فرآیند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بنادر شرایط مطلوبی دارد/ شیوع ویروس کرونا تجارت جهانی را تحت تاثیر قرار داده است/ تشریح مشکلات اصلی واردکنندگان کالا به کشور نجات ۵ ماهیگیر توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر مکاتبات اعتراض آمیز با IMO و ITF در پی تهدید پنج نفتکش ایرانی از سوی آمریکا/ درخواست اجماع عمومی و برخورد پیشگیرانه در قبال مواضع خصمانه آمریکایی ها/ نباید ایمنی دریانوردان از سوی هیچ کشوری تهدید شود/ اقدام آمریکایی ها از نظر تجاری، حقوق بین الملل و حقوق صنفی قانونی نیست عملکرد بسیار خوب بنادر در واردات کالاهای اساسی/ اعلام کالاهایی که نباید رسوب شده اتلاق شوند/ تشریح چالش های ترخیص کالا/ فعالیت ۲۴ ساعته دستگاه‌های متولی در حوزه واردات کالاهای اساسی در بنادر ثبت ساختمان قدیم اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در فهرست آثار ملی/ موزه دریا و تاریخ دریانوردی ایجاد می شود رشد ۵۴ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر چابهار/ خروج روزانه ۸۰۰ کامیون به صورت حمل یکسره از بندر چابهار/ واردات کالای اساسی از طریق بندر چابهار ۹ برابر شد نامه ایران به سازمان بین‌المللی دریانوردی درباره تهدید اخیر آمریکا راه‌اندازی سامانه شبیه ساز دینامیکی ترانزیت در بندر امیرآباد عملکرد مطلوب بنادر در گرو زنجیره لجستیکی متناسب با ظرفیت تخلیه و بارگیری است آغاز تعمیرات اساسی شبکه برق رسانی به مکنده های غلات بندر شهید رجایی/ افزایش راندمان بهره وری تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید رجایی
توسعه کانال حمل و نقل دریایی، لهستان
اداره دریانوردی لهستان در گدنیا، قراردادی 187 میلیون یورویی برای توسعه کانال حمل و نقل دریایی امضا کرده است.

به گزارش گروه بین الملل پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، اداره دریانوردی لهستان در گدنیا، قراردادی 187 میلیون یورویی برای توسعه کانال حمل و نقل دریایی از طریق زبانه ساحلی  ویستولا که تالاب ویستولا را از خلیج گداسک جدا می کند، امضا کرده است.

 گروه NDI مسئولیت اجرای این پروژه را برای تسهیل ترافیک دریایی و تقویت تاسیسات بندر البلاگ با کاهش فاصله بین بندر و دریای بالتیک و دسترسی به بندر برای کشتی های بزرگتر به عهده دارد.

این پروژه شامل احداث دو موج شکن، یک کانال، دو پل چرخشی، چهار کانال آبی اسلایس، ساختمان ها، محوطه سازی، ساخت جاده های مجاور و تقویت خاکریزی جاده ها می شود. در خلال این پروژه یک جزیره مصنوعی 190 هکتاری نیز در داخل تالاب ویستولا توسعه خواهد یافت.

این کانال بیش از 1.5 کیلومتر طول در عرض 25 تا 120 متر امتداد دارد. این دو موج شکن در خارج از گداسک قرار گرفته اند و دارای طول 1014 و 568 متر هستند و یک محافظ بندری را تشکیل می دهند.این پروژه در سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود تا سال 2022 به پایان برسد.

ماگورزاتا وینیارک ، مدیرعامل NDI، اظهارداشت: این یک پروژه بسیار قابل توجه بوده و ساخت آن یکی دیگر از پروژه های برق آبی خواهد بود که NDI با همکاری BESIX به اتمام خواهد رساند. ما قبلاً پروژه ساخت ترمینال کانتینر DCT2 را در بندر گدانسک را به انجام رسلانده ایم و و همکاری بسیار خوبی با مسئولین این بندر داریم.

۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱
کد خبر : ۴۸,۲۴۰

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید