ستاد مدیریت راهبردی جهش تولید در سازمان بنادر تشکیل شد/ سیدعلایی؛ جانشین مدیرعامل در ستاد شد تخلیه و بارگیری مستمر کالاها در بنادر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی/ کرونا؛ تاثیری بر واردات کالاهای اساسی نداشته است رشد 29 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بنادر کشور/ رشد ۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر/ تهیه مدل واگذاری بنادر کوچک/ ارائه سند آمایش مراکز لجستیک در بنادر امام(ره)، چابهار، بوشهر و امیرآباد/ تدوین مدل ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت‌های راهبری پایانه‌های بندری اطفای حریق موتور لنج باری در بندر دیلم بوشهر استمرار فعالیت شرکت های خدمات دریایی و بندری در بندر شهید رجایی منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی رشد ۱۴۰درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری کالا‌ها در بنادر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ عملیات تخلیه و بارگیری کالاها در بنادر بدون‌ وقفه ادامه دارد افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بنادر به 246 میلیون تن/ رشد ظرفیت کانتینری بنادر به 7.7 میلیون TEU/ اجرای فاز سوم طرح توسعه بندر شهیدرجایی و بندر شهیدبهشتی چابهار/ بهره برداری از ۱8 دستگاه ترانستینر ساخت ایران به ارزش 21 میلیون یورو/ عقد 10 قرارداد سرمایه گذاری غیردولتی به میزان 5503 میلیارد تومان ارتقاء فناوری های ارتباطی برای تسهیل مراجعان غیر حضوری در بندر شهید باهنر تخلیه ١٩٧ هزار تن گندم در بندر امام (ره) در ١۶ روز نخست سال جاری/ 116هزار تن محموله گندم با ناوگان ریلی و جاده‌ای حمل شده است/ رشد 13 درصدی حمل و نقل ریلی کالا در بند امام(ره)
معاون سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از بندر انزلی :
انجام خدمات الکترونیکی در بندر انزلی باعث رضایت مندی و مراجعات کمتر مردم شده است
معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کارهای خوبی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد آن هستیم که با ارائه خدمات الکترونیک رضایتمندی مردم بیشتر شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علاءالدین رفیع زاده؛ معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از زیرساخت های بندری و خدمات الکترونیک مجتمع بندری انزلی، افزود: کارهای خوبی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد آن هستیم که با ارائه خدمات الکترونیک موجب مراجعات کمتر و رضایتمندی بیشتر مردم هستیم.
وی با اشاره به ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی افزود: هدف دیگر این بازدید، کمک به مباحثی همچون ساختار و منابع انسانی در حوزه های IT و دولت الکترونیک بوده که با بررسی و همکاری با مدیران به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
معاون نوسازی اداری سازمان سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه سیاست اصلی دولت این است که مردم مراجعه حضوری به دستگاه ها نداشته باشند، تصریح کرد: تنها راه تحقق این امر ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است زیرا رضایتمندی مردم یک شرط اساسی است و تلاش داریم تا دستگاه هایی که خدمات مناسب با رضایتمندی بیشتری ارائه می دهند را شناسایی و به مردم معرفی کنیم.
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴
کد خبر : ۴۷,۸۸۰

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید