اعلام تمایل 9 کشور برای سرمایه گذاری در بندر چابهار/ امکان سرمایه گذاری و فعالیت کشورهای مختلف در بندر چابهار؛ بدون هیچ محدودیتی/ پیوستن دیگر کشورها، یکی از قابلیت های موافقتنامه سه جانبه چابهار افزایش صادرات محصولات کشاورزی از بندر شیوء در غرب هرمزگان به قطر ورود ۴ کشتی حامل نهاده های دامی از ابتدای مهرماه امسال در بندر چابهار/ تخلیه و بارگیری کالای اساسی؛ مهم ترین اولویت بندر چابهار استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه بندر چابهار/ هرچه سریعتر جاده و راه آهن به بندر چابهار متصل شود/ توسعه چابهار می تواند گره کور اقتصاد ایران را باز کند ۴ تیم راه یافته به مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور مشخص شدند وجود مزیت های سرمایه گذاری برای شرکت های بیمه ای در بندر چابهار لزوم تزریق نوآوری و فناوری در حوزه بندری و دریایی از طریق شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها/ از فعالیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های دریایی و‌بندری حمایت می کنیم آغاز طرح مطالعاتی اجرای سیستم سندبای پسینگ در بندرامیرآباد/ مطالعات رژیم رسوب گذاری دریای خزر تدقیق می شود موافقت دولت با برگزاری چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS ) در سال 1399 آنسوی دریاها در این هفته/ از پیشرفت هایی در پروژه کشتی های خودران تا بررسی وضعیت سولفور سوخت کشتی ها با الگوهای ابری
توسعه کانال حمل و نقل دریایی، لهستان
اداره دریانوردی لهستان در گدنیا، قراردادی 187 میلیون یورویی برای توسعه کانال حمل و نقل دریایی امضا کرده است.

به گزارش گروه بین الملل پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، اداره دریانوردی لهستان در گدنیا، قراردادی 187 میلیون یورویی برای توسعه کانال حمل و نقل دریایی از طریق زبانه ساحلی  ویستولا که تالاب ویستولا را از خلیج گداسک جدا می کند، امضا کرده است.

 گروه NDI مسئولیت اجرای این پروژه را برای تسهیل ترافیک دریایی و تقویت تاسیسات بندر البلاگ با کاهش فاصله بین بندر و دریای بالتیک و دسترسی به بندر برای کشتی های بزرگتر به عهده دارد.

این پروژه شامل احداث دو موج شکن، یک کانال، دو پل چرخشی، چهار کانال آبی اسلایس، ساختمان ها، محوطه سازی، ساخت جاده های مجاور و تقویت خاکریزی جاده ها می شود. در خلال این پروژه یک جزیره مصنوعی 190 هکتاری نیز در داخل تالاب ویستولا توسعه خواهد یافت.

این کانال بیش از 1.5 کیلومتر طول در عرض 25 تا 120 متر امتداد دارد. این دو موج شکن در خارج از گداسک قرار گرفته اند و دارای طول 1014 و 568 متر هستند و یک محافظ بندری را تشکیل می دهند.این پروژه در سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود تا سال 2022 به پایان برسد.

ماگورزاتا وینیارک ، مدیرعامل NDI، اظهارداشت: این یک پروژه بسیار قابل توجه بوده و ساخت آن یکی دیگر از پروژه های برق آبی خواهد بود که NDI با همکاری BESIX به اتمام خواهد رساند. ما قبلاً پروژه ساخت ترمینال کانتینر DCT2 را در بندر گدانسک را به انجام رسلانده ایم و و همکاری بسیار خوبی با مسئولین این بندر داریم.

۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱
کد خبر : ۴۸,۲۴۰

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید