موج شکن های جدید و اسکله برگشتی مجتمع بندری انزلی هیچ تأثیری بر رسوب تالاب انزلی ندارد آمریکا با تحریم و شلیک موشک به هواپیمای ایرانی، انسانیت را هدف قرار داده است افزایش 21 درصدی صادرات کالا به کشورهای حاشیه خلیج فارس از بندر خرمشهر/ اسکله تاسیسات دریایی به اسکله های 20 گانه بندر خرمشهر افزوده شد ورود و خروج 206 فروند کشتی در بندرامیرآباد/ هیدروگرافی آب های بنادر امیرآباد ونکا/ برداشت 37552 متر مکعب لای از کانال و حوضچه‌های بندرامیرآباد رسیدگی به موضوعات دریایی مرتبط با تحریم در اولویت سازمان بنادر/ ضرورت تمرکز بیشتر بر ایمنی دریایی در بنادر/ ضرورت تداوم آموزش دریانوردان به رغم شیوع کرونا انتقال 30 دستگاه کانتینر یخچالی و ۹ دستگاه کانتینر معمولی از افغانستان به هند از مسیر بندرچابهار/ ارسال اولین محموله صرفا ترانزیتی از بندر شهیدبهشتی در راستای توافق سه جانبه هند و افغانستان و ایران پیوستن بندر شهید رجایی به بنادر سبز با رعایت شاخصه های زیست محیطی امکانپذیر می شود پیشرفت ۳۶ درصدی طرح توسعه بندر مسافری دریایی چمخاله/ احداث بندرگاه و حوضچه مناسب برای پذیرش انواع شناورهای مسافری و تفریحی/ تشریح زمینه های سرمایه گذاری در بخش دریایی و خشکی ورود اولین کشتی حامل خاک فسفات به بندر بوشهر تکمیل پروژه تعریض ‌و ‌تأمین ایمنی جاده ورکلا-گهرباران امیرآباد
تعمیر شناورهای دریایی بندر چابهار توسط متخصصان داخلی
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تعمیر 3 فروند شناور دریایی توسط نیروهای متخصص داخلی در بندر چابهار انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عباس آذرپیکان افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت تعمیرات اساسی شناورها در راستای ارتقای عملکرد تجهیزات، از سال گذشته 3 مورد تعمیرات اساسی روی شناور های این اداره کل صورت گرفت.

وی ادامه داد: عملیات تعمیرات اساسی شناور سرداب، ثوره و خضرا با به کار گیری تیم حرفه ای داخلی به جای متخصصان خارجی، با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن با موفقیت انجام شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: افزایش عمر مفید شناورها، کاهش انرژی مصرفی در تولید قدرت مورد نیاز رانش، افزایش راندمان شناور به واسطه خزه تراشی و تعمیرات روی بدنه، ارتقای سطح ایمنی شناورها و  کاهش خرابی های اضطراری از جمله اهداف تعمیر شناورهاست.

آذرپیکان، کاهش هزینه نگه داری، کمک به حفظ، تمدید یا دریافت گواهینامه های رده بندی شناور، افزایش شاخص آماده به کاری شناور و در نتیجه ارتقای خدمات یدک کشی را از دیگر اهداف انجام تعمیرات شناورها اعلام کرد.

گفتنی است؛ بر اساس الزام های موسسه های رده بندی، شناور باید هر 2.5 سال در داک، تحت تعمیر اساسی زیرآبی قرار گیرد.

۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۰۳
کد خبر : ۴۷,۶۳۲

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید