موانع حمل یکسره کالا از بندر امام رفع شود/ روند حمل کالاهای وارداتی و صادراتی از خوزستان تسریع می شود/ فرآیندهای کاذب و دست و‌پاگیر در حوزه های مدیریتی و قانونی باید شناسایی و رفع شود بزرگترین بنادر آفریقای جنوبی را بشناسید کارنامه درخشان سازمان بنادر در پایداری تجارت دریایی کشور و مدیریت تحریم/ تأکید بر مکانیزه‌سازی و ارتقای خدمات به ذینفعان/ برون‌سپاری خدمات دریایی با دقت و قوت پیگیری می‌شود استفاده از پهبادها برای مانتیور امنیت بندر آنتروپ نجات خلبان هواپیمای تفریحی توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر حمل یکسره بیش از ۸ هزار تن کالای اساسی از بندر چابهار ورود کالای ملوانی به بندر خرمشهر ارتقاء ایمنی بنادر صیادی با تعامل سازمان بنادر و سازمان شیلات/ به‌روزرسانی جرایم قانون حفاظت از دریاها و رودخانه های قابل کشتیرانی در برابر آلودگی نفتی ظرفیت بنادر بازرگانی کشور 260 میلیون تن است/ بنادر ایران می‌تواند هاب‌ ترانشیپی منطقه شود رتبه بیست و ششم کشور در صید و صیادی جهان/ تحقق بومی‌سازی دانش پرورش ماهی در قفس
ضرورت حمایت اساسی از حوزه بندری و دریایی کشور/ موفقیت‌های چشمگیری در بنادر شمالی کشور به دست آمده است/ به دلیل اقدامات سازمان بنادر؛ در آینده از حمل و نقل دریایی ایران بیشتر خواهیم شنید/ بخشی از محدود
رییس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اینکه بخشی از محدودیت‌های بندری و دریایی ایران ناشی از تحریم‌ها است، گفت: ضرورت دارد، حمایت‌های اساسی و مناسب از حوزه بندری و دریایی کشور صورت گیرد.
جمشید نفر در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با بیان اینکه تعامل بخش خصوصی و سازمان‌های اقتصادی نظیر سازمان بنادر و دریانوردی از اهمیت بسیار بالایی برای اقتصاد کشور برخوردار است، اظهار داشت: اقتصاد؛ پیوند ناگسستنی با مقوله صادرات دارد که دستیابی به آن با ابزارهای لجستیکی نظیر بندر و دریا و فعالیت اقتصادی بخش خصوصی فراهم می شود.
 
وی ادامه داد: بهترین مدل لجستیکی امروزه در دنیا حمل و نقل دریایی است و ضرورت دارد حمایت‌های اساسی از سیستم بندری و دریایی کشور مدنظر قرار گیرد تا بتوان به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی خدمات ویژه ارائه و آنها را به انتقال بار از مسیر بندری و دریایی تشویق کرد.
 
رییس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تأکید کرد: برای اینکه اقتصاد ایران پویا شود، توصیه می‌کنم که سازمان‌های چون سازمان بنادر بیش از گذشته از توان بخش خصوصی استفاده کنند.
وی افزود: اگر دیپلماسی کلان کشور به گونه‌ای عمل کند تا شرایط مناسبی در مقررات بین‌المللی برای فعالیت بندری و دریایی ایران ایجاد شود؛ حمل و نقل دریایی توسعه بیشتری پیدا می کند.
رییس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه بندری و دریایی کشور، بیان کرد: با توجه به روند توسعه‌ای که مدنظر قرار گرفته شده، در آینده از حمل و نقل دریایی ایران بیشتر خواهیم شنید.
وی ادامه داد: بخشی از محدودیت‌های بندری و دریایی برای ایران به دلیل تحریم‌ ها است و این مساله؛ صادرات کشور را تحت تاثیر قرار داده است.
 
رییس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تأکید بر اینکه بنادر شمالی کشور در بخش صادرات و واردات موفقیت‌های مناسبی در زمینه تجارت با کشورهای حوزه CIS داشته اند، اظهار کرد: امیدواریم به سمتی پیش برویم که بخش بندری و دریایی کشور نقش حقیقی خود را در رشد تجاری ایران ایفا کند.
۲ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۳۴
کد خبر : ۵۲,۶۰۳
کلیدواژه ها: ضرورت، حمایت اساسی ، حوزه بندری و دریایی ،کشور

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید