جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی،بندر چابهار،سازمان بنادر و دریانوردی
سومین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی بندر چابهار پس از وقوع طوفان حاره ای شاهین برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در سومین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی بندر چابهار،  نتایج اقدامات مدیریت‌ بحران در حوزه فاوا توسط متولیان امر، تاثیر برنامه ها و‌ مصوبات جلسه مدیریت بحران مشخص شد.
بر این اساس، نتایج حاکی از آن است که هیچ آسیبی به سرویس ها، تجهیزات و اطلاعات الکترونیک بندر وارد نشده و بلافاصله پس از عادی شدن شرایط، خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت پایدار در حال ارایه است.
علیرضا قربانی؛ مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی در این خصوص، گفت: یکی از بنادری که سازمان بنادر هوشمندسازی آن را مورد توجه قرار داده، بندر چابهار است از اینرو تلاش شد به واسطه وقوع طوفان حاره ای شاهین هیچ آسیبی به سرویس ها، وارد نشود.
وی با بیان اینکه افزایش پهنای باند ارتباطی با سازمان و همچنین دیگر ارگان ها با توجه به توسعه زیر ساخت‌ها و فناوری های جدید مورد بررسی قرار گرفت، افزود: راه اندازی درگاه واحد خدمات الکترونیک در بندر چابهار  و مکانیزه کردن فرآیندهای تردد و فناوری های هوشمندسازی بندر از دیگر موضوعاتی بود که در کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی بندر چابهار مورد بحث قرار گرفت.
گفتنی است، پیش از وقوع طوفان حاره ای شاهین، جلسه مدیریت بحران بندر چابهار، به منظور پیشگیری از آسیب به زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات بندر چابهار و تداوم کسب و کار الکترونیک، برگزار شد.
در این جلسه اقدامات مورد نیاز  پیش از بحران، حین بحران و پس از بحران اداره فاوای بندر چابهار  تعیین و برنامه ریزی شد.
۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۰۲
کد خبر : ۵۵,۶۴۴

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید