سازمان بنادر؛ پسکرانه بنادری که فرصت سرمایه گذاری دارند را اولویت گذاری کند/ رونق پسکرانه بنادر مستلزم توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای است/ کاهش هزینه های تولید با حضور تولیدکنندگان در پسکرانه بنادر/ افزایش صادرات کالا با استقرار واحدهای صنعتی در پسکرانه بنادر افزایش همکاری های تجاری بنادر گیلان با بندر اکتائو قزاقستان/ بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران خارجی، وارد کنندگان و صادرکنندگان تخفیف ۴۰ درصدی هند و سازمان بنادر به کشتی‌های ورودی به بندر چابهار اولین همایش اتصال کارآمد ریل – بندر چهارم اسفندماه در تهران برگزار می شود/ بررسی راهکارهای افزایش سهم ریل از بار ورودی و خروجی از بنادر/ شناسایی نقش حمل و نقل ریلی در شاخص های عملکرد لجستیک بنادر اتصال ترمینال های طرح توسعه بندر شهیدبهشتی به محورهای مواصلاتی/ تسهیل ترانزیت کالا از بندر چابهار/ سهولت دسترسی به ترمینال های کانتینری طرح توسعه بندر شهیدبهشتی آماده سازی شناورهای جستجو و نجات دریایی هرمزگان/ ساخت و تعمیر اسکله های مسافری با هدف تسهیل در پهلودهی شناورها/ طراحی ۶ فروند اسکله فلزی شناور در مبادی گردشگری هرمزگان ساخت اولین کشتی یخچال دار پشتیبانی ماهیگیری کشور در بندرعباس ضرورت رونق صنعت بانکرینگ در ایران/ اعلام مهم ترین چالش ها و راهکارهای توسعه ترانزیت کشور/ لزوم کاهش هزینه های حمل ریلی کالاهای ترانزیتی و صادراتی ​ تکمیل پروژه خط آهن چابهار - زاهدان در سال 1400/توسعه سفرهای دریایی به کشورهای خلیج فارس و خزر دنبال می شود/ تعرفه‌های واحد ترانزیت با 5 کشور بیانیه پایانی بیست و هفتمین همایش ارگان های دریایی کشور/ تأکید بر استفاده از ظرفیت های کشور در حوزه صنعت حمل و نقل دریایی
کاهش زمان باسکول کامیون ها در بندر خرمشهر
مهندس شاهین ترکپور ازکاهش زمان باسکول کامیون ها در بندر خرمشهر خبر داد.

معاون دریایی و بندری اداره کل بندر ودریانوردی خرمشهر با اعلام این خبراظهار داشت :با اصلاحات بعمل آمده وساخت ساختمان جدید باسکول بندر خرمشهر، مدت زمان توزین کامیون ها از 5دقیقه به 1دقیقه کاهش یافت .                        

معاون عملیات بندر خرمشهر با اشاره به زمان 5 دقیقه ای باسکول کامیون ها افزود : به دلیل مناسب نبودن ساختمان قدیم باسکول های بندر خرمشهر ،رانندگان کامیون ها جهت توزین دچار مشکلات متعددی می شدند که موجب  افزایش زمان ورود وخروج کامیون از روی باسکول ها می شد .                       

وی ادامه داد :پس از بررسی و برنامه ریزی های بعمل آمده با هماهنگی و همکاری واحد فنی و مهندسی و احداث  3واحد اتاق جهت اپراتورهای باسکول، این مشکل مرتفع گردید بطوری که دیگر نیازی به پیاده وسوار شدن راننده نیست وبا ورود کامیون برروی باسکول کار توزین و خروج آن صورت می گیرد.

ترکپور تصریح کرد : طبق محاسبات انجام گرفته بارفع این مشکل حد اقل 4دقیقه درازای هر کامیون درزمان وزن کشی صرفه جوئی بعمل می آید که همین امر باعث تسریع درعملیات صادرات و واردات می شود که رضایت مردم را در پی داشته و گامی موثر در تکریم ارباب رجوع به شمار می آید .                                                      

۹ مهر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۵
کد خبر : ۷,۸۴۵

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید