ دانشجوی کارورزی غیر بورسیه/ اعلام طرح ایرانی کارورزی دانشجویان غیر بورسیه در اجلاس آتی "آیمو" برای رفع معضل کارورزی سایر کشورها اعلام تعداد بنادر کوچک تحت مالکیت سازمان بنادر/ میزان کالاهای تجاری جابجا شده از طریق بنادر کوچک کشور/ نقش بی بدیل بنادر کوچک در شبکه سازی حمل و نقل دریایی/ آخرین وضعیت واگذاری بنادر کوچک به بخش خصوصی و غیردولتی ذی صلاح حذف تعرفه حق دسترسی به شبکه ریلی درون بندر/ افزایش سهم ریل در جابجایی کالاها/ رشد 64 درصدی تخلیه کالاهای اساسی از بندر بندرامام (ره) ایجاد خط کشتیرانی مشترک ایران – ترکمنستان/ توسعه ارتباطات دریایی بین بنادر با همکاری ترکمنستان/ تکمیل کریدور شمال به جنوب ۲۵ دستگاه پمپ بنزینی از حوضچه بندر کنگان جمع آوری شد
تعمیر شناورهای دریایی بندر چابهار توسط متخصصان داخلی
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تعمیر 3 فروند شناور دریایی توسط نیروهای متخصص داخلی در بندر چابهار انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عباس آذرپیکان افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت تعمیرات اساسی شناورها در راستای ارتقای عملکرد تجهیزات، از سال گذشته 3 مورد تعمیرات اساسی روی شناور های این اداره کل صورت گرفت.

وی ادامه داد: عملیات تعمیرات اساسی شناور سرداب، ثوره و خضرا با به کار گیری تیم حرفه ای داخلی به جای متخصصان خارجی، با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن با موفقیت انجام شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: افزایش عمر مفید شناورها، کاهش انرژی مصرفی در تولید قدرت مورد نیاز رانش، افزایش راندمان شناور به واسطه خزه تراشی و تعمیرات روی بدنه، ارتقای سطح ایمنی شناورها و  کاهش خرابی های اضطراری از جمله اهداف تعمیر شناورهاست.

آذرپیکان، کاهش هزینه نگه داری، کمک به حفظ، تمدید یا دریافت گواهینامه های رده بندی شناور، افزایش شاخص آماده به کاری شناور و در نتیجه ارتقای خدمات یدک کشی را از دیگر اهداف انجام تعمیرات شناورها اعلام کرد.

گفتنی است؛ بر اساس الزام های موسسه های رده بندی، شناور باید هر 2.5 سال در داک، تحت تعمیر اساسی زیرآبی قرار گیرد.

۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۰۳
کد خبر : ۴۷,۶۳۲

ارسال نظرات


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید