29 شرکت جدید متقاضی سرمایه گذاری در بندر چابهار/ نگاه ویژه مقام ها، سرمایه گذاران ملی و فراملی به بندر چابهار امضای بزرگترین قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر شهید رجایی به مبلغ 50هزار میلیارد ریال/ احداث وسیع ترین ترمینال مکانیزه مواد معدنی در محدوده خلیج فارس و دریای عمان/ ایجاد شهر لجستیک صنایع و صادرات مستقیم مواد معدنی از بندر شهید رجایی آزادی قریب الوقوع نفتکش انگلیسی توقیف شده/ پرونده حقوقی نفتکش باز است آلودگی نفتی محدوده جنوبی جزیره خارگ پاکسازی شد سازمان بنادر در مدیریت ترافیک کالاهای اساسی موفق عمل کرده است/ طرح های توسعه ای و تجهیز بنادر به رغم محدودیت های ناشی از تحریم ادامه می یابد/ ضرورت تکمیل مرحله اول فاز سوم توسعه بندر شهید رجایی تخلیه محمولۀ ۴۳۱تنی با بهره گیری از تجهیزات مدرن در بندر امام (ره) رشد ۳۷ درصد تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر چابهار/ اولین کشتی حامل جو در بندر چابهار پهلوگیری کرد 134 اسکله تفریحی و گردشگری در مازندران ساخته می‌شود اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی "تعطیلی موقت" بنادر مسافری مرکز هرمزگان به مناسبت رزمایش نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس/ امکان تردد دریایی مسافران از مسیر پل با لافت
معاون سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از بندر انزلی :
انجام خدمات الکترونیکی در بندر انزلی باعث رضایت مندی و مراجعات کمتر مردم شده است
معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کارهای خوبی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد آن هستیم که با ارائه خدمات الکترونیک رضایتمندی مردم بیشتر شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علاءالدین رفیع زاده؛ معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از زیرساخت های بندری و خدمات الکترونیک مجتمع بندری انزلی، افزود: کارهای خوبی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد آن هستیم که با ارائه خدمات الکترونیک موجب مراجعات کمتر و رضایتمندی بیشتر مردم هستیم.
وی با اشاره به ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی افزود: هدف دیگر این بازدید، کمک به مباحثی همچون ساختار و منابع انسانی در حوزه های IT و دولت الکترونیک بوده که با بررسی و همکاری با مدیران به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
معاون نوسازی اداری سازمان سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه سیاست اصلی دولت این است که مردم مراجعه حضوری به دستگاه ها نداشته باشند، تصریح کرد: تنها راه تحقق این امر ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است زیرا رضایتمندی مردم یک شرط اساسی است و تلاش داریم تا دستگاه هایی که خدمات مناسب با رضایتمندی بیشتری ارائه می دهند را شناسایی و به مردم معرفی کنیم.
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴
کد خبر : ۴۷,۸۸۰

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید