تشریح فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در بندر امام (ره) / تعهد 29 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی برای مکانیزه سازی پایانه‌های تخلیه و بارگیری غلات بندر امام (ره) تعمیرات اساسی و زیرآبی ۹ فروند شناور در دستور کار اداره کل بنادر و ‌دریانوردی هرمزگان/ بازگشت شناور "هادی یک"به چرخه خدمات دریایی/ تعمیر و الحاق بیش از 20 فروند شناور در سال گذشته ایجاد داشبوردهای مدیریتی و شاخص های کلیدی عملکرد در سازمان بنادر/ شاخص های کلیدی عملکرد بندری و دریایی پایش می شود نامه ایران به سازمان بین المللی دریانوردی در اعتراض به راهزنی یونان/ توقیف کشتی نفتکش MT Lana در بندر کاریستوس توسط آمریکا و یونان نقض آشکار قوانین‌ بین‌المللی است/ دولت یونان برای آزادی کشتی همکاری کند قرارداد کار دریانوردان؛ گام نخست در تسهیل فرآیند استخدام آنان/ راه‌اندازی «سامانه متمرکز کاریابی دریایی» در دستورکار/ فرآیند استخدام دریانوردان شناورهای زیر ۳۰۰۰ تن شفاف نیست نصب کد شناسایی علایم کمک ناوبری بندر چابهار اعتراض انجمن حفاظت از محیط زیست کاریستوس یونان به توقیف نفتکش حامل نفت ایران/ محیط زیست کاریستوس نباید بهای سنگین گزینه های سیاسی دولت یونان را پرداخت کند/ نفتکش باید فورا بندر کاریستوس را ترک‌ کند سوخت کم‌سولفور نیم درصد برای ناوگان ملی دریایی تامین شد/ برنامه‌ریزی برای توسعه ساحل و فراساحل سوخت‌رسانی در بندر سلخ در جزیره قشم بیانیه سازمان بنادر درباره توقیف بار کشتی ایرانی در آب‌های یونان/ اقدام یونانی‌ها؛ دزدی دریایی و برخلاف موازین بین‌المللی است/ دولت یونان فورا به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند زیرساخت بانکرینگ در بندر چابهار ایجاد می‌شود/ توزیع روزانه ۱۲۰۰ تن سوخت‌ کم‌سولفور به ناوگان ملی از سایت بندر شهید رجایی
یدک‌کش "تبوک" ،بندرامام(ره)،عملیات برشکاری ، سازمان بنادر و دریانوردی
با تلاش بی‌وقفه نیروهای فنی مجتمع بندری امام خمینی(ره) عملیات برشکاری و خارج‌سازی اشیای درگیر شده با شافت و پروانه یدک‌کش "تبوک" با موفقیت در زیر آب انجام و شناور مجددا به چرخه خدمات دریایی بازگشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، به دنبال درگیر شدن اشیای خارجی در سیستم رانش شناور تبوک که منجر به خاموش شدن موتور رانش آن شد، با انجام عملیات غواصی برای بازرسی نواحی زیر آبی، وجود یک حلقه لاستیک بزرگ به همراه تورصیادی و طناب در پروانه و شناور تایید و عملیات غواصی و برشکاری در اعماق آب در دستور کار قرار گرفت.
فرآیند برشکاری لاستیک در اعماق آب با انجام چند مرحله‌ عملیات غواصی انجام شد و پس از سه شبانه روز تلاش با بیرون کشیدن لاستیک پیچیده شده از اطراف پروانه این شناور آماده به کار شد.
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸
کد خبر : ۵۵,۲۸۳

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید