سازمان بنادر از سرمایه گذاران گردشگری در بندر چمخاله حمایت می کند/سازمان بنادر به متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری دریایی تسهیلات ویژه می دهد/ برنامه های توسعه ای سازمان بنادر برای ارتقای ظرفیت های گردشگری گیلان/ اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی بندر انزلی/ آغاز مطالعات برای ریشه یابی رسوب گذاری در تالاب انزلی با همکاری مرکز تحقیقات وزارت راه/ الحاق ایران به اوراسیا؛ چشم اندازی مثبت برای توسعه فعالیت های بندری گیلان است بازدید معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر از پروژه های سرمایه گذاری بندرانزلی/ تسریع در ارائه تسهیلات به فعالین اقتصادی گیلان پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر/ تردد کشتی‎ها تا ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر تمدید مجوز ساخت دستک رسوب گیر بندر صیادی بریس تخریب یک سازه غیر مجاز دریایی در سواحل مازندران توسعه همکاری آموزشی سازمان بنادر و آموزش فنی حرفه ای برای ارتقای مهارت های دریایی و بندری/ ضرورت مهارت افزایی اپراتوری و تعمیر تجهیزات بندری و آتش نشانی در بنادر اعلام زمینه های فعالیت استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه بندری/ تشریح روند حمایت های سازمان بنادر از فعالیت استارتاپ ها در حوزه بندری/ بهبود فرآیند ارائه خدمات و فعالیت‌های بندری در دستور کار ارتقای توان عملیاتی و لجستیکی بندر چابهار / افزایش اراضی لجستیکی بندر چابهار/ پیشرفت 67 درصدی احداث ساختمان ایکس ری افتتاح ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت در سازمان بنادر/ ممیزی داخلی در سازمان بنادر مبتنی بر ریسک و فرآیند محور است/ تمدید گواهینامه بین المللی سازمان بنادر در سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 ویرایش 2015 سازمان بنادر؛ پیشرو در خصوصی سازی واقعی/ سرمایه گذاری در بنادر کشور ریسک ندارد
سازمان بنادر و دریانوردی، شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، ایران، قرقیزستان
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره عدم دسترسی مستقیم قرقیزستان به آب های آزاد، در مورد پیشنهاد دو کشور به منظور افزایش ارتباطات دریایی و بندری توضیح داد.

جبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، شهرام آدم نژاد در حاشیه دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک بین ایران و قرقیزستان که با حضور وزاری راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و وزیر حمل و نقل قرقیزستان آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: بین ایران و قرقیزستان در شقوق مختلف حمل و نقل ارتباطات بسیار گسترده ای برقرار است و ظرفیت افزایش در این زمینه بسیار بالا است.

وی ادامه داد: در حوزه بنادر با توجه به اینکه ارتباط مستقیم قرقیزستان با آب های آزاد وجود ندارد سازمان بنادر و دریانوردی پیشنهاد بسیار خوبی را ارائه کرد تا در بنادر کشور محل هایی برای فعالیت سرمایه گذاران قرقیزستانی ها در نظر گرفته شود.

به گفته معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، قرقیزستانی ها پیشنهادات خوبی را به منظور سرمایه گذاری در بنادر ارائه و از سویی درخواست کردند تا مناطقی به عنوان هاب باری برای آنها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در سال 1993 تفاهم نامه ای در حوزه حمل و نقل جاده ای بین ایران و قرقیزستان به امضاء رسید و در این کمیسیون مشترک بر اجرای آن تأکید خواهیم کرد و در حوزه هوایی نیز سعی می کنیم بین دو کشور پرواز مستقیم ایجاد شود.

آدم نژاد با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل ریلی ارتباطات خوبی بین ایران و قرقیزستان وجود دارد و به منظور افزایش ظرفیت ها در این حوزه نیز مذاکراتی صورت خواهد گرفت، گفت: صدور خدمات فنی مهندسی در حوزه راه و مسکن نیز جز پیشنهادات قرقیزستانی ها بود و ایران نیز استقبال کرد تا جز اولویت های مذاکرات طرفین باشد.

وی ادامه داد: در حوزه لجستیک نیز به ویژه در هاب هایی که بتوان توزیع کالا را در این دو کشور انجام داد می توانیم ارتباطات مشترک زیادی داشته باشیم.

۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵
کد خبر : ۴۸,۷۲۱

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید