رفع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امام(ره) / توسعه تجارت دریامحور با سرمایه‌ گذاری ۳۱ هزار میلیارد ریالی در بنادر خوزستان شاهد مدیریت تحول‌گرا در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان هستیم مهدی فرمهینی فراهانی مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی شد تخلیه 15.6 میلیون تنی کالاهای اساسی در بنادر کشور/ اعلام میزان تخلیه تفکیکی 7 کالا تا پایان آبان 1401 آغاز تخلیه یک فروند کشتی گندم در بندر شهید رجایی/ تخلیه و بارگیری۴۰ هزار تن مواد اولیه فولادسازی بررسی آخرین وضعیت پیشرفت‌ پروژه‌های عمرانی مجتمع بندری امام خمینی(ره) سرپرست پایگاه مقاومت بسیج سازمان بنادرودریانوردی منصوب شد آمادگی بنادر بوشهر برای پذیرش کشتی‌های حامل کالای اساسی تا ظرفیت ۳۰ هزار تن آغاز تعمیرات زیرآبی و اساسی ۳ فروند یدک‌کش راهنمابر در بندر شهید رجایی/ نوسازی ۲ فروند اسکله فلزی شناور بندر قشم/ تعمیرات اسکله‌های جاسک و تیاب در درست اقدام تقدیر ازفرمانده بسیج سازمان بنادر در مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور سرپرست وزارت راه و شهرسازی
رتبه اول خدمات شناسنامه دار،پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، سازمان بنادر و دریانوردی
با پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های 168 دستگاه اجرایی، رتبه اول ارزیابی خدمات شناسنامه دار در خوشه حمل و نقل، با نشان عالی و کسب امتیاز 77.74 درصد، به سازمان بنادر و دریانوردی تعلق گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در ارزیابی دور هشتم خدمات شناسنامه دار توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان بنادر و دریانوردی با کسب امتیاز 77.74درصد از بین سطوح امتیازی، در سطح عالی قرار گرفت و موفق به اخذ رتبه اول در خوشه حمل و نقل شد.
 بر اساس این گزارش، در این ارزیابی که پاییز سال جاری انجام پذیرفت، کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های 168 دستگاه اجرایی مورد پایش قرار گرفت که  سازمان بنادر و دریانوردی، در دو محور «دولت کاربر محور» و «دولت مشارکتی» رتبه دوم و در محور شفافیت رتبه هفتم را کسب کرد. 
خدمات سازمان بنادر شامل 19 خدمت اصلی و 47 زیر خدمت شناسه دار در حوزه‌های تخلیه، بارگیری از شناورها، انبارش کالا و کانتینر، ورود و خروج شناور، حفاظت و ایمنی دریانوردی، حفظ محیط زیست دریایی، ارائه مجوزها در مناطق عادی و ویژه بندری و آزاد تجاری، صدور گواهینامه های دریانوردی، نظارت و پایش سواحل، ارائه تسهیلات حمایتی، ارائه اطلاعات دریایی و بندری بوده که کیفیت ارائه هر یک از آنها به ذینفعان در این دوره مورد ارزیابی قرار گرفته است.
۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸
کد خبر : ۵۶,۶۹۲

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید