افزایش 170 درصدی تخلیه و بارگیری کالا از بنادرآبادان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر شرق هرمزگان از مرز یک میلیون و 900هزار تن گذشت/ رشد ۲۰ درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی بنادر فیلیپین سبز می شوند در حوزه دریایی و بندری باید فعالیت جهادی صورت گیرد/ جذب فارغ التحصیلان متخصص در حوزه دریایی و مهندسی کشتی در دستور کار سازمان بنادر/ لزوم اقدامات جدی در حوزه تجهیزات و خدمات دریایی و بندری تاکید سازمان بین المللی دریانوردی بر حذف کامل کربن تا سال 2050 اعلام آخرین وضعیت تخلیه کالاهای اساسی در بنادر ایران/ رشد 32 درصدی تخلیه کالاهای اساسی طی 8 ماهه 1400 افزایش 72 درصدی واردات کالای اساسی در بندر شهیدرجایی/ پهلوگیری 52 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی افتتاح نمایشگاه "اهل باد" در بندرگاه هرمز/ آشناسازی گردشگران با آیین های دریایی کهن هرمزگان همکاری شرکت های بزرگ کشتیرانی برای سوخت های زیستی پایدار ۱۷ هزار تن کالا از بندر انزلی به کشورهای عضو اوراسیا ترانزیت شد
افتتاح ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت در سازمان بنادر/ ممیزی داخلی در سازمان بنادر مبتنی بر ریسک و فرآیند محور است/ تمدید گواهینامه بین المللی سازمان بنادر در سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 ویرایش 2015
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ضرورت توجه به اصول و مبانی در انجام ممیزی ها در سازمان بنادر، گفت: ادارات کل و صاحبان فرایند در ساختار مدیریتی باید روی فرایندها تمرکز داشته باشند و ممیزی های پیشین و عدم انطباق های جزیی و کلی قبلی را الگو قرار دهند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در افتتاح ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت ( QMS) ستاد مرکزی  سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: گذراندن ممیزی داخلی، داشتن اهتمام بر روی سیستم ها و ایفای وظایف در چارچوب های تعیین شده، کمک می کند تا سازمان بنادر را به عنوان یک مجموعه یکپارچه و فرآیند محور بشناسیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه بنادر  باید در ساختار اجرایی،  به راهبرد های سازمانی در ممیزی داخلی اهتمام ویژه داشته باشند و این روند را دنبال کنند، اظهار داشت: لازم است بنادر از چارچوب ها فاصله نگیرند و کماکان بر روی سیستم های مدیریت کیفیت تمرکز داشته باشند.
بر اساس این گزارش، همچنین محمد قائم تاجگردون؛ مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر از تمدیدی گواهینامه بین المللی این سازمان در سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 ویرایش 2015 در اردیبهشت ماه امسال خبر داد و توضیح داد: ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت با هدف گذراندن ممیزی بیرونی پیش رو در اردیبهشت سال آینده صورت می گیرد.
به گفته تاجگردن، در این ممیزی بیش از 20 اداره کل در 13 گروه فرآیندی و بالغ بر 52 فرایند پیاده سازی شده، ممیزی می شوند.
وی افزود: ممیزی سیستم مدیریت کیفیت ( QMS) ستاد مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی با رویکرد مبتنی بر ریسک انجام می شود، در این رویکرد سیستم ها ممیزی می شوند.
تاجگردون با بیان اینکه ممیزی بر اساس نمونه برداری و ثبت شواهد عینی خواهد بود، خاطر نشان کرد: گزارش نهایی این ممیزی در قالب سه گروه نقاط مثبت، فرصت هایی برای بهبود و عده انطباق های احتمالی گزارش خواهد شد.
 
۲۹ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳
کد خبر : ۴۹,۱۹۲

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید