زیرساخت بانکرینگ در بندر چابهار ایجاد می‌شود/ توزیع روزانه ۱۲۰۰ تن سوخت‌ کم‌سولفور به ناوگان ملی از سایت بندر شهید رجایی آمادگی بندر تیاب برای جذب سرمایه گذار جهت احداث انبارهای نگهداشت کالا / ساخت اسکله چند منظوره بندر سیریک درحال اتمام است ضرورت تسهیل تردد کشتی‌های با پرچم ایران به تمامی بنادر روسیه/ تسریع در راه‌اندازی خط منظم کشتیرانی رو-رو بین بنادر روسیه و بنادر شمالی ایران/ اعلام آمادگی ایران برای سرمایه گذاری در خرید و ساخت کشتی برای فعالیت در خزر روسیه و‌ ایران برای توسعه همکاری دریایی مصمم هستند/ حداکثر بار از دریای خزر باید به بنادر ایران برسد/ لزوم عمیق‌سازی دریای خزر برای افزایش حمل‌ونقل دریایی اولین سالگرد تدفین شهیدان گمنام در بندر شهید رجایی برگزار شد کاهش ۲ میلیون تنی کالای اساسی انباشته در بندر امام خمینی(ره)/ خروج کالا از بندر امام با سرعت در حال انجام است برنامه سازمان بنادر برای مقابله با کرونا و بیماری‌های عفونی در بنادر و روی کشتی در سال ۱۴۰۱/ تداوم نظارت و کنترل شیوع بیماری‌های عفونی در بنادر بازرگانی و مسافری امضای ۱۲ سند همکاری در حوزه های مختلف بین ایران و عمان پیام مدیرعامل سازمان بنادر به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر امداد رسانی آتش نشانان بنادر آبادان به حادثه دیدگان زیر آوار ساختمان متروپل
ترافیک بالا، بنادر اروپا،بازگشایی مجدد،کانال سوئز
بنادر اروپا برای افزایش میزان ترافیک پس از آزاد شدن کشتی Ever Given و بازگشایی مجدد کانال سوئز آماده می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از پورت استراتژی،  تردد در کانال سوئز  پس از آزاد شدن کشتی  Ever Given از سرگرفته شد، اما هنوز صدها کشتی در ورودی و خروجی کانال منتظر هستند تا از کانال عبور کنند. عبور تعداد زیادی شناور و کشتی از کانال در مدت زمان کوتاه به معنی افزایش ترافیک در بنادر مقصد این کشتی ها است. 
در این میان اداره بندر گوتنبرگ و شرکت APM Terminals Nordic به شرکت های حمل و نقل جهانی این فرصت را داده اند که مستقیماً به بندر گوتنبرگ بروند.
الویر ژانیچ ، مدیر اجرایی GPA گفت: به جای اینکه در چندین بندر اروپایی ترافیک بالای کشتی ها ایجاد شود، این فرصت را فراهم می کنیم تا این کشتی ها مستقیماً به بندر گوتنبرگ بیایند. در اینجا  شرکت های حمل و نقل می توانند کالاها مورد نظر خود را تخلیه کنند و به سرعت به مشتریان برسانند. 
علاوه بر این می توان محموله ها را برای حمل و نقل بیشتر به سایر بنادر اروپا به کشتی های فیدر کوچکتر ترانشیپ کرد. در این صورت کشتی های بزرگتر می توانند با سرعت بیشتری به روند عادی فعالیت های خود برگردند
به شرکت های حمل و نقل که کشتی ها را مستقیماً به گوتنبرگ هدایت می کنند، تخفیف هزینه خدمات بندری ارائه می شود.
در بسیاری از بنادر مقصد در اروپا از جمله بندر والنسیا در اسپانیا، ترمینال ها و شرکت های حمل و نقل مدیریت خود را بر روی هماهنگی کانتینرهای خالی متمرکز می کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن در محوطه ترمینال ها برای تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری آماده باشند.
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۰۹
کد خبر : ۵۳,۹۴۷

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید