پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز بین‌المللی بانوان در صنعت دریانوردی اتمام عملیات اجرایی طرح اطفاء حریق بنادر مسافری هرمز و شهید حقانی تا شهریور ماه تکمیل پروژه‌ رو-رو ریلی بندر امیرآباد تا پایان سال/ توسعه همکاری‌های بندری با کشورهای همسایه و افزایش ترافیک بندری در شمال ایران دستور کار مهم سازمان بنادر/ ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی در بندر امیرآباد توسعه می‌یابد تحلیل رویدادها؛‌ کارکرد اصلی روابط‌عمومی ها در عصر ارتباطات/ اشاعه فرهنگ دریایی یک موضوع جدی در سازمان بنادر/ گفتمان دولت به بهترین شکل تبیین شود برگزاری اولین نشست بررسی حوادث بندری سازمان بنادر در مدیریت HSE/ ایمنی، مولفه موثر در جذب سرمایه‌گذار برای بنادر ۱۳ نفر از خطر غرق شدن در آب‌های خلیج فارس نجات پیدا کردند پروتکل همکاری بندری ایران و کوبا امضا شد/ برنامه‌ریزی برای توسعه سرمایه‌گذاری و کشتیرانی تهران و هاوانا روابط عمومی باید مطالبه گر باشد/ عدالت محوری و مردم داری سرلوحه کار قرار گیرد/ توفیقات دولت در توسعه صادرات و تعامل تجاری با همسایگان و پروژه های سرمایه گذاری اطلاع رسانی شود پیام مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات افزایش 118 درصدی جابجایی مسافر در بنادر مسافری مرکز و شرق هرمزگان / ازسرگیری سفر دریایی بندر شهید باهنر به شارجه
محمدرضا الهیار ، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی ،گردهمایی معاونین مهندسی بنادر
عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره یه تنظیم چندین شیوه نامه مدیریت پروژه از فرآیند قبل قرارداد تا اتمام قرارداد و پیمایش و استقرار پروژه‌ها، گفت: در حوزه سیستماتیک کردن نظارت بر پروژه‌ها، با ایجاد سامانه جامع کنترل پروژه، محدوده این اقدام به بخش‌های تجهیزاتی، زیرساختی، ابنیه و تاسیسات گسترش پیدا کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا الهیار در گردهمایی معاونین مهندسی بنادر، افزود: درحال‌حاضر همه اطلاعات پروژه‌ها در سامانه کنترل پروژ‌ه‌ها، پیاده‌سازی شده و قابل رصد کردن است و مبنای تایید عملکرد همکاران در صف و ستاد همین سامانه است.
وی مدیریت هفتگی هزینه‌ها به تفکیک بنادر را یکی دیگر از اقدامات بخش مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد و گفت: بر این اساس، کلیه تعهدات ایجاد شده، هزینه‌ها و سایر موضوعات مربوطه، تحت کنترل و نظارت خواهد بود.
عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیریت زمان پروژه‌ها را یکی دیگر از رویکردهای جدی سازمان بنادر برشمرد و اضافه کرد: برمبنای مدیریت زمان، کلیه پروژه‌ها با سقف بودجه پیش‌بینی شده تحت کنترل خواهد بود و همه تلاش ما این است که علی‌رغم مشکلات و مسائل پیش‌بینی نشده، پروژه‌ها را در زمان خودش به انجام برسانیم.
وی با بیان اینکه متوسط انحراف زمانی اجرای پروژه‌ها در حدود 37 درصد است، تاکید کرد: اگرچه شرایط سازمان بنادر در مقایسه با سایر بخش ها، قابل قبول است، ولی تمام تلاش این است که عدد یاد شده به صفر نزدیک‌تر شود.
الهیار اظهار داشت: به رغم تعدد و تنوع پروژه‌ها، نسبت به قبل، خوشبختانه سوال دستگاه‌های نظارتی از سازمان در حوزه پروژه‌ها سیر نزولی گرفته و کمتر شده است.
وی با بیان اینکه مولفه‌های کیفیت و مدیریت زمان در پروژه‌های سرمایه‌گذاری نیز با دقت و جدیت تحت کنترل است، از ایجاد سامانه یکپارچه نگهداری و تعمیر تجهیزات خبر داد و گفت: آسیب‌شناسی و بررسی علل تاخیر در تحقق تعهدات پروژه‌های سرمایه‌گذاری، به همراه ارائه راهکارها جهت مدیریت و کاهش آنها، آسیب‌شناسی قراردادها، تعیین سیاست‌گذاری سال آتی و بررسی وضعیت سامانه‌های جی‌‌.آی.اس و سامانه تعمیر و نگهداری از جمله دستور کارها است.
۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۰۵
کد خبر : ۵۶,۸۹۵
Loading

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید