ضرورت تخلیه سریع کالاها از انبارها و سیلوها جهت ورود کشتی‌ها و افزایش میزان مراودات کالا در بندر امیرآباد/ تشویق شرکت‌های فعال در بخش تأمین و نگهداری کالا/ بندر امیرآباد همواره کانون توجه سرمایه گذاران و صاحبان کالا بوده است بهره مندی بندر چابهار از مزایای قوانین مناطق آزاد/ هم افزایی بندر و منطقه آزاد چابهار برای بهره گیری صاحبان کالا و فعالین اقتصادی از تخفیف ها و معافیت ها رفع چالش های صاحبان کالا و سرمایه گذاران بندر امیرآباد و تکمیل اسکله رو- رو ریلی در دستور کار سازمان بنادر/ افزایش جذب صاحبان کالا و مشتریان در سال جاری تازه ترین اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در مقابله با ویروس کرونا/ نظارت جدی بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در بنادر کشور/ انعکاس مشکلات شناورهای سنتی به وزارت امور خارجه/ تسریع واردات اقلام بهداشتی/ بررسی تبعات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در حمل و نقل دریایی شرط جدید اماراتی ها برای پذیرش شناورهای ایرانی صادرات اولین محموله کالا‌های غیرنفتی از بندر سیریک به کشور عمان افزایش 562 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه حمل ریلی بیش از ۵ هزار تن کالای اساسی از بندر امیرآباد برای نخستین بار تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی از بندر شهید رجایی از مرز ۸,۵ میلیون تن گذشت/ صادرات ۱.۷ میلیون تن انواع فرآورده نفتی از بندر شهید رجایی/ تردد ۵۸۳ فروند کشتی در بندر شهید رجایی اجرای طرح مدیریت یکپارچه سواحل سیستان و بلوچستان
مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی،محمد راستاد، معاون وزیر، روز جهانی ارتباطات
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه اطلاع رسانی در این سازمان دچار تحول اساسی شده است، تاکید کرد: در یک جریان رسانه ای، برقراری ارتباط منظم و هماهنگ مستمر ، با حداقل نوسان، بسیار حایز اهمیت است و از سویی دیگر خط ارتباطی مداوم باعث می شود شاهد تقویت در فرایند ارتباطی و در نهایت جذب مخاطبان بیشتر باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست ویدئو کنفرانسی با مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی در ستاد مرکزی و بنادر به مناسبت روز جهانی ارتباطات و اطلاع رسانی سخن می گفت، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط وزارت راه، همواره جایگاه حوزه ارتباطی سازمان بنادر چه در ستاد و چه در بنادر، بسیار ممتاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حفظ این جایگاه بسیار سخت و حایز اهمیت است، تاکید کرد: برای تدوام ارتباط مناسب با مخاطبان باید از مناسب ترین ابراز رسانه ای اعم از دیداری و یا شنیداری و رسانه های مجازی استفاده شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: نحوه اطلاع رسانی، چینش اخبار و رویکرد استفاده از ادبیات خبری و ارتباطی، در سازمان و بنادر، باید از مکانیزم واحد و ساختار منسجم و هماهنگ در ستاد مرکزی و بنادر کشور برخوردار باشد.

راستاد با اشاره به وجود مخاطبان خاص و مخاطبان عام در سازمان بنادر و دریانوردی، خاطرنشان کرد: ما در بحث مخاطبان عام که عموم مردم باشند، به دنبال اشاعه فرهنگ دریایی و معرفی ماموریت ها و وظایف این سازمان هستیم اما در بخش مخاطبان و ذی نفعان خاص مثل انجمن ها، اتحادیه های صنفی و اپراتورهای بندری، شیوه اطلاعاتی که از ما دریافت می کنند باید متفاوت باشد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بنادر و دریانوردی، یک ارگان بین المللی است و با سازمان های تخصصی جهانی ارتباط کاری و حرفه ای دارد، افزود:  باید بتوانیم گستره ارتباط سازمان بنادر با سازمان های تخصصی بین المللی را با روش های مختلف توسعه بدهیم.

راستاد با تاکید بر اینکه اطلاعات تخصصی در سازمان بنادر را باید با به کارگیری ادبیات مناسب، برای مخاطبان عام، قابل فهم و درک باشد، اضافه کرد: قابل فهم بودن اخبار تخصصی برای مخاطب عام، کمک می کند مخاطبان این حوزه، اطلاعات ارائه شده را تحلیل کنند و به درک بهتری از امور جاری سازمان برسند. 

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۸:۴۴
کد خبر : ۵۰,۲۶۵

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید