موقعیت، تخصص و توسعه؛ سه عامل ایجاد بنادر جدید خط دائمی کشتی کانتینربر بین ایران و روسیه راه‌اندازی شد/ حرکت اولین کشتی در سپتامبر ۲۰۲۰/ امکان صادرات محصولات کشاورزی ایران به روسیه فراهم شد اشتغالزایی، رونق تجاری و کسب سود؛ سه دستاورد سرمایه گذاری در بنادر است/ حمایت ویژه دولت از سرمایه گذاران در بلندمدت، نتیجه بخش خواهد بود/ سازمان بنادر برای سرمایه گذار بخش خصوصی؛ سنگ تمام می گذارد نگاه سازمان بنادر به جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی برد-برد است/ شرایط بسیار مناسبی برای فعالیت بخش خصوصی در بنادر ایران فراهم شده است/ سرمایه گذاران بخش خصوصی به فعالیت در بنادر کشور، نگاه بلندمدت داشته باشند بندر چابهار؛ محدویتی در پذیرش کالا ندارد/ ثبت رکوردی جدید با عملیات ۳۵ هزار متر مکعبی لایروبی در بندر چابهار رشد ۵۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندرانزلی آلودگی ناشی از لکه های نفتی در 3 مایلی ساحل بندرعباس کنترل شد گزارش رسمى مبنى بر توقیف نفتکش ایرانى در بندر کراچى به سازمان بنادر ارائه نشده است/ بررسى ها ادامه دارد سرمایه ‌گذاری ۹۰۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین سرمایه گذاران برای حضور در پسکرانه بنادر آمادگی دارند/ سازمان بنادر؛ به بخش خصوصی کمک می کند/ سرمایه گذاری در بنادر با کمترین ریسک روبرو است
تسریع در بهره برداری از اسکله رو - رو ریلی بندر امیرآباد
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امیدواریم با پیگیری های مجدانه شاهد بهره برداری هر چه سریعتر پروژه اسکله رو - رو ریلی بندر امیرآباد باشیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در بازدید از زیر ساخت ها، پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری بندر امیرآباد، اظهارداشت: تخلیه و بارگیری کالا به خصوص کالاهای اساسی در بندر امیرآباد روند رو به رشد و مثبتی دارد.

معاون وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه بنادر شمالی کشور می توانند سهم خود را از تبادل کالا افزایش دهند، تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری های مجدانه شاهد بهره برداری هر چه سریعتر پروژه اسکله رو - رو ریلی بندر امیرآباد باشیم، این امر می تواند علاوه بر سرعت تخلیه و بارگیری کالا، مدل حمل و نقل جدیدی را در دریای خزر شکل دهد.

راستاد، مدت زمان انتظار کشتی ها برای تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد را مورد قبول توصیف کرد و گفت: با استفاده از توانمندی های نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن بندر امیرآباد می توان زمان انتظار کشتی ها را به حداقل رساند که این امر سبب جذب کالا و رضایت صاحبان کالا خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به ساخت مخازن روغن خوراکی و ظرفیت نگهداری روغن باید احداث خطوط  لوله انتقال روغن خوراکی هر چه سریعتر به بهره برداری برسد تا علاوه بر کاهش ترافیک سرعت تخلیه این کالا هم افزایش یابد.

وی اظهار داشت: از سوی باید به فکر تقویت ناوگان حمل و نقل دریایی باشیم تا به موازات فعالیت های بندری این مقوله مهم توسعه پیدا کند.

 

 

۱۹ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۵۸
کد خبر : ۴۹,۱۱۰

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید