۱۰۱هزار تن شکر در انبارهای بنادر کشور ذخیره شده است/ بازرگانان و تجار با توجه به نزدیکی به پایان سال، فرآیند ترخیص کالاها از بنادر را تسریع کنند/ کالاهای اساسی موجود در بنادر پاسخگوی بازار شب عید است ضرورت به روز رسانی مفاد قرارداد لایروبی و اصلاح رژیم رسوب گذاری بنادر شمالی/ سازمان بنادر؛ ظرفیت بیش از یک میلیون متر مکعب لایروبی در بنادر شمالی را دارد تحول دریایى؛ لازمه رونق اقتصادى است/ زمان اثبات توانایى بخش خصوصى در حوزه دریایى با حسن اعتماد سازمان بنادر فرارسیده است/ ضرورت تداوم حمایت ها از متخصصان داخلی تعمیر 27فروند انواع شناور در بندر شهید رجایی/ کاهش هزینه‌ تمام شده تعمیرات با بهبود روش‌ها و استانداردهای بین‌المللی ۳بسته حمایتی از ناوگان تحت پرچم و کشتیرانی ملی/ وجود۵.۳ میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر و پای اسکله/ سازمان بنادر در زمان تحریم توانست ترمینال اپراتورها و بخش خصوصی را فعال نگه دارد/ معرفی 600 هزار تن کالا رسوبی به سازمان فروش اموال تملیکی ساخت پیشرفته‌ترین ایستگاه رادیویی دریای عمان در بندر چابهار/ کاهش زمان واکنش عملیات‌های نجات دریایی توسعه صادرات غیرنفتی با رونق صنایع دریایی کشور/ صنعت دریایی؛ یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه صادرات و واردات از مسیر بنادر/ بخش خصوصی؛ علاقمند به فعالیت در حوزه صنایع دریایی است/ نگاه مثبت سازمان بنادر و دریانوردی به توسعه صنایع دریایی با تکیه بر توان داخلی در ساخت و تولید ناوگان دریایی؛ هیچ کمبودی نداریم و کاملا خودکفا شده‌ایم/ ساخت ۲۶ فروند شناور مورد نیاز سازمان بنادر در سایت‌های شناورسازی شمال و جنوب کشور/ تزریق ۶۰ هزار میلیارد ریال از منابع سازمان بنادر به صنایع دریایی توسعه صنعت دریامحور؛ زمینه ساز پیشرفت اقتصادی کشور است/ تاسیس دانشکده تخصصی دریانوردی و بندری گام‌ نخست خودباوری در عرصه اقتصاد دریامحور/ بهره گیری از تولید داخلی در صنایع دریایی دستور کار جدی دولت است انقلابی در داخلی‌سازی صنایع دریایی کشور شروع شده است/ ۴۵۰۲ فروند شناور در طرح تحول صنایع دریایی جایگزین خواهد شد/ در توسعه و اقتصاد دریامحور؛ رشد خواهیم کرد
کشتی کره‌ای باید خسارت وارده به محیط زیست را بپردازد
دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در خصوص توقیف یک کشتی کره ای گفت: سازمان بنادر هر کشور مسئول حفاظت محیط زیست دریایی است .

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، پل مه  دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران تاکید کرد:علت توقیف این شناور آلودگی زیست محیطی و نقض پیاپی قوانین زیست محیطی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کشتی کره ای تخلف ایجاد آلودگی آب دریا داشته است و  باید خسارت وارد شده به محیط زیست را بپردازد.

 

۱۵ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۳۷
کد خبر : ۵۲,۷۷۶

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید