بیانیه سازمان بنادر درباره توقیف بار کشتی ایرانی در آب‌های یونان/ اقدام یونانی‌ها؛ دزدی دریایی و برخلاف موازین بین‌المللی است/ دولت یونان فورا به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند زیرساخت بانکرینگ در بندر چابهار ایجاد می‌شود/ توزیع روزانه ۱۲۰۰ تن سوخت‌ کم‌سولفور به ناوگان ملی از سایت بندر شهید رجایی آمادگی بندر تیاب برای جذب سرمایه گذار جهت احداث انبارهای نگهداشت کالا / ساخت اسکله چند منظوره بندر سیریک درحال اتمام است ضرورت تسهیل تردد کشتی‌های با پرچم ایران به تمامی بنادر روسیه/ تسریع در راه‌اندازی خط منظم کشتیرانی رو-رو بین بنادر روسیه و بنادر شمالی ایران/ اعلام آمادگی ایران برای سرمایه گذاری در خرید و ساخت کشتی برای فعالیت در خزر روسیه و‌ ایران برای توسعه همکاری دریایی مصمم هستند/ حداکثر بار از دریای خزر باید به بنادر ایران برسد/ لزوم عمیق‌سازی دریای خزر برای افزایش حمل‌ونقل دریایی اولین سالگرد تدفین شهیدان گمنام در بندر شهید رجایی برگزار شد کاهش ۲ میلیون تنی کالای اساسی انباشته در بندر امام خمینی(ره)/ خروج کالا از بندر امام با سرعت در حال انجام است برنامه سازمان بنادر برای مقابله با کرونا و بیماری‌های عفونی در بنادر و روی کشتی در سال ۱۴۰۱/ تداوم نظارت و کنترل شیوع بیماری‌های عفونی در بنادر بازرگانی و مسافری امضای ۱۲ سند همکاری در حوزه های مختلف بین ایران و عمان پیام مدیرعامل سازمان بنادر به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر
تعمیر جرثقیل لیبهر در  منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر
عملیات تعویض دنده دَوَران جرثقیل استراتژیک لیبهر در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با موفقیت انجام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  تعمیر جرثقیل لیبهر در زمره تعمیرات سنگین، پیچیده و بسیار حساس بود چرا که قطعه تعمیر شده در عملیات تخلیه و بارگیری به عنوان یکی از سیستم های اصلی دستگاه محسوب می شود.
تجهیزات مشابه در سایر بنادر معمولا با بیش از ٩ سال بهره برداری و یا ١٥ هزار ساعت کارکرد، نسبت به تعویض چرخ دنده ی مذکور اقدام می شود در صورتی که با استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و با رصد کردن موارد قابل پیش بینی با کارکرد بیش از ٤٠ هزار ساعت، نیاز به تعویض نداشته است.
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱
کد خبر : ۵۴,۴۰۰

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید