ضرورت تخلیه سریع کالاها از انبارها و سیلوها جهت ورود کشتی‌ها و افزایش میزان مراودات کالا در بندر امیرآباد/ تشویق شرکت‌های فعال در بخش تأمین و نگهداری کالا/ بندر امیرآباد همواره کانون توجه سرمایه گذاران و صاحبان کالا بوده است بهره مندی بندر چابهار از مزایای قوانین مناطق آزاد/ هم افزایی بندر و منطقه آزاد چابهار برای بهره گیری صاحبان کالا و فعالین اقتصادی از تخفیف ها و معافیت ها رفع چالش های صاحبان کالا و سرمایه گذاران بندر امیرآباد و تکمیل اسکله رو- رو ریلی در دستور کار سازمان بنادر/ افزایش جذب صاحبان کالا و مشتریان در سال جاری تازه ترین اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در مقابله با ویروس کرونا/ نظارت جدی بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در بنادر کشور/ انعکاس مشکلات شناورهای سنتی به وزارت امور خارجه/ تسریع واردات اقلام بهداشتی/ بررسی تبعات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در حمل و نقل دریایی شرط جدید اماراتی ها برای پذیرش شناورهای ایرانی صادرات اولین محموله کالا‌های غیرنفتی از بندر سیریک به کشور عمان افزایش 562 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه حمل ریلی بیش از ۵ هزار تن کالای اساسی از بندر امیرآباد برای نخستین بار تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی از بندر شهید رجایی از مرز ۸,۵ میلیون تن گذشت/ صادرات ۱.۷ میلیون تن انواع فرآورده نفتی از بندر شهید رجایی/ تردد ۵۸۳ فروند کشتی در بندر شهید رجایی اجرای طرح مدیریت یکپارچه سواحل سیستان و بلوچستان
روابط عمومی، سیدعلایی، سازمان بنادر و دریانوردی
عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی، با اشاره به اهمیت حوزه ارتباطی در جهان، تاکید کرد: در دنیای ارتباط محور کنونی، روابط عمومی ها وظیفه سنگینی در نشان دادن و معرفی کارهای بسیار بزرگ برعهده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید سعید سید علایی، در نشست روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید نماد اعتقاد و اعتماد در جامعه باشد تا بتواند اعتماد عمومی را جلب کند.

وی ارتباط دوسویه بین کارکنان و مدیریت را رویکردی دانست که انجام آن تنها از طریق حوزه ارتباطات و روابط عمومی امکان پذیر است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، رضایت مندی را یکی از کارکردهای حوزه ارتباطات دانست و افزود: چنانچه اطلاع رسانی به موقع اتفاق بیفتد، موجب می شود مردم به رسانه های بیگانه نیازی نداشته باشند.

سیدعلایی، از ارتقای روابط عمومی ها تا سطح اداره برای بنادر کشور در اصلاح ساختار خبر داد و اضافه کرد: روابط عمومی ، اقناع افکار عمومی را باید در سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی جذب سرمایه گذاری را از یکی از نیازهای کشور در شرایط کنونی دانست و گفت: برای این منظور، روابط عمومی با ابزارهای مختلفی که در دست دارد، می تواند بسیار موثر باشد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر، اشاعه فرهنگ دریایی را یکی دیگر از ماموریت های مهم روابط عمومی های این سازمان برشمرد .

 

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۴۶
کد خبر : ۵۰,۲۶۲

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید