موانع حمل یکسره کالا از بندر امام رفع شود/ روند حمل کالاهای وارداتی و صادراتی از خوزستان تسریع می شود/ فرآیندهای کاذب و دست و‌پاگیر در حوزه های مدیریتی و قانونی باید شناسایی و رفع شود بزرگترین بنادر آفریقای جنوبی را بشناسید کارنامه درخشان سازمان بنادر در پایداری تجارت دریایی کشور و مدیریت تحریم/ تأکید بر مکانیزه‌سازی و ارتقای خدمات به ذینفعان/ برون‌سپاری خدمات دریایی با دقت و قوت پیگیری می‌شود استفاده از پهبادها برای مانتیور امنیت بندر آنتروپ نجات خلبان هواپیمای تفریحی توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر حمل یکسره بیش از ۸ هزار تن کالای اساسی از بندر چابهار ورود کالای ملوانی به بندر خرمشهر ارتقاء ایمنی بنادر صیادی با تعامل سازمان بنادر و سازمان شیلات/ به‌روزرسانی جرایم قانون حفاظت از دریاها و رودخانه های قابل کشتیرانی در برابر آلودگی نفتی ظرفیت بنادر بازرگانی کشور 260 میلیون تن است/ بنادر ایران می‌تواند هاب‌ ترانشیپی منطقه شود رتبه بیست و ششم کشور در صید و صیادی جهان/ تحقق بومی‌سازی دانش پرورش ماهی در قفس
وحید رحمتی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان بنادر و دریانوردی ،عملکرد، واحد ارتباطات ، تبیین اهمیت تجارت دریایی کشور
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی با پیشران خواندن این سازمان در حوزه اخبار، اطلاع رسانی و تولید محتوا، گفت: با وجود برخی کاستی‌های ذاتی در فرآیند اطلاع‌رسانی، حوزه ارتباطی و رسانه‌ای سازمان بنادر در تبیین اهمیت تجارت دریایی بسیار درخشان عمل کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، وحید رحمتی در مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: با تدوین سند ۵ ساله حوزه اطلاع‌رسانی در دوره اخیر و تصویب آن در هیأت عامل سازمان بنادر، هم‌اکنون عملکرد حوزه ارتباطات این سازمان چه در ستاد و چه در بنادر، در بالاترین رتبه‌های کشور قرار دارد.
وی تاکید کرد: امروز و با حمایت همه‌جانبه مدیریت عالی سازمان و همچنین سایر مدیران دلسوز؛ در جایگاهی‌ قرار گرفته‌ایم که رویدادهای سازمان بنادر و دریانوردی در صدا و سیما، بالاترین پوشش خبری را دارد.
وی با اشاره به شروع به کار باکس رادیویی برنامه فانوس دریایی، یادآورشد: مجموع فعالیت‌های خبری و اطلاع‌رسانی این سازمان در رسانه‌های دیداری و شنیداری، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مکتوب در معرفی زوایای مختلف کارکردهای اقتصاد حمل و نقل دریایی، بی‌سابقه است.
وی تعامل مناسب روابط عمومی این سازمان با رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی را مثال‌زدنی و قابل توجه برشمرد و گفت: بازنشر مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای حوزه خبری سازمان بنادر با نمایندگان مجلس، مدیران بخش خصوصی و ذی نفعان این سازمان، در خبرگزاری‌ها و سایت‌های متنوع اطلاع رسانی، بی‌نظیر و درخشان است.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان بنادر ابراز امیدواری کرد که با‌ تأمین تجهیزات و جذب نیروی‌ انسانی متخصص در تعداد محدودی از واحدهای روابط‌عمومی بنادر کشور، چرخه اطلاع‌یابی‌ و اطلاع رسانی به‌موقع و مؤثر در ستاد و بنادر بیش از گذشته یکپارچه و هماهنگ شود.
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۶
کد خبر : ۵۴,۱۵۳
کلیدواژه ها: وحید رحمتی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان بنادر و دریانوردی ،عملکرد، واحد ارتباطات ، تبیین اهمیت تجارت دریایی کشور

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید