ازبکستان؛ فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری/ رویکرد سازمان بنادر در توسعه همکاری با همسایگان به سود اقتصاد ایران است/ همکاری ایران و کشورهای آسیای میانه؛ معامله برد-برد است پایان طوفان دریایی منطقه شمال مرکزى خلیج فارس و دریای عمان بدون خسارت جانى و مالى اعلام حمایت اتاق بازرگانی ایران و ازبکستان از توسعه روابط تجاری با ازبکستان/ تقدیر از نگاه سازنده سازمان بنادر به توسعه روابط اقتصادی با ازبکستان/ استفاده از ظرفیت بنادر ایران برای بازار ازبکستان؛ اتفاق بسیار مثبت برای اقتصاد کشور است راهبرد تجاری تاشکند برای توسعه روابط ترانزیتی با تهران/ ایجاد مرکز لجستیک کالای ازبکستان در بندر چابهار حمایت قاطع انجمن صنفی دریانوردان از جذب نیروی متخصص توسط سازمان بنادر/ مجلس از این اقدام مثبت سازمان بنادر پشتیبانی کند کنترل و نظارت پروژه‌های تجهیزاتی بنادر با سامانه جامع کنترل پروژه/ رصد مدیریت هزینه و زمان پروژه‌ها به صورت هفتگی/ راه‌اندازی سامانه نگهداری و تعمیر تجهیزات پروژه‌های زیربنایی بنادر هرچه سریع‌تر در مسیر بهره‌برداری قرار گیرد/ تجهیزات دریایی و بندری به بازنگری و به‌روز رسانی نیاز دارد/ ضرورت رعایت استاندارد‌های لازم در پروژه‌های سرمایه‌گذاری تخفیف سود بازرگانی برای رونق فعالیت‌های صادراتی بندر شادگان اقدامات سازمان بنادر برای ارتقاء ایمنی سفرهای دریایی و گردشگری دریایى/ سفرهای دریایى در نوروز ١٤٠١، منوط به تصویب و ابلاغ ستاد ملى مقابله با کرونا است بندر چابهار؛ مورد توجه جدی کشورهای منطقه است/ بیش از ۳۰ درصد از تجهیزاتی که در قرارداد چابهار پیش بینی شده در بندر مستقر شده است
رتبه اول خدمات شناسنامه دار،پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، سازمان بنادر و دریانوردی
با پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های 168 دستگاه اجرایی، رتبه اول ارزیابی خدمات شناسنامه دار در خوشه حمل و نقل، با نشان عالی و کسب امتیاز 77.74 درصد، به سازمان بنادر و دریانوردی تعلق گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در ارزیابی دور هشتم خدمات شناسنامه دار توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان بنادر و دریانوردی با کسب امتیاز 77.74درصد از بین سطوح امتیازی، در سطح عالی قرار گرفت و موفق به اخذ رتبه اول در خوشه حمل و نقل شد.
 بر اساس این گزارش، در این ارزیابی که پاییز سال جاری انجام پذیرفت، کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های 168 دستگاه اجرایی مورد پایش قرار گرفت که  سازمان بنادر و دریانوردی، در دو محور «دولت کاربر محور» و «دولت مشارکتی» رتبه دوم و در محور شفافیت رتبه هفتم را کسب کرد. 
خدمات سازمان بنادر شامل 19 خدمت اصلی و 47 زیر خدمت شناسه دار در حوزه‌های تخلیه، بارگیری از شناورها، انبارش کالا و کانتینر، ورود و خروج شناور، حفاظت و ایمنی دریانوردی، حفظ محیط زیست دریایی، ارائه مجوزها در مناطق عادی و ویژه بندری و آزاد تجاری، صدور گواهینامه های دریانوردی، نظارت و پایش سواحل، ارائه تسهیلات حمایتی، ارائه اطلاعات دریایی و بندری بوده که کیفیت ارائه هر یک از آنها به ذینفعان در این دوره مورد ارزیابی قرار گرفته است.
۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸
کد خبر : ۵۶,۶۹۲

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید