فرآیند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بنادر شرایط مطلوبی دارد/ شیوع ویروس کرونا تجارت جهانی را تحت تاثیر قرار داده است/ تشریح مشکلات اصلی واردکنندگان کالا به کشور نجات ۵ ماهیگیر توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر مکاتبات اعتراض آمیز با IMO و ITF در پی تهدید پنج نفتکش ایرانی از سوی آمریکا/ درخواست اجماع عمومی و برخورد پیشگیرانه در قبال مواضع خصمانه آمریکایی ها/ نباید ایمنی دریانوردان از سوی هیچ کشوری تهدید شود/ اقدام آمریکایی ها از نظر تجاری، حقوق بین الملل و حقوق صنفی قانونی نیست عملکرد بسیار خوب بنادر در واردات کالاهای اساسی/ اعلام کالاهایی که نباید رسوب شده اتلاق شوند/ تشریح چالش های ترخیص کالا/ فعالیت ۲۴ ساعته دستگاه‌های متولی در حوزه واردات کالاهای اساسی در بنادر ثبت ساختمان قدیم اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در فهرست آثار ملی/ موزه دریا و تاریخ دریانوردی ایجاد می شود رشد ۵۴ درصدی تخلیه و بارگیری در بندر چابهار/ خروج روزانه ۸۰۰ کامیون به صورت حمل یکسره از بندر چابهار/ واردات کالای اساسی از طریق بندر چابهار ۹ برابر شد نامه ایران به سازمان بین‌المللی دریانوردی درباره تهدید اخیر آمریکا راه‌اندازی سامانه شبیه ساز دینامیکی ترانزیت در بندر امیرآباد عملکرد مطلوب بنادر در گرو زنجیره لجستیکی متناسب با ظرفیت تخلیه و بارگیری است آغاز تعمیرات اساسی شبکه برق رسانی به مکنده های غلات بندر شهید رجایی/ افزایش راندمان بهره وری تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا در بندر شهید رجایی
شورای عالی ارتباطات در وزارت راه و ترابری تشکیل می شود
شورای عالی ارتباطات به منظور تصمیم گیری در حوزه روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و ترابری با نظارت مقام عالی وزارت تشکیل می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت راه و ترابری، دکتر حمید بهبهانی که در دهمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها با حضور معاونان، رؤسا ومدیران روابط عمومی سازمانها و شرکتهای تابعه وزارتخانه سخن می گفت، بااشاره به اینکه روابط عمومی مغز و قلب یک سازمان است، بیان داشت: مدیران روابط عمومی باید به صورت گروهی و هماهنگ عمل کنند و از تکروی بپرهیزند. زیرا که قوت در کار دسته جمعی و روی هم گذاشتن توان ها است و خردجمعی تاثیر گذار تر از قدرت و ثروت است.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی از مشکل ترین کارهاست، تاکید کرد: روابط عمومی ها با روح و روان مردم سروکار دارند و باید با ظرافت عمل کنند و بامدیران، کارکنان و مردم تعامل داشته باشند.
وزیر راه و ترابری گفت: شورای عالی ارتباطات به صورت دایمی تشکیل و درمورد فعالیت و برنامه های تمامی زیر مجموعه ها تصمیم گیری و بودجه لازم راتامین کند و معاونان و رؤسای سازمانها و شرکتهای تابعه وزارتخانه بایدمصوبات شورا را اجرا نمایند.
وی ادامه داد: این شورای عالی باید مرجع اطلاع رسانی و آمار صحیح در موردعملکرد وزارتخانه باشد و همه اخبار و اطلاعات با تائید این شورا به رسانه ها داده شود و فردی از مدیران روابط عمومی حق تخطی از تصمیمات گرفته شده را ندارد.
دکتر بهبهانی ابراز داشت: فعالیت های اطلاع رسانی و تبلیغاتی کلیه سازمانها و شرکتهای تابعه وزارتخانه باید با محوریت وزارت راه و ترابری انجام گیرد.
وی افزود: برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در شورای عالی ارتباطات مصوب شود و کارها باید به صورت زیربنایی انجام پذیرد.
وزیر راه و ترابری با تاکید بر این که از نظر من روابط عمومی بالاترین ومهمترین قسمت وزارتخانه سازمانها و شرکتهای تابعه است، تصریح کرد: روابط عمومی ها با عملکرد حرفه ای و با ارسال اطلاعات درست و منطقی می توانندعملکرد وزارتخانه را به طور شفاف اطلاع رسانی کند.

 
۱۸ فروردین ۱۳۸۹ ۱۳:۵۷
کد خبر : ۴,۹۱۶

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید