تخفیف 20 درصدی برای صاحبان کالاهای کانتینری صادراتی در بندر خرمشهر/خارج سازی ۵ فروند مغروقه آبراه اروند در دستور کار صادرات اولین محموله سنگ از بندر شهید بهشتی چابهار/ استفاده از ظرفیت های بندر چابهار برای صادرات کالای معدنی موقعیت، تخصص و توسعه؛ سه عامل ایجاد بنادر جدید خط دائمی کشتی کانتینربر بین ایران و روسیه راه‌اندازی شد/ حرکت اولین کشتی در سپتامبر ۲۰۲۰/ امکان صادرات محصولات کشاورزی ایران به روسیه فراهم شد اشتغالزایی، رونق تجاری و کسب سود؛ سه دستاورد سرمایه گذاری در بنادر است/ حمایت ویژه دولت از سرمایه گذاران در بلندمدت، نتیجه بخش خواهد بود/ سازمان بنادر برای سرمایه گذار بخش خصوصی؛ سنگ تمام می گذارد نگاه سازمان بنادر به جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی برد-برد است/ شرایط بسیار مناسبی برای فعالیت بخش خصوصی در بنادر ایران فراهم شده است/ سرمایه گذاران بخش خصوصی به فعالیت در بنادر کشور، نگاه بلندمدت داشته باشند بندر چابهار؛ محدویتی در پذیرش کالا ندارد/ ثبت رکوردی جدید با عملیات ۳۵ هزار متر مکعبی لایروبی در بندر چابهار رشد ۵۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندرانزلی آلودگی ناشی از لکه های نفتی در 3 مایلی ساحل بندرعباس کنترل شد گزارش رسمى مبنى بر توقیف نفتکش ایرانى در بندر کراچى به سازمان بنادر ارائه نشده است/ بررسى ها ادامه دارد
ایجاد قابلیتهای جدید در بنادر کشور
در برنامه ریزی انجام شده جهت توسعه بنادر جنوبی به بنادر کانونی بندر شهیدرجایی در اولویت قرار دارد.
مهندس سیدعطاءاله صدر معاون وزیر راه و ترابری و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جلسه شورای مدیران سازمان بنادر و دریانوردی به تلاشهای این سازمان برای تبدیل بنادر جنوبی کشور به بنادر کانونی اشاره کرد و گفت: اضافه شدن 2400 هکتار به اراضی پشتیبانی بندر شهیدرجایی، 24 ساعته شدن گمرک و ارائه سود بازرگانی به ترانشیپ از بنادر امام خمینی و شهیدرجایی از اقدامات مهم سازمان بنادر در این راستا است.
وی همچنین گفت سازمان بنادر همچنان تلاش می کند تا با ایجاد قابلیتهای جدید در بنادر کشور سهم بیشتری از بازار حمل و نقل دریایی و همچنین بانکرینگ را در منطقه به خود اختصاص دهد.
۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۴:۵۸
کد خبر : ۶,۲۱۰

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید