ضرورت تخلیه سریع کالاها از انبارها و سیلوها جهت ورود کشتی‌ها و افزایش میزان مراودات کالا در بندر امیرآباد/ تشویق شرکت‌های فعال در بخش تأمین و نگهداری کالا/ بندر امیرآباد همواره کانون توجه سرمایه گذاران و صاحبان کالا بوده است بهره مندی بندر چابهار از مزایای قوانین مناطق آزاد/ هم افزایی بندر و منطقه آزاد چابهار برای بهره گیری صاحبان کالا و فعالین اقتصادی از تخفیف ها و معافیت ها رفع چالش های صاحبان کالا و سرمایه گذاران بندر امیرآباد و تکمیل اسکله رو- رو ریلی در دستور کار سازمان بنادر/ افزایش جذب صاحبان کالا و مشتریان در سال جاری تازه ترین اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در مقابله با ویروس کرونا/ نظارت جدی بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در بنادر کشور/ انعکاس مشکلات شناورهای سنتی به وزارت امور خارجه/ تسریع واردات اقلام بهداشتی/ بررسی تبعات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در حمل و نقل دریایی شرط جدید اماراتی ها برای پذیرش شناورهای ایرانی صادرات اولین محموله کالا‌های غیرنفتی از بندر سیریک به کشور عمان افزایش 562 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه حمل ریلی بیش از ۵ هزار تن کالای اساسی از بندر امیرآباد برای نخستین بار تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی از بندر شهید رجایی از مرز ۸,۵ میلیون تن گذشت/ صادرات ۱.۷ میلیون تن انواع فرآورده نفتی از بندر شهید رجایی/ تردد ۵۸۳ فروند کشتی در بندر شهید رجایی اجرای طرح مدیریت یکپارچه سواحل سیستان و بلوچستان
مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان بنادر و دریانوردی
مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: روابط عمومی، مهمترین حوزه برای مدیریت هوشمندانه انعکاس اطلاعات بین سازمان و مردم و ذینفعان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، وحید رحمتی که در نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی در ستاد مرکزی و بنادر به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی سخن می گفت، اظهار داشت: سازمان ها وظیفه دارند پاسخگوی مردم و افکار عمومی باشند و یکی از کارکردهای روابط عمومی؛ عمل به این مسئولیت اجتماعی در راستای ارتقای تفاهم سازنده با طیف وسیع مخاطبان است.

مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه برنامه 5 ساله ­ای در حوزه ارتباطی سازمان را تدوین شده و در مرحله به روز رسانی قرار دارد، تاکید کرد: قاطعانه می توان اعلام کرد که در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی در بین سازمان ها و وزارتخانه ها جزو برترین ها هستیم؛  البته آمار و ارزیابی های وزارت راه و شهرسازی نیز تصدیق کننده این مطلب است.

وی با بیان اینکه موفقیت روابط عمومی سازمان بنادر؛ بدون حمایت مدیران ارشد ، به ویژه مدیریت عامل این سازمان اتفاق نمی افتاد، تصریح کرد: در برهه ای هستیم که باید پیام و ایده جدید، متفاوت و اثرگذار ارائه کنیم.

مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: برنامه داریم بر اساس تاکیدات مدیرعامل سازمان بنادر، تولیدات روابط عمومی این سازمان را به سمت جامع نگری و معرفی سازمان برای مخاطبان عام پیش ببریم.

رحمتی با اشاره به ضرورت توسعه ساختاری در روابط عمومی بنادر، از تبدیل واحد ارتباطی سه بندر به اداره روابط عمومی خبر داد و آن را نقطه عطفی در حوزه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی هستیم.

به گفته  رحمتی، واحد انتشارات و دبیری و حوزه اجرایی اشاعه فرهنگ دریایی سازمان بنادر به روابط عمومی  سازمان بنادر منتقل شده و این تغییرات اساسی می طلبد تا با توانی مضاعف در انجام وظایف محوله، همت گماریم.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹
کد خبر : ۵۰,۲۶۱

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید