سازمان بنادر؛ پسکرانه بنادری که فرصت سرمایه گذاری دارند را اولویت گذاری کند/ رونق پسکرانه بنادر مستلزم توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای است/ کاهش هزینه های تولید با حضور تولیدکنندگان در پسکرانه بنادر/ افزایش صادرات کالا با استقرار واحدهای صنعتی در پسکرانه بنادر افزایش همکاری های تجاری بنادر گیلان با بندر اکتائو قزاقستان/ بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران خارجی، وارد کنندگان و صادرکنندگان تخفیف ۴۰ درصدی هند و سازمان بنادر به کشتی‌های ورودی به بندر چابهار اولین همایش اتصال کارآمد ریل – بندر چهارم اسفندماه در تهران برگزار می شود/ بررسی راهکارهای افزایش سهم ریل از بار ورودی و خروجی از بنادر/ شناسایی نقش حمل و نقل ریلی در شاخص های عملکرد لجستیک بنادر اتصال ترمینال های طرح توسعه بندر شهیدبهشتی به محورهای مواصلاتی/ تسهیل ترانزیت کالا از بندر چابهار/ سهولت دسترسی به ترمینال های کانتینری طرح توسعه بندر شهیدبهشتی آماده سازی شناورهای جستجو و نجات دریایی هرمزگان/ ساخت و تعمیر اسکله های مسافری با هدف تسهیل در پهلودهی شناورها/ طراحی ۶ فروند اسکله فلزی شناور در مبادی گردشگری هرمزگان ساخت اولین کشتی یخچال دار پشتیبانی ماهیگیری کشور در بندرعباس ضرورت رونق صنعت بانکرینگ در ایران/ اعلام مهم ترین چالش ها و راهکارهای توسعه ترانزیت کشور/ لزوم کاهش هزینه های حمل ریلی کالاهای ترانزیتی و صادراتی ​ تکمیل پروژه خط آهن چابهار - زاهدان در سال 1400/توسعه سفرهای دریایی به کشورهای خلیج فارس و خزر دنبال می شود/ تعرفه‌های واحد ترانزیت با 5 کشور بیانیه پایانی بیست و هفتمین همایش ارگان های دریایی کشور/ تأکید بر استفاده از ظرفیت های کشور در حوزه صنعت حمل و نقل دریایی
معاون سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از بندر انزلی :
انجام خدمات الکترونیکی در بندر انزلی باعث رضایت مندی و مراجعات کمتر مردم شده است
معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کارهای خوبی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد آن هستیم که با ارائه خدمات الکترونیک رضایتمندی مردم بیشتر شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علاءالدین رفیع زاده؛ معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از زیرساخت های بندری و خدمات الکترونیک مجتمع بندری انزلی، افزود: کارهای خوبی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد آن هستیم که با ارائه خدمات الکترونیک موجب مراجعات کمتر و رضایتمندی بیشتر مردم هستیم.
وی با اشاره به ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی افزود: هدف دیگر این بازدید، کمک به مباحثی همچون ساختار و منابع انسانی در حوزه های IT و دولت الکترونیک بوده که با بررسی و همکاری با مدیران به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
معاون نوسازی اداری سازمان سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه سیاست اصلی دولت این است که مردم مراجعه حضوری به دستگاه ها نداشته باشند، تصریح کرد: تنها راه تحقق این امر ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است زیرا رضایتمندی مردم یک شرط اساسی است و تلاش داریم تا دستگاه هایی که خدمات مناسب با رضایتمندی بیشتری ارائه می دهند را شناسایی و به مردم معرفی کنیم.
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴
کد خبر : ۴۷,۸۸۰

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید